zavřít panel
Toto pole je povinné

Víte, že přes vyhledávání najdete i pobočky?
Stačí zadat město nebo adresu.

V internetovém bankovnictví

Jste při nákupu vyzváni k zadání 3D Secure kódu pro potvrzení platby a vyhovuje vám jeho zobrazení v internetovém bankovnictví? Podívejte se, jak to funguje ve chvíli, když už do něj máte přístup a co je třeba udělat ve chvíli, kdy přístup ještě nemáte.

1)  Máte přístupové údaje do internetového bankovnictví?

V tom případě se stačí přihlásit do internetového bankovnictví a 3D Secure kód si vyzvednout. Kód si můžete zobrazit u kterékoli karty, se kterou na internetu platíte, a nepotřebujete k tomu žádná dodatečná práva k účtu, ke kterému byla karta vydaná.

 

TIP:

Pohodlněji si 3D Secure kód zobrazíte v mobilním bankovnictví. Mobilní aplikaci si lze stáhnout z Google Play nebo App Store a následně je třeba ji aktivovat v internetovém bankovnictví. Přihlašování do aplikace je rychlejší než do internetového bankovnictví a ke kódu se tak dostanete snadněji.

Po aktivaci mobilního bankovnictví doporučujeme také aktivaci potvrzování plateb RB klíčem. Nemusíte přepisovat žádný 3D Secure kód a při placení jen jednoduše potvrdíte notifikaci, kterou v aplikaci obdržíte. RB klíč využijete u obchodníků s novější verzí 3D Secure zabezpečení, která potvrzování plateb v aplikaci plně podporuje. Jejich počet neustále roste, takže se s tímto pohodlnějším způsobem potvrzování plateb budete setkávat stále častěji.

2)  Co když údaje pro přihlášení nemáte?

Připravili jsme pro vás několik různých situací, které můžou nastat ve chvíli, kdy nemáte do internetového bankovnictví přihlašovací údaje. Která z nich se vás týká?

a) Jsem majitelem účtu a do internetového bankovnictví potřebuji přístup pro sebe.

  • Přihlašovací údaje (to znamená klientské číslo a I-PIN) jste obdrželi při založení účtu.
  • Pokud se vám je nepodaří dohledat nebo jste je změnili a nedokážete se přihlásit, získáte je na kterékoliv pobočce Raiffeisenbank.

b) Jsem majitelem účtu a potřebuji přístup do internetového bankovnictví pro někoho jiného – tedy disponenta nebo držitele platebních karet k účtu

  • Držitelům debetních karet je třeba přístupové údaje zajistit a k tomu máte oprávnění pouze vy jako majitel daného účtu.
  • Nastavení přístupových údajů můžete sjednat na kterékoliv z našich poboček.
  • Pokud nechcete, aby držitel karty viděl detaily vašeho účtu (zůstatek, limity, transakce nebo úvěry), můžete požádat o omezené oprávnění pouze s náhledem na platební kartu.

c) Jsem držitelem platební karty k účtu, ale nejsem jeho majitelem a potřebuji přístup do internetového bankovnictví

  • Požádejte o zřízení přístupových údajů do internetového bankovnictví prostřednictvím majitele daného účtu. Nastavení přístupových údajů je možné provést na kterékoliv z našich poboček.

d) Jsem držitelem kreditní karty

  • První přihlášení do internetového bankovnictví můžete provést na úvodní stránce www.rb.cz po kliknutí na sekci ”Vstup na účet – Další aplikace – Kreditní karty registrace”.

e) Jsem držitelem dodatkové kreditní karty

  • Požádejte o zřízení přístupových údajů do internetového bankovnictví prostřednictvím hlavního držitele kreditní karty. Nastavení přístupových údajů je možné provést na kterékoliv z našich poboček.

 

V mobilním bankovnictví

Jste při nákupu vyzváni k zadání 3D Secure kódu pro potvrzení platby a vyhovuje vám jeho zobrazení v mobilním bankovnictví? Podívejte se, jak to funguje ve chvíli, když už mobilní aplikaci používáte, a co je třeba udělat ve chvíli, kdy ji zatím nemáte aktivovanou.

TIP:

Aktivujte si potvrzování plateb RB klíčem. Nemusíte přepisovat žádný 3D Secure kód a při placení jen jednoduše potvrdíte notifikaci, kterou v aplikaci obdržíte. RB klíč využijete u obchodníků s novější verzí 3D Secure zabezpečení, která potvrzování plateb v aplikaci plně podporuje. Jejich počet neustále roste, takže se s tímto pohodlnějším způsobem potvrzování plateb budete setkávat stále častěji.

2)  Co dělat, když mobilní aplikaci nemáte?

Protože nejjednodušeji si 3D Secure kód zobrazíte v mobilní aplikaci, stáhněte si ji z Google Play nebo App Store a aktivujte ji v internetovém bankovnictví. Pokud do internetového bankovnictví nemáte přístup, podívejte se sem.

TIP: Kromě aktivace mobilní aplikace doporučujeme také aktivaci RB klíče. Ten využijete u obchodníků, kteří podporují potvrzování platby biometrií a v takovém případě není nutné platbu potvrzovat prostřednictvím kódu. Do aplikace RB klíč při platbě obdržíte notifikaci, kterou pouze jednoduše potvrdíte.