Jak pojištění funguje
- V případě pojistné události se neprodleně obraťte na asistenční službu Europe Assistance tel.: +420 255 734 900.
- Zde vám nejen sdělí kontakt na nejbližší smluvní lékařské zařízení, ale také vám poradí, co dělat a které dokumenty bude třeba uschovat pro dořešení pojistné události v České republice.
- Po návratu do České republiky vyplňte formulář Oznámení o škodě a zašlete jej s příslušnými podklady na pojišťovnu UNIQA.
Jak hlásit pojistnou událost
- Pojistnou událost také neprodleně nahlašte pojišťovně skrze její internetovou stránku www.uniqa.cz v sekci Hlášení škod.
- Pojišťovna Vám sdělí, jaké dokumenty od Vás bude pro likvidaci pojistné události potřebovat.
- Hlášení pojistné události neodkládejte a nečekejte, až budete mít k dispozici všechny doklady. Můžete je dodávat postupně, jak je budete mít k dispozici.
Co byste měli vědět?
- Pojištění se vztahuje nejen na držitele platební karty, ale také na spolucestující rodinu (manžel/manželka, druh/družka, vlastní či adoptované děti do 18let věku) bez omezení počtu osob.
- Pojištění se vztahuje na celý svět.
- Pojištění poskytuje pojistnou ochranu na všechny krátkodobé zahraniční cesty, které nepřesáhnou 60 dnů za předpokladu, že na celou dobu zahraniční cesty bylo zaplaceno pojistné.
- Pojistné krytí je poskytováno od okamžiku překročení hranice ČR do zahraničí, nejdříve však první den platnosti pojištění, a končí okamžikem překročení hranice ČR ze zahraničí, nejpozději však uplynutím 60. dne ode dne nástupu na cestu, popř. ukončením pojištění.
- Pojištění se vztahuje i na státy (s výjimkou území České republiky), kde má pojištěný trvalý nebo přechodný pobyt či je jejich občanem, pokud si pojištěný v České republice platí alespoň rok veřejné zdravotní pojištění.
- Podrobné podmínky pojištění jsou popsány v platné Rámcové pojistné smlouvě o cestovním pojištění uzavřené mezi Raiffeisenbank a.s. a UNIQA pojišťovnou, a.s., viz Související dokumenty níže.
- Limity pojistného krytí
Tip
Evropský průkaz pojištěnce (EHIC) kryje v evropských zemích (zejména zemích EU) jen základní péči s případnou spoluúčastí. Veškeré ostatní zdravotní (např. stomatologie) či přepravní úkony (přesun do specializovaného zdravotnického zařízení, repatriace ostatků) jsou mimo rámec krytí mezinárodních dohod EHIC a jsou řešeny cestovním pojištěním k vaší kreditní kartě. Výhodou pojištění ke kreditní kartě je také asistenční služba v češtině, která vám poradí, jak postupovat, a poskytne vám kontakty na zdravotnická zařízení v dané oblasti.
Upozornění
- Cestovní pojištění k debetní kartě sjednané do 10. 3. 2013 a kreditní kartě sjednané do 31.12.2012 je platné dle rámcové pojistné smlouvy č. č. 1360500130.
- Cestovní pojištění k debetní kartě sjednané od 11. 3. 2013 a kreditní kartě sjednané od 1.1.2013 je platné dle rámcové pojistné smlouvy č. č. 1360500240.
- Cestovní pojištění, které je k debetní nebo kreditní kartě poskytováno již v ceně karty, je platné dle rámcové pojistné smlouvy č. 1360500130.
Uniqa pojišťovna,a.s., poskytuje k cestovnímu pojištění k platebním kartám Raiffeisenbank plnění nad rámec sjednaného pojištění v případě umístění pojištěného do povinné karantény z důvodu pozitivního testu na onemocnění COVID-19 v zahraničí.
Podrobnosti pojistného krytí