REKLAMACE

Raiffeisenbank je banka inspirovaná klienty. Protože chceme zůstat vašimi spolehlivými partnery, vždy uvítáme vaše otázky, přání i doporučení.

Méně příjemné situace pro nás představují příležitost k upevnění vztahu a inspiraci ke změně.

Na koho se můžete obrátit a jak nás můžete kontaktovat?

Upřednostňujete osobní přístup?

    Navštivte svého osobního bankéře nebo přijďte na kteroukoliv pobočku Raiffeisenbank.

Rádi řešíte záležitosti telefonicky?

Nepřetržitě je vám k dispozici bezplatná linka 800 900 900
    (+420 417 941 444 při volání ze zahraničí). 

Preferujete písemnou komunikaci?

Napište nám na Raiffeisenbank, a.s.
Reklamace, tř. Kosmonautů  1082/29, 779 00 Olomouc.

Vyhovuje vám více elektronická komunikace?

Kontaktujte nás na emailové adres reklamace@rb.cz.

Reklamační řád

 Reklamační řád  stanovuje náležitosti a podmínky řešení reklamací a stížností podaných Raiffeisenbank a.s.