Pojištění ke kreditním kartám, která již nenabízíme

Sjednaná pojištění můžete nadále využívat podle podmínek v pojistné smlouvě.

Pojištění schopnosti splácet kreditní kartu od UNIQA – v prodeji od 1. 1. 2018

Pojištění schopnosti splácet kreditní kartu od BNP Paribas Cardif – sjednané do 31. 12. 2017

Pojištění schopnosti splácet kreditní kartu PRIMA – již není v nabídce

Pojištění pravidelných plateb – již není v nabídce

Rodinné a osobní pojištění pro cesty a pobyt – již není v nabídce

Pojištění Bezpečí s Vaší kartou – již není v nabídce

Pojištění Zneužití 100 – již není v nabídce

Rodinné cestovní pojištění ke kreditní kartě ČSA – již není v nabídce

Pojištění zneužití 50 – již není v nabídce

Pojištění zneužití platební karty – již není v nabídce

  • Pojištění schopnosti splácet kreditní kartu od BNP Paribas Cardif 

Pojištění již nenabízíme.
Pojištění sjednané do 31. 12. 2017 je nadále platné podle podmínek v  Pojistné smlouvě č. CIK 2/2006 a ve Všeobecných pojistných podmínkách.
Poskytovatelem pojištění je BNP Paribas Cardif pojišťovna a.s. 

Pojištění vás ochrání v případě:

  • smrti,
  • pracovní neschopnosti,
  • invalidity III. stupně, resp. přiznání mimořádných výhod III. stupně,
  • zneužití kreditní karty v důsledku její ztráty či odcizení,
  • zneužití kreditní karty v důsledku její ztráty či odcizení za použití PIN kódu,
  • nuceného výběru hotovosti z bankomatu nebo odcizení z bankomatu vybrané hotovosti při násilném přepadení nebo pod hrozbou fyzického násilí.

Hlášení pojistné události

V případě pojistné události kontaktujte neprodleně poskytovatele pojištění:
BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s.
Boudníkova 2506/1
180 00 Praha 8 – Libeň
Tel.: +420 234 240 271
Fax: +420 234 240 112
e-mail: [email protected]

Ukončení pojištění

Pojištění můžete kdykoliv zdarma ukončit, stačí kontaktovat klientskou linku Raiffeisenbank. 

 

  • Pojištění schopnosti splácet kreditní kartu PRIMA – již není v nabídce

Pojištění již nenabízíme.
Sjednané pojištění je nadále platné podle podmínek v Pojistné smlouvě č. CIKL 1/2011 a ve Všeobecných pojistných podmínkách pro soukromé životní a neživotní pojištění č. 1/2010
Poskytovatelem pojištění je BNP Paribas Cardif pojišťovna a.s. 

Pojištění chrání hlavního držitele kreditní karty v případě:

  • smrti,
  • pracovní neschopnosti,
  • invalidity III. stupně, resp. přiznání mimořádných výhod III. stupně.

Hlášení pojistné události

V případě pojistné události kontaktujte neprodleně poskytovatele pojištění:
BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s.
Boudníkova 2506/1 
180 00 Praha 8 - Libeň
Tel.: +420 234 240 271
Fax: +420 234 240 112
e-mail: [email protected]

Ukončení pojištění

Pojištění můžete kdykoliv zdarma ukončit, stačí kontaktovat klientskou linku Raiffeisenbank. 

 

  • Pojištění pravidelných plateb – již není v nabídce

Pojištění již nenabízíme.
Sjednané pojištění je nadále platné podle podmínek v Pojistné smlouvě č. CIBP 1/2008 a ve Všeobecných pojistných podmínkách k Pojištění pravidelných plateb č.1/2007
Poskytovatelem pojištění je BNP Paribas Cardif pojišťovna a.s. 

Pojištění pravidelných plateb je volitelné pojištění, které jsme nabízeli hlavním držitelům kreditních karet ve třech variantách:

  • Standard
  • Plus
  • Exclusiv

Hlášení pojistné události

V případě pojistné události kontaktujte neprodleně poskytovatele pojištění:
BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s.
Boudníkova 2506/1 
180 00 Praha 8 - Libeň
Tel.: +420 234 240 271
Fax: +420 234 240 112
e-mail: [email protected]

Ukončení pojištění

Pojištění můžete kdykoliv zdarma ukončit, stačí kontaktovat klientskou linku Raiffeisenbank. 

 

  • Rodinné a osobní pojištění pro cesty a pobyt – již není v nabídce

Pojištění již nenabízíme.
Sjednané pojištění je nadále platné podle podmínek v Pojistné smlouvě č. CIT 2/2009 a ve Všeobecných pojistných podmínkách pro cestovní pojištění č. 2/2009.
Poskytovatelem pojištění je BNP Paribas Cardif pojišťovna a.s.

Rodinné a osobní pojištění pro cesty a pobyt je volitelné pojištění, které jsme nabízeli hlavním držitelům kreditních karet. Vztahuje se na rekreační provozování běžných nerizikových sportů včetně zimních, zahrnuje pojištění léčebných výloh, úrazové pojištění, pojištění odpovědnosti za škodu a další pojistná rizika. Rozsah pojistného krytí je až do výše 1 milionu Kč. 

Ukončení pojištění

Pojištění lze kdykoliv ukončit, stačí kontaktovat zákaznickou linku Raiffeisenbank a.s. 

Zánik pojištění        

  • posledním dnem účinnosti smlouvy o kartě
  • dnem, kdy pojištěný (tj. držitel karty či spolucestující rodinný příslušník) dovrší 75 let věku, zaniká pojištění tohoto pojištěného. Pokud zanikne pojištění pojištěnému – držiteli karty, pak zaniká pojištění i ostatním pojištěným
  • dnem vzniku invalidity III. stupně pojištěného zaniká pojištění pro případ trvalé invalidity následkem úrazu (v případě přiznání invalidity III. stupně na následky úrazu nebo onemocnění, které nastalo v době trvání pojištění, ale ne v souvislosti se zahraniční cestou)
  • v 00:00 hodin dne následujícího po dni, ve kterém pojištěný zažádal o ukončení pojištění na zákaznické lince
  • okamžikem zrušení kartového účtu v souladu s obchodními podmínkami pojistníka

Hlášení pojistné události

V případě pojistné události kontaktujte neprodleně asistenční službu Cardif Assistance na telefonu +420 234 240 244.

Nárok na likvidaci pojistné události je nutné uplatnit vyplněním formuláře Oznámení pojistné události. Formulář spolu s požadovanými doklady zašlete na adresu asistenční společnosti: 

Europ Assistance s. r. o.
Na Pankráci 127
140 00 Praha 4
Tel.: +420 234 240 244
Fax: +420 221 586 100
e-mail: [email protected]

V případě dotazů týkajících se pojištění kontaktujte zákaznickou linku Raiffeisenbank a.s.

 

  • Pojištění Bezpečí s vaší kartou – již není v nabídce

Pojištění již nenabízíme.
Sjednané pojištění je nadále platné podle podmínek v Pojistné smlouvě č. CIFUMC 1/2009 a ve Všeobecných pojistných podmínkách pro neživotní pojištění č.3/2009 .
Volitelné Pojištění Bezpečí s Vaší kartou chrání před důsledky ztráty či odcizení kreditní karty včetně ztráty či odcizení dokladů, klíčů, hotovosti, peněženky, tašky, odcizení mobilního telefonu a zneužití SIM karty, pokud ke ztrátě/odcizení došlo společně s kreditní kartou. Vztahuje se na hlavní i dodatkové kreditní karty.
Poskytovatelem pojištění je BNP Paribas Cardif pojišťovna a.s. 

Ukončení pojištění

Pojištění lze kdykoliv ukončit, stačí kontaktovat zákaznickou linku Raiffeisenbank a.s. 

Zánik pojištění         

Pojištění zaniká posledním dnem platnosti kreditní karty, k níž se pojištění vztahuje, pokud nebyla vydána karta nová

Hlášení pojistné události

V případě pojistné události kontaktujte neprodleně poskytovatele pojištění:
BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s.
Boudníkova 2506/1  
180 00 Praha 8 - Libeň
Tel.: +420 234 240 271
Fax: +420 234 240 112
e-mail: [email protected]

V případě dotazů týkajících se pojištění kontaktujte zákaznickou linku Raiffeisenbank a.s. 

 

  • Pojištění Zneužití 100 – již není v nabídce

Pojištění již nenabízíme.
Pojištění je nadále platné podle podmínek v Pojistné smlouvě č. CIFU 1/2006 a ve Všeobecných pojistných podmínkách pro soukromé neživotní pojištění č. 1/2009.
Poskytovatelem pojištění je společnost BNP Paribas Cardif pojišťovna a.s.

Pojištění Zneužití 100 se vztahuje na zneužití kreditní karty v důsledku její ztráty nebo odcizení, včetně ztráty či odcizení dokladů, hotovosti, klíčů, peněženky, tašky, pokud ke ztrátě/odcizení došlo společně s kreditní kartou. Vztahuje se na hlavní i dodatkové kreditní karty.

 

Přehled pojistného krytí

Limity pojistného krytí

Zneužití kreditní karty v důsledku jejího odcizení či ztráty

max. 4 000 Kč

Zneužití kreditní karty s použitím PIN kódu

max. 50 000 Kč

Zneužití kreditní karty při internetové transakci

max. 4 000 Kč

Ztráta nebo odcizení klíčů, pokud k nim došlo současně se ztrátou nebo odcizením kreditní karty

max. 5 000 Kč

Ztráta nebo odcizení dokladů , pokud k nim došlo současně se ztrátou nebo odcizením kreditní karty

max. 3 000 Kč

Ztráta nebo odcizení peněženky, pokud k nim došlo současně se ztrátou nebo odcizením kreditní karty

max. 3 000 Kč

Ztráta nebo odcizení tašky , pokud k nim došlo současně se ztrátou nebo odcizením kreditní karty

max. 3 000 Kč

Nucený výběr hotovosti z bankomatu kartou nebo odcizení z bankomatu vybrané hotovosti  kartou při násilném přepadení nebo pod hrozbou fyzického násilí

max. 10 000 Kč

 Ukončení pojištění

Pojištění lze kdykoliv ukončit, stačí kontaktovat zákaznickou linku Raiffeisenbank a.s.

Zánik pojištění

Pojištění zaniká posledním dnem platnosti kreditní karty, k níž se pojištění vztahuje, pokud nebyla vydána karta nová.

Hlášení pojistné události

V případě pojistné události kontaktujte neprodleně poskytovatele pojištění:
BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s.
Boudníkova 2506/1  
180 00 Praha 8 - Libeň
Tel.: +420 234 240 271
Fax: +420 234 240 112
e-mail: [email protected]

V případě dotazů týkajících se pojištění kontaktujte zákaznickou linku Raiffeisenbank a.s.

Pojištění v ceně kreditní karty

  • Rodinné cestovní pojištění ke kreditní kartě ČSA – již není v nabídce

Pojištění již nenabízíme.
Sjednané pojištění je nadále platné podle podmínek v  Pojistné smlouvě č. CIT 1/2009 a ve Všeobecných pojistných podmínkách pro cestovní pojištění č. 2/2009.
Poskytovatelem pojištění je společnost BNP Paribas Cardif pojišťovna a.s.

Rodinné cestovní pojištění je automaticky nastavené k hlavní ČSA kreditní kartě (nikoli k dodatkovým kartám) a vztahuje se na rekreační provozování běžných nerizikových sportů včetně zimních, zahrnuje pojištění léčebných výloh, úrazové pojištění, pojištění odpovědnosti za škodu a další pojistná rizika. 

Ukončení pojištění

Pojištění je platné po celou dobu platnosti kreditní karty.

Pojištění zanikne

  • nejpozději dosažením 75. let věku pojištěného, pokud zanikne pojištění pojištěnému – držiteli karty, pak zaniká pojištění i ostatním pojištěným (tj. spolucestujícím rodinným příslušníkům).
  • dnem smrti držitele karty
  • dnem vzniku invalidity III. stupně pojištěného zaniká pojištění pro případ trvalé invalidity následkem úrazu (v případě přiznání invalidity III. stupně na následky úrazu nebo onemocnění, které nastalo v době trvání pojištění, ale ne v souvislosti se zahraniční cestou)

Hlášení pojistné události

V případě pojistné události kontaktujte neprodleně asistenční službu Cardif Assistance na telefonu +420 234 240 244.

Nárok na likvidaci pojistné události je nutné uplatnit vyplněním formuláře Oznámení pojistné události. Formulář spolu s požadovanými doklady zašlete na adresu asistenční společnosti:

Europ Assistance s. r. o.
Na Pankráci 127
140 00 Praha 4
Tel.: +420 234 240 244
Fax: +420 221 586 100
e-mail: [email protected]

V případě dotazů či stížností týkající se pojištění kontaktujte zákaznickou linku Raiffeisenbank a.s.

 

  • Pojištění zneužití 50 ke kreditní kartě GOLD - již není v nabídce

Pojištění již nenabízíme.
Pojištění zneužití 50  je automaticky nastavené ke kreditní kartě GOLD. Vztahuje se na hlavní i dodatkové kreditní karty.  
Chrání před důsledky ztráty či odcizení kreditní karty GOLD.  

Sjednané pojištění je nadále platné podle podmínek v Pojistné smlouvě č. CIFUG 1/2007 a ve Všeobecných pojistných podmínkách pro soukromé neživotní pojištění č. 3/2009.

Ukončení a zánik pojištění

Pojištění je platné po celou dobu platnosti kreditní karty.
Pojištění lze kdykoliv ukončit, stačí kontaktovat zákaznickou linku Raiffeisenbank a.s. 

Pojištění zanikne:

  • posledním dnem platnosti karty, pokud nebyla vydána karta nová
  • okamžikem zjištění podvodného jednání pojištěného v souvislosti s použitím karty
  • dnem smrti pojištěného

 Hlášení pojistné události

V případě pojistné události kontaktujte neprodleně poskytovatele pojištění:
BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s.
Boudníkova 2506/1  
180 00 Praha 8 - Libeň
Tel.: +420 234 240 271
Fax: +420 234 240 112
e-mail: [email protected]

V případě dotazů týkajících se pojištění kontaktujte zákaznickou linku Raiffeisenbank a.s. na telefonním čísle 412 440 000.

 

  • Pojištění zneužití platební karty - již není v nabídce

Chrání vás před finančními ztrátami v souvislosti se zneužitím vaší platební karty

Kryje zákonnou spoluúčast klienta při zneužití platební karty, poskytují tak 100% pojistnou ochranu pro případ takové události
Popis produktu
Pojištění pro případ finanční ztráty v důsledku realizace neoprávněné transakce.

Pojištěny jsou neautorizované transakce dle § 116 odst. 1 písmena a) zákona č. 284/2009 Sb., o platebním styku v platném znění (dále jen „zákon o platebním styku”) a dále transakce, které byly potvrzeny zadáním PIN na bankomatech/POS, přičemž musí být splněny následující podmínky:

Držitel vznesl ohledně této transakce / těchto transakcí reklamační nárok.
Držitel nezpůsobil ztrátu podvodným jednáním ani úmyslně nebo z hrubé nedbalosti neporušil některou ze svých povinností stanovenou v § 101 zákona o platebním styku či bezpečnostní opatření stanovená obchodními podmínkami.
K transakci/transakcím došlo před tím, než byla ohlášena ztráta, odcizení, zneužití karty (tj. byl vznesen požadavek na blokaci karty).

Pojištění bylo nabízeno ve variantách ZÁKLAD a PLUS.
Varianta ZÁKLAD

Pojištění finanční ztráty vzniklé následkem uskutečnění neoprávněných transakcí v důsledku ztráty či odcizení platební karty, přičemž pojištěny jsou transakce uskutečněné maximálně 24 hodin před vznesením požadavku na trvalou blokaci karty.
Pojištění finanční ztráty vzniklé následkem zneužití specifických dat o kartě (bez fyzické přítomnosti karty např. na internetu) v průběhu maximálně 90 dní před vznesením požadavku na trvalou blokaci.
Pojistné plnění u varianty ZÁKLAD je poskytováno do výše ekvivalentu 150 EUR na jednu reklamaci.

Varianta PLUS

Krytí odpovědnosti stejně jako varianta ZÁKLAD, přičemž je prodloužena lhůta pro neoprávněné transakce na 72 hodin před vznesením požadavku na trvalou blokaci karty.
Pojištění finanční ztráty vzniklé následkem zneužití specifických dat o kartě (bez fyzické přítomnosti karty např. na internetu) v průběhu maximálně 90 dní před vznesením požadavku na trvalou blokaci.

Navíc ve variantě PLUS:

Pojištění nákladů na vydání nové karty a PIN po trvalé blokaci z důvodu ztráty či odcizení s celkovým limitem pojistného plnění 1 000 Kč.
Pojištění odcizení hotovosti vybrané pojištěnou platební kartou loupeží nebo při nuceném výběru s celkovým limitem pojistného plnění 4 000 Kč.
Pojištění nákladů spojených s pořízením náhradních klíčů a osobních dokladů v důsledku jejich ztráty či odcizení společně se ztrátou či odcizením pojištěné platební karty s celkovým limitem pojistného plnění 4 000 Kč.
Pojištění nákladů spojených s pořízením náhradního mobilního telefonu a SIM odcizených současně s platební kartou včetně pojištění zneužití odcizeného mobilního telefonu/SIM s celkovým limitem pojistného plnění 5 000 Kč.
Pojistné plnění u varianty PLUS je poskytováno do výše limitu 100 000 Kč.

Jak pojištění funguje

V případě zneužití okamžitě kartu zablokujte na infolince Raiffeisenbank.

Událost nahlaste policii (v České republice či v zahraničí), podejte trestní oznámení.
Pokud následně nesouhlasíte se zaúčtovanou transakcí ve Vašem výpisu k platební kartě, podejte ihned po zjištění této skutečnosti písemnou reklamaci na kterékoliv pobočce Raiffeisenbank.
Pojistnou událost nahlaste pojišťovně UNIQA.

Co byste měli vědět?

Podrobné podmínky pojištění jsou popsány v platné Rámcové pojistné smlouvě pro případ zneužití platební karty uzavřené mezi Raiffeisenbank a.s. a UNIQA pojišťovnou, a.s.

Klienti, kteří měli sjednané pojištění zneužití platební karty před datem 7. 7. 2010 automaticky přecházejí na nové podmínky pojištění, a to za podmínek a k datu, o kterém byli RB předem informováni.