Víte, že přes vyhledávání najdete i pobočky?
Stačí zadat město nebo adresu.
Víte, že přes vyhledávání najdete i pobočky?
Stačí zadat město nebo adresu.
Chcete se za námi osobně zastavit? Rezervujte si předem schůzku na pobočce Raiffeisenbank a vyhněte se případným frontám. Termín návštěvy si můžete domluvit se svým bankéřem anebo nám zavolejte na klientskou linku +420 412 440 000.
Kontakt na svého bankéře najdete po přihlášení do internetového bankovnictví (v sekci moje kontakty, která se nachází vpravo dole) nebo v mobilní aplikaci (po kliknutí na menu vyberte sekci kontakty).
95 % situací vyřešíte online. Sami si můžete založit běžný účet, sjednáte si rychlou půjčku, spořicí účet i kreditní kartu. Hodit se vám může i odkaz na naši mobilní aplikaci. Online můžete také spravovat své účty a debetní karty, kde vyřídíte vše od povolení plateb na internetu, změny limitů, zobrazení PINu až po blokaci karet. Podívat se můžete i na nejčastější potíže, které se dají snadno a pohodlně vyřešit i z domu. A pokud přesto více preferujete osobní návštěvu pobočky, jsme tu samozřejmě pro vás a rádi vám se vším pomůžeme.
Vkladový bankomat funguje úplně stejně, jako klasický bankomat. Jen s tím rozdílem, že přes něj můžete hotovost nejen vybírat, ale také vkládat. Vklady hotovosti jsou zdarma a na účet vám je připíšeme během několika minut. Zajímají vás podrobnosti?
Pomocí bankomatu můžete aktivovat svou platební kartu, změnit si u ní PIN a samozřejmě vybírat hotovost (u vkladových bankomatů také vkládat peníze na účet). A jednoduše si v případě potřeby také zjistíte zůstatek na účtu.
Ano, u částek nad 100 000 Kč (nebo ekvivalentu v cizí měně) je nutné dát nám vědět alespoň 2 pracovní dny před plánovaným výběrem. Totéž platí i pro výběry ve zvláštní skladbě bankovek bez ohledu na celkovou požadovanou částku.
Pro hlášení výběru můžete ve svém internetovém bankovnictví využít záložku “Účet”, “Detail účtu” a následně “Hlášení výběru hotovosti” nebo zavolejte na naši Klientskou linku +420 412 440 000.