- Individuální pojištění
Sjednaná pojištění můžete nadále využívat podle podmínek v pojistné smlouvě.
Pojištění schopnosti splácet kreditní kartu od UNIQA – v prodeji od 1. 1. 2018
Pojištění schopnosti splácet kreditní kartu od BNP Paribas Cardif – sjednané do 31. 12. 2017
Pojištění schopnosti splácet kreditní kartu PRIMA – již není v nabídce
Pojištění pravidelných plateb – již není v nabídce
Rodinné a osobní pojištění pro cesty a pobyt – již není v nabídce
Pojištění Bezpečí s Vaší kartou – již není v nabídce
Pojištění Zneužití 100 – již není v nabídce
Rodinné cestovní pojištění ke kreditní kartě ČSA – již není v nabídce
Pojištění zneužití 50 – již není v nabídce
Pojištění zneužití platební karty – již není v nabídce
Pojištění již nenabízíme.
Pojištění sjednané do 31. 12. 2017 je nadále platné podle podmínek v Pojistné smlouvě č. CIK 2/2006 a ve Všeobecných pojistných podmínkách.
Poskytovatelem pojištění je BNP Paribas Cardif pojišťovna a.s.
Pojištění vás ochrání v případě:
Hlášení pojistné události
V případě pojistné události kontaktujte neprodleně poskytovatele pojištění:
BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s.
Boudníkova 2506/1
180 00 Praha 8 – Libeň
Tel.: +420 234 240 271
Fax: +420 234 240 112
e-mail: [email protected]
Ukončení pojištění
Pojištění můžete kdykoliv zdarma ukončit, stačí kontaktovat klientskou linku Raiffeisenbank.
Pojištění již nenabízíme.
Sjednané pojištění je nadále platné podle podmínek v Pojistné smlouvě č. CIKL 1/2011 a ve Všeobecných pojistných podmínkách pro soukromé životní a neživotní pojištění č. 1/2010.
Poskytovatelem pojištění je BNP Paribas Cardif pojišťovna a.s.
Pojištění chrání hlavního držitele kreditní karty v případě:
Hlášení pojistné události
V případě pojistné události kontaktujte neprodleně poskytovatele pojištění:
BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s.
Boudníkova 2506/1
180 00 Praha 8 - Libeň
Tel.: +420 234 240 271
Fax: +420 234 240 112
e-mail: [email protected]
Ukončení pojištění
Pojištění můžete kdykoliv zdarma ukončit, stačí kontaktovat klientskou linku Raiffeisenbank.
Pojištění již nenabízíme.
Sjednané pojištění je nadále platné podle podmínek v Pojistné smlouvě č. CIBP 1/2008 a ve Všeobecných pojistných podmínkách k Pojištění pravidelných plateb č.1/2007.
Poskytovatelem pojištění je BNP Paribas Cardif pojišťovna a.s.
Pojištění pravidelných plateb je volitelné pojištění, které jsme nabízeli hlavním držitelům kreditních karet ve třech variantách:
Hlášení pojistné události
V případě pojistné události kontaktujte neprodleně poskytovatele pojištění:
BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s.
Boudníkova 2506/1
180 00 Praha 8 - Libeň
Tel.: +420 234 240 271
Fax: +420 234 240 112
e-mail: [email protected]
Ukončení pojištění
Pojištění můžete kdykoliv zdarma ukončit, stačí kontaktovat klientskou linku Raiffeisenbank.
Pojištění již nenabízíme.
Sjednané pojištění je nadále platné podle podmínek v Pojistné smlouvě č. CIT 2/2009 a ve Všeobecných pojistných podmínkách pro cestovní pojištění č. 2/2009.
Poskytovatelem pojištění je BNP Paribas Cardif pojišťovna a.s.
Rodinné a osobní pojištění pro cesty a pobyt je volitelné pojištění, které jsme nabízeli hlavním držitelům kreditních karet. Vztahuje se na rekreační provozování běžných nerizikových sportů včetně zimních, zahrnuje pojištění léčebných výloh, úrazové pojištění, pojištění odpovědnosti za škodu a další pojistná rizika. Rozsah pojistného krytí je až do výše 1 milionu Kč.
Ukončení pojištění
Pojištění lze kdykoliv ukončit, stačí kontaktovat zákaznickou linku Raiffeisenbank a.s.
Zánik pojištění
Hlášení pojistné události
V případě pojistné události kontaktujte neprodleně asistenční službu Cardif Assistance na telefonu +420 234 240 244.
Nárok na likvidaci pojistné události je nutné uplatnit vyplněním formuláře Oznámení pojistné události. Formulář spolu s požadovanými doklady zašlete na adresu asistenční společnosti:
Europ Assistance s. r. o.
Na Pankráci 127
140 00 Praha 4
Tel.: +420 234 240 244
Fax: +420 221 586 100
e-mail: [email protected]
V případě dotazů týkajících se pojištění kontaktujte zákaznickou linku Raiffeisenbank a.s.
Pojištění již nenabízíme.
Sjednané pojištění je nadále platné podle podmínek v Pojistné smlouvě č. CIFUMC 1/2009 a ve Všeobecných pojistných podmínkách pro neživotní pojištění č.3/2009 .
Volitelné Pojištění Bezpečí s Vaší kartou chrání před důsledky ztráty či odcizení kreditní karty včetně ztráty či odcizení dokladů, klíčů, hotovosti, peněženky, tašky, odcizení mobilního telefonu a zneužití SIM karty, pokud ke ztrátě/odcizení došlo společně s kreditní kartou. Vztahuje se na hlavní i dodatkové kreditní karty.
Poskytovatelem pojištění je BNP Paribas Cardif pojišťovna a.s.
Ukončení pojištění
Pojištění lze kdykoliv ukončit, stačí kontaktovat zákaznickou linku Raiffeisenbank a.s.
Zánik pojištění
Pojištění zaniká posledním dnem platnosti kreditní karty, k níž se pojištění vztahuje, pokud nebyla vydána karta nová
Hlášení pojistné události
V případě pojistné události kontaktujte neprodleně poskytovatele pojištění:
BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s.
Boudníkova 2506/1
180 00 Praha 8 - Libeň
Tel.: +420 234 240 271
Fax: +420 234 240 112
e-mail: [email protected]
V případě dotazů týkajících se pojištění kontaktujte zákaznickou linku Raiffeisenbank a.s.
Pojištění již nenabízíme.
Pojištění je nadále platné podle podmínek v Pojistné smlouvě č. CIFU 1/2006 a ve Všeobecných pojistných podmínkách pro soukromé neživotní pojištění č. 1/2009.
Poskytovatelem pojištění je společnost BNP Paribas Cardif pojišťovna a.s.
Pojištění Zneužití 100 se vztahuje na zneužití kreditní karty v důsledku její ztráty nebo odcizení, včetně ztráty či odcizení dokladů, hotovosti, klíčů, peněženky, tašky, pokud ke ztrátě/odcizení došlo společně s kreditní kartou. Vztahuje se na hlavní i dodatkové kreditní karty.
Přehled pojistného krytí |
Limity pojistného krytí |
Zneužití kreditní karty v důsledku jejího odcizení či ztráty |
max. 4 000 Kč |
Zneužití kreditní karty s použitím PIN kódu |
max. 50 000 Kč |
Zneužití kreditní karty při internetové transakci |
max. 4 000 Kč |
Ztráta nebo odcizení klíčů, pokud k nim došlo současně se ztrátou nebo odcizením kreditní karty |
max. 5 000 Kč |
Ztráta nebo odcizení dokladů , pokud k nim došlo současně se ztrátou nebo odcizením kreditní karty |
max. 3 000 Kč |
Ztráta nebo odcizení peněženky, pokud k nim došlo současně se ztrátou nebo odcizením kreditní karty |
max. 3 000 Kč |
Ztráta nebo odcizení tašky , pokud k nim došlo současně se ztrátou nebo odcizením kreditní karty |
max. 3 000 Kč |
Nucený výběr hotovosti z bankomatu kartou nebo odcizení z bankomatu vybrané hotovosti kartou při násilném přepadení nebo pod hrozbou fyzického násilí |
max. 10 000 Kč |
Ukončení pojištění
Pojištění lze kdykoliv ukončit, stačí kontaktovat zákaznickou linku Raiffeisenbank a.s.
Zánik pojištění
Pojištění zaniká posledním dnem platnosti kreditní karty, k níž se pojištění vztahuje, pokud nebyla vydána karta nová.
Hlášení pojistné události
V případě pojistné události kontaktujte neprodleně poskytovatele pojištění:
BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s.
Boudníkova 2506/1
180 00 Praha 8 - Libeň
Tel.: +420 234 240 271
Fax: +420 234 240 112
e-mail: [email protected]
V případě dotazů týkajících se pojištění kontaktujte zákaznickou linku Raiffeisenbank a.s.
Pojištění již nenabízíme.
Sjednané pojištění je nadále platné podle podmínek v Pojistné smlouvě č. CIT 1/2009 a ve Všeobecných pojistných podmínkách pro cestovní pojištění č. 2/2009.
Poskytovatelem pojištění je společnost BNP Paribas Cardif pojišťovna a.s.
Rodinné cestovní pojištění je automaticky nastavené k hlavní ČSA kreditní kartě (nikoli k dodatkovým kartám) a vztahuje se na rekreační provozování běžných nerizikových sportů včetně zimních, zahrnuje pojištění léčebných výloh, úrazové pojištění, pojištění odpovědnosti za škodu a další pojistná rizika.
Ukončení pojištění
Pojištění je platné po celou dobu platnosti kreditní karty.
Pojištění zanikne
Hlášení pojistné události
V případě pojistné události kontaktujte neprodleně asistenční službu Cardif Assistance na telefonu +420 234 240 244.
Nárok na likvidaci pojistné události je nutné uplatnit vyplněním formuláře Oznámení pojistné události. Formulář spolu s požadovanými doklady zašlete na adresu asistenční společnosti:
Europ Assistance s. r. o.
Na Pankráci 127
140 00 Praha 4
Tel.: +420 234 240 244
Fax: +420 221 586 100
e-mail: [email protected]
V případě dotazů či stížností týkající se pojištění kontaktujte zákaznickou linku Raiffeisenbank a.s.
Pojištění již nenabízíme.
Pojištění zneužití 50 je automaticky nastavené ke kreditní kartě GOLD. Vztahuje se na hlavní i dodatkové kreditní karty.
Chrání před důsledky ztráty či odcizení kreditní karty GOLD.
Sjednané pojištění je nadále platné podle podmínek v Pojistné smlouvě č. CIFUG 1/2007 a ve Všeobecných pojistných podmínkách pro soukromé neživotní pojištění č. 3/2009.
Ukončení a zánik pojištění
Pojištění je platné po celou dobu platnosti kreditní karty.
Pojištění lze kdykoliv ukončit, stačí kontaktovat zákaznickou linku Raiffeisenbank a.s.
Pojištění zanikne:
Hlášení pojistné události
V případě pojistné události kontaktujte neprodleně poskytovatele pojištění:
BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s.
Boudníkova 2506/1
180 00 Praha 8 - Libeň
Tel.: +420 234 240 271
Fax: +420 234 240 112
e-mail: [email protected]
V případě dotazů týkajících se pojištění kontaktujte zákaznickou linku Raiffeisenbank a.s. na telefonním čísle 412 440 000.
Chrání vás před finančními ztrátami v souvislosti se zneužitím vaší platební karty
Kryje zákonnou spoluúčast klienta při zneužití platební karty, poskytují tak 100% pojistnou ochranu pro případ takové události
Popis produktu
Pojištění pro případ finanční ztráty v důsledku realizace neoprávněné transakce.
Pojištěny jsou neautorizované transakce dle § 116 odst. 1 písmena a) zákona č. 284/2009 Sb., o platebním styku v platném znění (dále jen „zákon o platebním styku”) a dále transakce, které byly potvrzeny zadáním PIN na bankomatech/POS, přičemž musí být splněny následující podmínky:
Držitel vznesl ohledně této transakce / těchto transakcí reklamační nárok.
Držitel nezpůsobil ztrátu podvodným jednáním ani úmyslně nebo z hrubé nedbalosti neporušil některou ze svých povinností stanovenou v § 101 zákona o platebním styku či bezpečnostní opatření stanovená obchodními podmínkami.
K transakci/transakcím došlo před tím, než byla ohlášena ztráta, odcizení, zneužití karty (tj. byl vznesen požadavek na blokaci karty).
Pojištění bylo nabízeno ve variantách ZÁKLAD a PLUS.
Varianta ZÁKLAD
Pojištění finanční ztráty vzniklé následkem uskutečnění neoprávněných transakcí v důsledku ztráty či odcizení platební karty, přičemž pojištěny jsou transakce uskutečněné maximálně 24 hodin před vznesením požadavku na trvalou blokaci karty.
Pojištění finanční ztráty vzniklé následkem zneužití specifických dat o kartě (bez fyzické přítomnosti karty např. na internetu) v průběhu maximálně 90 dní před vznesením požadavku na trvalou blokaci.
Pojistné plnění u varianty ZÁKLAD je poskytováno do výše ekvivalentu 150 EUR na jednu reklamaci.
Varianta PLUS
Krytí odpovědnosti stejně jako varianta ZÁKLAD, přičemž je prodloužena lhůta pro neoprávněné transakce na 72 hodin před vznesením požadavku na trvalou blokaci karty.
Pojištění finanční ztráty vzniklé následkem zneužití specifických dat o kartě (bez fyzické přítomnosti karty např. na internetu) v průběhu maximálně 90 dní před vznesením požadavku na trvalou blokaci.
Navíc ve variantě PLUS:
Pojištění nákladů na vydání nové karty a PIN po trvalé blokaci z důvodu ztráty či odcizení s celkovým limitem pojistného plnění 1 000 Kč.
Pojištění odcizení hotovosti vybrané pojištěnou platební kartou loupeží nebo při nuceném výběru s celkovým limitem pojistného plnění 4 000 Kč.
Pojištění nákladů spojených s pořízením náhradních klíčů a osobních dokladů v důsledku jejich ztráty či odcizení společně se ztrátou či odcizením pojištěné platební karty s celkovým limitem pojistného plnění 4 000 Kč.
Pojištění nákladů spojených s pořízením náhradního mobilního telefonu a SIM odcizených současně s platební kartou včetně pojištění zneužití odcizeného mobilního telefonu/SIM s celkovým limitem pojistného plnění 5 000 Kč.
Pojistné plnění u varianty PLUS je poskytováno do výše limitu 100 000 Kč.
Jak pojištění funguje
V případě zneužití okamžitě kartu zablokujte na infolince Raiffeisenbank.
Událost nahlaste policii (v České republice či v zahraničí), podejte trestní oznámení.
Pokud následně nesouhlasíte se zaúčtovanou transakcí ve Vašem výpisu k platební kartě, podejte ihned po zjištění této skutečnosti písemnou reklamaci na kterékoliv pobočce Raiffeisenbank.
Pojistnou událost nahlaste pojišťovně UNIQA.
Co byste měli vědět?
Podrobné podmínky pojištění jsou popsány v platné Rámcové pojistné smlouvě pro případ zneužití platební karty uzavřené mezi Raiffeisenbank a.s. a UNIQA pojišťovnou, a.s.
Klienti, kteří měli sjednané pojištění zneužití platební karty před datem 7. 7. 2010 automaticky přecházejí na nové podmínky pojištění, a to za podmínek a k datu, o kterém byli RB předem informováni.