zavřít panel
Toto pole je povinné

Víte, že přes vyhledávání najdete i pobočky?
Stačí zadat město nebo adresu.

REKLAMACE

Raiffeisenbank je banka inspirovaná klienty. Protože chceme zůstat vašimi spolehlivými partnery, vždy uvítáme vaše otázky, přání i doporučení. I méně příjemné situace pro nás představují příležitost k upevnění vztahu a inspiraci ke změně.

Na koho se můžete obrátit a jak nás můžete kontaktovat?

Upřednostňujete osobní přístup?

    Navštivte svého osobního bankéře nebo přijďte na kteroukoliv pobočku Raiffeisenbank.

Rádi řešíte záležitosti telefonicky?

K dispozici linka 412 440 000 (7 - 22 hodin).

  

Preferujete písemnou komunikaci?

Napište nám na Raiffeisenbank, a.s.
Reklamace, tř. Kosmonautů  1082/29, 779 00 Olomouc.

Vyhovuje vám více elektronická komunikace?

Kontaktujte nás na emailové adrese reklamace@rb.cz.

Otázky a odpovědi

Reklamační řád

 Reklamační řád  stanovuje náležitosti a podmínky řešení reklamací a stížností podaných Raiffeisenbank a.s.