- Individuální pojištění
Důvody, proč nedošlo k dokončení platby po jejím ověření, mohou být následující:
Doporučení: Aktivujte si v mobilním bankovnictví notifikace a do RB klíče vstupujte přímo přes tuto notifikaci. Další možností je použít pro nákup prohlížeč v počítači a v telefonu jen platbu potvrdit.
Kontaktujte naši Klientskou linku +420 412 440 000, nahlaste ztrátu mobilního telefonu. Pokud jste na telefonu používali aplikaci RB klíč, požádejte o její blokaci. Pokud pro přihlášení do internetového bankovnictví používáte kód z SMS a IPIN, požádejte o blokaci tohoto způsobu přihlašování.
Registrace služby 3D Secure je povinná pro všechny platební karty vydávané Raiffeisenbank a.s., kterými lze platit na internetu. Důvody jsou zejména zajištění maximální možné bezpečnosti plateb kartou na internetu, ochrana vašich finančních prostředků a zamezení možnému zneužití karty. Povinnost ověřovat platby na internetu vyplývá i z platné legislativy
Ano, jedinou podmínkou pro nákupy na internetu jsou povolené internetové platby na vaší kartě. V takovém případě však dbejte zvýšené opatrnosti při výběru e-shopu. V případě, že si nejste jisti spolehlivostí obchodníka a nakupujete u něj poprvé, můžete zvolit jiný způsob platby než platební kartou (např. platba při dodání).
Díky službě Click to Pay nemusíte přepisovat údaje z karty a platbu provedete rychle a bezpečně na pár kliknutí.