Pokud máte nový mobil a chcete na něm používat aplikaci Raiffeisen bankovnictví, jednoduše ji převedete z původního mobilu na nový.
- Připravte si jak původní, tak nový mobil. Aplikace na mobilu vás povede krok za krokem.
- Na původním mobilu si otevřete mobilní bankovnictví. Klikněte na Menu. Vyberte volbu Nastavení, potom Správa zařízení a vyberte aplikaci Raiffeisen bankovnictví. Stiskněte žluté tlačítko Nová aktivace.
![aktivace spb](/pictures/Podpora/bankovnictvi/aktivace/aktivace-1_SPB_new-toto-zarizeni.png)
- Na novém mobilu si stáhněte aplikaci Raiffeisen bankovnictví (najdete ji v mobilu v nabídce aplikací ke stažení, nebo naskenujte QR kód dole na stránce).
Klikněte na tlačítko Aktivovat.
![aktivace spb druhý krok](/pictures/Podpora/bankovnictvi/aktivace/aktivace-2_SPB_new-vitejte.png)
- Vyberte situaci Přenést z jiného zařízení a klikněte na Aktivovat.
![aktivace spb třetí krok](/pictures/Podpora/bankovnictvi/aktivace/aktivace-3_SPB_new-vyberte-situaci.png)
- Dalšími kroky vás již provede aplikace krok za krokem. Postupujte souběžně podle pokynů na původním i novém mobilu.
Stáhněte si mobilní aplikaci
Přistupujte na svůj účet z mobilní aplikace s nejvyšším stupněm zabezpečení.
Aplikace
pro Android
![qr kod android](/pictures/pi/qr-code-google.png)
![google play](/pictures/osobni/ucty/googleplay.png)
Aplikace
pro IOS
![qr kod ios](/pictures/pi/qr-code-app.png)
![Appstore](/pictures/osobni/ucty/appstore.png)
Aplikace
pro HUAWEI
![qr kod ios](/pictures/pi/qr-code-huawei.png)
![Appgalery Huawei](/pictures/osobni/ucty/appgalery-huawei.png)