Kdy se pojištění hodí
Pojištění se vztahuje jen na věci zakoupené pojištěnou kreditní kartou.
Abyste si prodloužili záruční dobu o 1 rok, nakupujte výrobky bílé a černé techniky kartou s pojištěním prodloužené záruky.
Pojištění se vztahuje na věci pro osobní potřebu (nikoli profesionální užití) s kupní cenou 1 500–30 000 Kč z kategorií:
- Bílá technika
Elektrická zařízení používaná v interiéru pro běžný provoz domácnosti, např. sporáky, pečicí a mikrovlnné trouby, varné desky, chladničky, mrazáky, pračky, sušičky či jejich kombinace, myčky, vysavače, mixéry, kuchyňské roboty, topidla, varné konvice, elektrické pánve, žehličky, zvlhčovače vzduchu, ventilátory, dále holicí a depilační strojky, žehličky na vlasy, vysoušeče vlasů apod. Pojištění se nevztahuje na hračky a světelné zdroje.
- Černá technika
Elektronická zařízení audio, video a komunikační techniky, např. televizory vč. LCD a plazmových, AV receivery, DVD/CD/VHS rekordéry a přehrávače vč. Blue-ray, radiopřijímače, AV sestavy, zesilovače a reproduktorové soustavy, videokamery, fotoaparáty, satelitní přijímače, multimediální stanice, zabezpečovací systémy, telefony vyjma mobilních, autorádia, vysílačky. Pojištění se nevztahuje na přenosné přístroje typu MP3/MP4, počítačovou techniku, herní konzole, kancelářskou elektroniku (kopírky, faxy, skenery, tiskárny aj.) a hudební nástroje.
- Limit pojistného plnění je 20 000 Kč na pojistnou událost.
- Maximálně můžete k jedné kreditní kartě uplatnit nárok na čtyři pojistné události během roku. Celkové pojistné plnění k jedné kartě nepřesáhne 36 000 Kč za jeden rok.
- Pojištění prodloužené záruky se vztahuje na vady věci, které se projeví elektronickou, elektrickou nebo mechanickou nefunkčností během období jednoho roku po uplynutí zákonné záruční doby poskytované prodejcem.
- Během zákonné záruční lhůty se prodloužená záruka na věci nevztahuje.
- Pojištění se nevztahuje na náklady spojené s přepravou vadné věci z místa, kde se vada projevila, do místa opravy ani za škody při přepravě.
- Poskytovatelem pojištění je UNIQA pojišťovna, a.s.
- Pojištění platí v ČR.
Hlášení pojistné události
- Držitel karty nahlásí pojistnou událost pojišťovně UNIQA na tel. +420 488 125 125.
- Poškozenou věc je třeba opravit v některém ze servisních míst uvedených v seznamu záručních opraven (seznam poskytuje prodejce zpravidla se záručním listem při prodeji).
- Pojišťovně dodáte potřebné dokumenty, zejména doklad o koupi věci pojištěnou kreditní kartou, kopii prodejního dokladu k pojištěné věci, kopii záručního listu a vyjádření opravny o příčině škody včetně specifikace provedené opravy nebo vyjádření opravny o neopravitelnosti věci.
- Pojistné plnění za opravu věci bude poskytováno v nové ceně, s výjimkou případů, kdy náklady na opravu převýší časovou cenu věci (tedy bude uhrazena jen časová cena věci).
Dokumenty
Rámcová pojistná smlouva o pojištění prodloužené záruky ke kreditním kartám
Všeobecné pojistné podmínky
Zpracování osobních údajů - UNIQA pojišťovna
Tip
Ke všem kreditním kartám Raiffeisenbank si můžete také sjednat Pojištění vyčerpané částky pro případ neschopnosti splácet nebo pojištění zneužití karty Osobní strážce.