Provedeme vás prvními kroky v naší bance

Uložte si do telefonu důležitá telefonní čísla, ať je máte po ruce, kdykoliv je budete potřebovat.
Klientská linka (denně 7-22 hodin) +420 412 440 000
Blokace karet a autentizačních prostředků pro přístup na účet v případě ztráty nebo odcizení (NONSTOP) +420 412 446 402

  • TIP
    Na klientskou linku volejte přímo z mobilní aplikace Raiffeisen bankovnictví.

    Je to nejbezpečnější a nejrychlejší způsob jak nám zavolat. Spojíme vás rovnou s operátorem a další ověřování hovoru již nebude potřeba.
    V aplikaci klikněte na Profil (ikona osoby) a pak tlačítko Zavolat.
  • Ověření bankéře během hovoru
    Když vám voláme z klientské linky, automaticky vám pošleme do aplikace ověření.
    Případně si při hovoru s bankéřem můžete ověření kdykoli vyžádat.
    V aplikaci se vám zobrazí jméno volajícího a odkud volá. Snadno si tak ověříte, že skutečně pracuje v Raiffeisenbank.

Pokud se za námi chcete zastavit osobně, můžete si v mobilní aplikaci sjednat schůzku na pobočce v čase, který vám vyhovuje. 

 

Díky RB klíči jsou veškeré bankovní operace mnohem snadnější a bezpečnější. 

Jedná se o moderní a velmi dobře zabezpečený ověřovací prostředek, který vám usnadní:  

  • přihlášení do bankovnictví, 
  • schvalování plateb a potvrzování operací v internetovém a mobilním bankovnictví 
  • ověření se při volání na naši zákaznickou linku.

RB klíč si aktivujte v mobilním bankovnictví.

Bezpečná a moderní banka ve vašem počítači nebo mobilu vám šetří čas. Díky aplikaci Raiffeisen bankovnictví můžete mít banku s sebou v mobilu na každém kroku. 

Do internetového bankovnictví se přihlásíte pomocí RB klíče nebo v případě, že RB klíč nepoužíváte, pomocí SMS kódu.

Nemusíte čekat, až vám karta přijde poštou. Kartou můžete platit ihned, stačí si ji nahrát do mobilní peněženky, nastavit ji v peněžence jako hlavní kartu a platit mobilem nebo chytrými hodinkami.
PIN ke kartě i další údaje potřebné pro platby kartou na internetu si zobrazíte v mobilním nebo internetovém bankovnictví.

Jakmile vám karta přijde poštou, je potřeba ji v mobilním nebo internetovém bankovnictví aktivovat.

Pokud by vám karta ani po 14 dnech od odeslání, o kterém vás budeme informovat přes SMS, nedorazila, podívejte se, jak postupovat v případě nedoručené karty.
Nezapomeňte si také nastavit na kartě limity pro ještě větší bezpečí vašich financí.

Naším cílem je, aby pro vás bylo posílání plateb co nejjednodušší, ale zároveň bezpečné. Zadat platbu můžete přes mobilní nebo internetové bankovnictví.

V mobilním bankovnictví si nastavte oznámení. O každém pohybu na účtu nebo platbě kartou se ihned dozvíte.

Využívejte svůj nový účet v Raiffeisenbank naplno.

Převeďte si účet z jiné banky k nám a mějte vše přehledně na jednom místě. Je to snadné.

Vyřídíme vše za vás a do staré banky nemusíte vůbec chodit.