Reklamace

Raiffeisenbank je banka inspirovaná klienty, a protože chceme zůstat Vašimi spolehlivými partnery, vždy uvítáme Vaše otázky, přání i doporučení.
Méně příjemné situace pro nás představují příležitost k upevnění vztahu a inspiraci ke změně.

Na koho se můžete obrátit a jak nás můžete kontaktovat?

    Upřednostňujete osobní přístup?
    Navštivte svého osobního bankéře nebo přijďte na kteroukoliv pobočku Raiffeisenbank.

    Rádi řešíte záležitosti telefonicky?
    24 hodin denně, 365 dní v roce je Vám k dispozici bezplatná linka 800 900 900
    (+420 417 941 444 při volání ze zahraničí).

    Vyhovuje vám více elektronická komunikace?
    Kontaktujte nás na emailové adrese reklamace@rb.cz.

    Preferujete písemnou komunikaci?
    Napište nám na Raiffeisenbank, a.s.,
    Reklamace, tř. Kosmonautů  1082/29, 779 00 Olomouc.

 

Otázky a odpovědi 

Kdy můžeme hovořit o reklamaci?
Kdykoliv vnímáte nedostatky při poskytování našich služeb či v našich dalších činnostech. Stížnosti a reklamace považujeme souhrnně za reklamace.

Musím vždy reklamaci sepsat písemně?
Komunikujte s námi tak, jak vám to vyhovuje. Pouze u reklamace transakce platební kartou potřebujeme vámi podepsaný formulář Reklamace transakce realizované platební kartou.

Co po podání reklamace bude následovat?
Vaši reklamaci se snažíme řešit ihned a na místě. Pokud situace vyžaduje komplexnější prošetření, může být vaše reklamace předána na specializované oddělení Reklamace.

Kde se můžu informovat o průběhu řešení mé reklamace?
Pokud potřebujete zjistit stav řešení vaší reklamace, využijte nejlépe stejný kontakt jako při podání reklamace. Neváhejte se na nás kdykoli obrátit.

Kdy obdržím výsledek řešení?
U každé reklamace usilujeme o kvalitní a objektivní řešení v co nejkratším termínu. Ohledně doby řešení platí zákonné lhůty. V některých případech je banka při řešení reklamace závislá na třetích stranách (např. reklamace transakcí platební kartou), v takových případech může být řešení reklamace delší.

Jak mě banka bude se stanoviskem k reklamaci kontaktovat?
Kontaktovat vás budeme stejně, jak jsme vaši reklamaci obdrželi, pokud se při podání reklamace nedohodneme jinak.



Reklamační řád

Reklamační řád  stanovuje náležitosti a podmínky řešení reklamací a stížností podaných Raiffeisenbank a.s.


SPOJTE SE S NÁMI V POBOČCE

Navštivte jednu z našich poboček, naši bankéři se o vás postarají.

Všechny pobočky