Víte, že přes vyhledávání najdete i pobočky?
Stačí zadat město nebo adresu.
Víte, že přes vyhledávání najdete i pobočky?
Stačí zadat město nebo adresu.
v rámci programu RB Club.
a spousta výhod.
ZDARMA na vybrané zboží koupené kartou
Vedení této kreditní karty máte zdarma a získáte s ní také spoustu slev i dalších výhod.
Finanční limit až 100 000 Kč
Bezúročné období až 55 dní
Jednoduchá správa karty v moderním internetovém a mobilním bankovnictví
Díky programu RB Club můžete využít výhodné slevy na nákupy zboží i služeb z oblastí volný čas, móda, cestování, gastronomie atd. V programu jsou e-shopy a kamenné obchody po celé České republice.
Přihlaste se do internetového bankovnictví tlačítkem "VSTUP NA ÚČET" vpravo nahoře. Na úvodní stránce jděte v nabídce na kreditní kartu a klikněte na tlačítko „Požádat“.
Přihlaste se do aplikace mobilního bankovnictví.
Vyplňte krátký formulář a my vše zařídíme za vás.
Pojištění prodloužené záruky máte k EASY kartě ZDARMA. Zajistí vám o 1 rok delší záruční dobu na vybrané domácí spotřebiče a elektroniku, které jste svou kartou zaplatili.
Využijte možnosti rozložit si vaše kartové transakce (např. platby kartou u obchodníků nebo bezhotovostní převody z karty na vámi uvedený běžný účet) do pravidelných měsíčních splátek s výhodnější úrokovou sazbou díky splátkovým programům.
Stát se majitelem kreditní karty je velice jednoduché. Potřebujete k tomu jen:
V případě ztráty či odcizení vaší karty nebo zneužití jejích specifických dat kartu ihned blokujte ve svém internetovém či mobilní bankovnictví v detailu dané karty. Pro blokaci můžete také kontaktovat naši klientskou linku na čísle 412 440 000.
Debetní kartu si můžete aktivovat těmito způsoby:
◾online přes internetové bankovnictví v menu Platební karty / Potvrzení převzetí PK
◾osobně na kterékoli pobočce Raiffeisenbank
První transakci proveďte se zadáním PIN na bankomatu nebo při placení v obchodě vložením karty do terminálu. Na kartě tak aktivujete bezkontaktní platby u obchodníka a výběry z bankomatu.
Kreditní kartu můžete aktivovat:
◾jednoduše pouhým provedením čipové transakce se zadáním PIN – tím zároveň aktivujete i bezkontaktní platby;
◾v mobilním či internetovém bankovnictví přes tlačítko Aktivovat (pro zapnutí bezkontaktního placení je třeba při první platbě u obchodníka zaplatit kontaktně, tj. vložením karty do terminálu).
Při podezření na zneužití karty neprodleně blokujte svou kartu v internetovém či mobilním bankovnictví v detailu karty, případně nám zavolejte na klientskou linku 412 440 000 (v čase 22:00 - 7:00 na čísle 412 446 402). Událost nahlaste na Policii ČR (v případě zneužití v zahraničí na nejbližším příslušném úředním místě) a podejte trestní oznámení.
Pokud nesouhlasíte se zaúčtovanou transakcí na účtu, je třeba podat bez odkladu písemnou reklamaci na kterékoli pobočce Raiffeisenbank a.s. Formulář od Policie ČR či příslušného úředního místa v zahraničí slouží jako příloha k písemné reklamaci.
Pojištění máte sjednáno u UNIQA pojišťovna a.s.:
V případě pojistné události se neprodleně obraťte na asistenční službu EuropAssistance na telefonním čísle +420 296 333 696. Zde Vám nejen sdělí kontakt na nejbližší smluvní lékařské zařízení, ale také Vám poradí, co dělat a které dokumenty bude potřeba uschovat pro dořešení pojistné události v České republice. Po návratu do České republiky vyplňte formulář Oznámení o škodě a zašlete jej s příslušnými podklady na pojišťovnu UNIQA.
Pojištění máte sjednáno u BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s.:
V případě pojistné události kontaktujte neprodleně asistenční službu Cardif Assistance tel.: +420 234 240 244, jež s vámi vyřídí veškeré náležitosti související s pojistnou událostí. Sdělí vám kontakt na nejbližší smluvní lékařské zařízení, poradí vám, jak postupovat a které dokumenty a doklady bude potřeba si uschovat, pro dořešení pojistné události. Zároveň vám pošlou i potřebné formuláře, typicky Oznámení pojistné události, a sdělí vám, na jakou adresu všechny dokumenty zaslat.
Pojištění máte sjednáno u UNIQA pojišťovna a.s., kontaktujte pojišťovnu neprodleně:
Pojištění máte sjednáno u BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s., kontaktujte pojišťovnu na adrese:
Plzeňská 3217/16
150 00 Praha 5
Tel.: +420 234 240 271
Fax: +420 234 240 112
e-mail: czinfo@cardif.com
Bezkontaktní technologie vám umožňuje zaplatit nákupy pouhým přiložením karty k bezkontaktnímu platebnímu terminálu a po zaznění zvukového signálu máte zaplaceno. Při platbách do 500 Kč zpravidla nemusíte zadávat PIN.
Platební karty umožňují celou škálu platebních operací, díky kterým získáte finanční flexibilitu a řadu výhod.
◾Platím kartou u obchodníků - nakupujte bez nutnosti nosit s sebou hotovost, a nemusíte tak mít obavy z její ztráty. Navíc za platby u obchodníků neplatíte žádné poplatky. U vybraných kreditních karet navíc získáváte z vašich nákupů peníze zpět.
◾Nakupuji přes internet, využívám telefonických objednávek a plateb - využíváte-li internetových transakcí či telefonických objednávek a plateb, potřebujete znát číslo vaší karty, její platnost a CVC2 /CVV2 kód, který naleznete na zadní straně karty vedle podpisového proužku. Pro platby prováděné přes internetovou platební bránu je nutné mít na vaší kartě povolené e-commerce transakce.
◾Vybírám hotovost z bankomatu - pro výběry hotovosti máte k dispozici rozsáhlou síť bankomatů označených logem MasterCard nebo VISA. Umístění bankomatů Raiffeisenbank najdete zde. Pro výběry hotovosti slouží primárně debetní karta. S kreditní kartou je výběr hotovosti na bankomatu možný, nicméně úročený sjednanou úrokovou sazbou.
◾Využívám službu Cash Back, tj. výběr hotovosti u obchodníka - jedná se o pohodlnou službu, která umožňuje výběr hotovosti kartou u obchodníka. Využitím této služby ušetříte čas při hledání bankomatu a cestu k němu.
Princip služby: Při platbě kartou u obchodníka je hodnota transakce navýšena o vámi požadovanou hotovost (max. 3 000 Kč).
Bezkontaktních plateb se nemusíte obávat. Při bezkontaktních transakcích nejsou obchodníkovi dostupné vaše osobní údaje – karta tedy nabízí dokonce vyšší míru soukromí než klasická platební karta. Při platbě u obchodníka držíte kartu po celou dobu platby v ruce, a máte ji tak neustále pod svou kontrolou. Využitá ochrana dat garantuje nemožnost vyrobit duplikát vaší karty z dat získaných nejen během samotné platby, ale i jakýmkoliv jiným schůdným způsobem. Nemusíte se tedy bát toho, že by obsluha terminálu nebo kdokoliv z jejího okolí dokázal vaši kartu zkopírovat.
K platebním kartám si můžete za poplatek sjednat tato doplňková pojištění od UNIQA pojišťovna a.s., pokud nejsou součástí vaší karty:
Volitelná pojištění si můžete sjednat tímto způsobem:
V případě zneužití karty ji okamžitě zablokujte ve svém mobilním či internetovém bankovnictví, případně nám zavolejte na klientskou linku 412 440 000 (v čase mezi 22:00 - 7:00 na číslo 412 446 402).
Událost nahlaste policii (v České republice či v zahraničí), podejte trestní oznámení. Pokud následně nesouhlasíte se zaúčtovanou transakcí na vašem výpisu z účtu, podejte ihned po zjištění této skutečnosti písemnou reklamaci na kterékoliv pobočce Raiffeisenbank nebo použijte formulář, který naleznete na www.rb.cz.
Pojistnou událost nahlaste pojišťovně UNIQA na telefonním čísle +420 488 125 125.
K provedení transakce musí terminál vyslat pokyn. Pokud se platba v pořádku provede již při prvním přiložení karty, k opětovné platbě nedojde, protože terminál již nebude vysílat požadavek na provedení platby.
Pro platby prováděné přes internetovou platební bránu je nutné mít na kartě povolené e-commerce transakce. E-commerce transakce jsou při vydání karty standardně zamknuté, pokud nebylo při sjednání smlouvy o vydání karty domluveno jinak. Povolení e-commerce transakcí si můžete sjednat tímto způsobem:
Jedná se o službu, se kterou jsou vaše nákupy na internetu bezpečnější a pohodlnější. Pokud nakupujete u obchodníků, kde 3D Secure zabezpečení podporují, pak jste po zadání údajů o kartě vyzváni k dodatečnému potvrzení transakce. Tím je zajištěno, že nákup provádíte skutečně vy, jakožto oprávněný držitel karty. Nejpohodlnější způsob, jak můžete své transakce ověřovat, je pomocí aplikace RB Klíč, kde si můžete nastavit potvrzení otiskem prstu nebo vámi zvoleným kódem. Více o službě i o tom, jak funguje, si můžete přečíst zde.
Obtížnou situaci chápeme a víme, že se do ní může dostat každý z nás. Pokud se dostanete do potíží se splácením, dejte nám to co nejdříve vědět. Poradíme vám a najdeme uspokojivé řešení. Můžete nám zavolat na linku 412 440 000 od 7 do 22 hodin. Klientům také doporučujeme si k půjčce včas (nejlépe ihned při jejím vzniku) sjednat pojištění schopnosti splácet.
Pojištění prodloužené záruky máte k EASY kartě ZDARMA. Zajistí vám o 1 rok delší záruční dobu na vybrané domácí spotřebiče a elektroniku, které jste svou kartou zaplatili.
Využijte možnosti rozložit si vaše kartové transakce (např. platby kartou u obchodníků nebo bezhotovostní převody z karty na vámi uvedený běžný účet) do pravidelných měsíčních splátek s výhodnější úrokovou sazbou díky splátkovým programům.
Pro zobrazení videa je potřeba váš souhlas s marketingovými cookies. Změnu nastavení provedete na stránce politika cookies.
Zavoláme vám, jakmile to bude možné. Rádi vám odpovíme na všechny dotazy a v případě zájmu s vámi rovnou sepíšeme smlouvu.
CHYTRÝ účet je bez poplatků i bez podmínek a s výběry ze všech bankomatů v Česku i v zahraničí zdarma.
Díky SMS službě Kredit info můžete mít neustálý přehled o platbách kreditní kartou a vždy budete vědět kolik a do kdy máte splatit.
Přihlaste se do internetového bankovnictví tlačítkem "VSTUP NA ÚČET" vpravo nahoře. Na úvodní stránce jděte v nabídce na kreditní kartu a klikněte na tlačítko „Požádat“.
Přihlaste se do aplikace mobilního bankovnictví.
Vyplňte krátký formulář a my vše zařídíme za vás.