POJIŠTĚNÍ HYPOTÉKY

Vezměte si hypotéku bez starostí, co se stane, pokud onemocníte, budete muset změnit zaměstnání nebo se dostanete do jiné složité situace. Kvalitní pojištění vás v takové chvíli podrží a vy tak nemusíte řešit, zda pošlete splátku včas.

  • Pokrytí již první splátky, hned po vzniku pojistné události

  • Krátké, přehledné a srozumitelné pojistné podmínky s minimem výluk

  • Jedna z nejnižších cen na trhu

Výhody pojištění hypotéky

  • Pokrytí již první splátky, hned po vzniku pracovní neschopnosti nebo nedobrovolné ztráty zaměstnání

  • Pojištění se vztahuje i na ztrátu zaměstnání sjednaného na dobu určitou

  • Jedna z nejnižších cen na trhu, jen 8,5 % z výše měsíční splátky vašeho úvěru

  • Pojištění se automaticky přizpůsobí vaší situací, například když začnete podnikat

 

Vaše pojištění se mění s vámi

Pojištění hypotéky se umí přizpůsobit vaší aktuální životní situaci. Pokud se například sami rozhodnete ukončit pracovní poměr a začít podnikat, nemá smysl být dále pojištěn proti ztrátě zaměstnání. Místo toho se automaticky navýší pojištění pracovní neschopnosti na 150 % své původní hodnoty, a tak jste vždy chráněni jen proti rizikům, která se vás skutečně mohou týkat.

Podrobné informace o produktu

Kdy se vám bude pojištění hodit

  • V případě výpadku nebo snížení příjmu kvůli dlouhodobé pracovní neschopnosti nebo z důvodu nedobrovolné ztráty zaměstnání
  • V případě neschopnosti splatit úvěr v důsledku invalidity III. stupně nebo úmrtí

Jak vám pojištění pomůže

  • Při pracovní neschopnosti nebo ztrátě zaměstnání vám pojišťovna za každých 30 dní trvaní uhradí pojistné plnění ve výši měsíční splátky úvěru (včetně poplatku za pojištění), a to až 12krát za sebou
  • V případě úmrtí nebo invalidity III. stupně vám pojišťovna uhradí celý nesplacený zůstatek úvěr

Jak nahlásit pojistnou událost

  • 1.

    Informujte nás o vzniklé situaci

    V případě, že dojde k pojistné události, neprodleně nás informujte. Nejrychlejším způsobem je zavolat nám na číslo +420 488 125 125. Celou věc s vámi projdeme a poradíme vám ohledně potřebných dokumentů.

    DALŠÍ KONTAKTY
  • 2.

    Doložení požadovaných dokumentů

    Abychom mohli váš nárok posoudit, budeme od vás potřebovat požadované dokumenty. Co je třeba doložit vám sdělíme telefonicky nebo se s postupem pojistné události můžete seznámit podrobněji v Pojistných podmínkách.

  • 3.

    Čerpání pojistného plnění

    V případě, že bude váš nárok kladně vyhodnocen, načerpáte pojistné plnění. Přesné podmínky pojištění jsou dány smlouvou o pojištění a dalšími dokumenty, se kterými jste byli seznámeni při jeho sjednání.

Kontakty pro hlášení pojistné události

Pojistnou událost hlaste co nejdříve po jejím vzniku, ideálně telefonicky na čísle +420 488 125 125. Ochotně vám poradíme, kde nalézt a jak vyplnit příslušné formuláře. S postupem hlášení pojistné události se můžete podrobně seznámit také v Pojistných podmínkách.

V případě, že nám nemůžete zavolat, obraťte se na nás e-mailem nebo písemně na uvedené adrese:

UNIQA pojišťovna, a.s., sekce pojištění osob
Evropská 136
160 12 Praha 6
e-mail: uniqa@uniqa.cz