zavřít panel
Toto pole je povinné

Víte, že přes vyhledávání najdete i pobočky?
Stačí zadat město nebo adresu.

Možná, že hledáte...

Zablokování karty

Pokud jste kartu ztratili nebo vám byla ukradena, co nejdříve ji zablokujte a požádejte o novou.

Blokaci můžete provést ve svém mobilním nebo internetovém bankovnictví nebo můžete kartu zablokovat na naší klientské lince +420 412 446 402.
Blokace karty je trvalá a nelze ji odvolat!

Pokud došlo k pojistné události (zneužití karty), kontaktujte pojišťovnu Uniqa a událost nahlaste:

Uniqa pojišťovna +420 488 125 125.

 

V přehledu produktů klikněte na debetní kartu a v detailu karty vyberte Zablokovat kartu.
Rovnou si požádejte o novou kartu:

  • V dolním menu jděte na Nabídky (ikona nákupního košíku) – Karty – Debetní karta.
  • V sekci Žádost vyberte, k jakému vašemu účtu chcete kartu vydat, a klikněte na Pokračovat.
  • Pokračujte jednotlivými kroky žádosti.

Novou kartu zasíláme poštou.

PIN kód nové karty bude jiný než u vaší aktuální karty. PIN si můžete zobrazit v internetovém nebo mobilním bankovnictví.
Před první platbou je kartu potřeba aktivovat. Kartu aktivujte až ve chvíli, kdy vám byla doručena.
Pokud od odeslání karty uplyne více než 14 dní a nebude stále aktivovaná, pošleme vám e-mailem upozornění, jak postupovat v případě, že vám karta nebyla doručena.

TIP

Nevíte, jestli jste kartu opravdu ztratili nebo ji jen nemůžete najít, a proto ji nechcete trvale zablokovat? Nastavte limit transakcí debetní karty na nulu, případně zakažte i internetové platby a až kartu najdete, opět si nastavte limity karty tak, jak vám vyhovují.