Raiffeisenbank předstihla většinu pojišťoven

Thu Apr 27 00:00:00 CEST 2017

investujeme.cz

Podle studie společnosti Market Vision, která testovala prodej životního pojištění mezi předními českými finančními institucemi, předstihla Raiffeisenbank drtivou většinu renomovaných pojišťoven a umístila se v hodnocení kvality druhá. Výrazně překonala průměr trhu a i nadále boduje s životním pojištěním DOMINO Invest, které nabízí ve spolupráci s pojišťovnou UNIQA.

Podle studie společnosti Market Vision, která testovala prodej životního pojištění mezi předními českými finančními institucemi, předstihla Raiffeisenbank drtivou většinu renomovaných pojišťoven a umístila se v hodnocení kvality druhá. Výrazně překonala průměr trhu a i nadále boduje s životním pojištěním DOMINO Invest, které nabízí ve spolupráci s pojišťovnou UNIQA.

Studie pomocí mystery shoppingu hodnotila především kvalitu služeb a obsluhy zúčastněných institucí a kvantitativní otázky. Raiffeisenbank se umístila v celkovém hodnocení druhá s 80% hodnocením kvality, o 6 procentních bodů lepším, než byl průměr trhu. Klienti hodnotili pozitivně především analýzu jejich potřeb a nabídku řešení produktu na míru, ale také služby poradců Raiffeisenbank, kteří zaujali zejména znalostmi a komunikačními schopnostmi.

"Tržní index kvality roste každým rokem, a protože cílíme na maximální spokojenost klientů, musíme se zdokonalovat i my," říká Yveta Greplová, produktová manažerka Raiffeisenbank, a dodává: "Aktuálně nabízíme vylepšené životní pojištění DOMINO Invest, které ještě více reaguje na potřeby klientů, je unikátní zejména svou variabilitou a klient rozhoduje o výběru služeb, které skutečně potřebuje.

Součástí pojištění je možnost pojistit i rodinné příslušníky, v případě trvalých následků úrazu progresivní plnění až do výše šestinásobku sjednané pojistné částky, možnost připojištění odpovědnosti, velmi závažných onemocnění, dlouhodobé péče a invalidity. Stále platnou výhodou je též možnost snížení základu daně až o 24 000 Kč ročně.

Do studie společnosti Market Vision bylo zapojeno 13 nejvýznamnějších finančních institucí na tuzemském trhu. V každé společnosti bylo realizováno deset návštěv, celkem se pak uskutečnilo 130 tzv. mystery shoppingů.

SPOJTE SE S NÁMI V POBOČCE

Navštivte jednu z našich poboček, naši bankéři se o vás postarají.

Všechny pobočky