zavřít panel
Toto pole je povinné

Víte, že přes vyhledávání najdete i pobočky?
Stačí zadat město nebo adresu.

Možná, že hledáte...

V internetovém bankovnictví

Jste při nákupu vyzváni k zadání kódu pro potvrzení platby a vyhovuje vám jeho zobrazení v internetovém bankovnictví? Podívejte se, jak to funguje ve chvíli, když už do něj máte přístup a co je třeba udělat ve chvíli, kdy přístup ještě nemáte.

1)  Máte přístupové údaje do internetového bankovnictví?

V tom případě se stačí přihlásit do internetového bankovnictví a potvrzovací kód si vyzvednout. Kód si můžete zobrazit u kterékoli karty, se kterou na internetu platíte, a nepotřebujete k tomu žádná dodatečná práva k účtu, ke kterému byla karta vydaná.

TIP:

Pohodlněji si potvrzovací kód zobrazíte v mobilní aplikaci Raiffeisen bankovnictví. Najdete ji na Google Play nebo App Store. Po stažení je třeba aplikaci aktivovat v internetovém bankovnictví. Přihlašování do mobilního bankovnictví je rychlejší než do internetového a ke kódu se tak dostanete snadněji.  

Doporučujeme si po instalaci mobilního bankovnictví rovnou aktivovat i RB klíč pro potvrzování plateb. Nemusíte přepisovat žádný kód. Při placení jen jednoduše potvrdíte notifikaci, kterou v aplikaci obdržíte.

2)  Co když údaje pro přihlášení nemáte?

Připravili jsme pro vás několik různých situací, které můžou nastat ve chvíli, kdy nemáte do internetového bankovnictví přihlašovací údaje. Která z nich se vás týká?

a) Jsem majitelem účtu a do internetového bankovnictví potřebuji přístup pro sebe.

  • Přihlašovací údaje (to znamená klientské číslo a I-PIN) jste obdrželi při založení účtu.
  • Pokud se vám je nepodaří dohledat nebo jste je změnili a nedokážete se přihlásit, získáte je na kterékoliv pobočce Raiffeisenbank.

b) Jsem majitelem účtu a potřebuji přístup do internetového bankovnictví pro někoho jiného – tedy disponenta nebo držitele platebních karet k účtu

  • Držitelům debetních karet je třeba přístupové údaje zajistit a k tomu máte oprávnění pouze vy jako majitel daného účtu.
  • Nastavení přístupových údajů můžete sjednat na kterékoliv z našich poboček.
  • Pokud nechcete, aby držitel karty viděl detaily vašeho účtu (zůstatek, limity, transakce nebo úvěry), můžete požádat o omezené oprávnění pouze s náhledem na platební kartu.

c) Jsem držitelem platební karty k účtu, ale nejsem jeho majitelem a potřebuji přístup do internetového bankovnictví

  • Požádejte o zřízení přístupových údajů do internetového bankovnictví prostřednictvím majitele daného účtu. Nastavení přístupových údajů je možné provést na kterékoliv z našich poboček.

d) Jsem držitelem kreditní karty

  • První přihlášení do internetového bankovnictví můžete provést na úvodní stránce www.rb.cz po kliknutí na sekci ”Vstup na účet – Další aplikace – Kreditní karty registrace”.

e) Jsem držitelem dodatkové kreditní karty

  • Požádejte o zřízení přístupových údajů do internetového bankovnictví prostřednictvím hlavního držitele kreditní karty. Nastavení přístupových údajů je možné provést na kterékoliv z našich poboček.

 

V mobilním bankovnictví

Jste při nákupu vyzváni k zadání  kódu pro potvrzení platby a vyhovuje vám jeho zobrazení v mobilním bankovnictví? Podívejte se, jak to funguje ve chvíli, když už mobilní aplikaci používáte, a co je třeba udělat ve chvíli, kdy ji zatím nemáte aktivovanou.

1)  Používám mobilní aplikaci Raiffeisen bankovnictví

Pokud nemáte aktivovaný RB klíč pro potvrzování plateb, tak se přihlaste do mobilní aplikace Raiffeisen bankovnictví, kde se vám zobrazí si potvrzovací kód.

TIP:

Aktivujte si potvrzování plateb RB klíčem přímo v aplikaci Raiffeisen bankovnictví. Nebudete muset přepisovat žádný kód a při placení jen jednoduše potvrdíte notifikaci, kterou obdržíte. 

RB Klíč aktivujete v nabídce Menu – Nastavení – Správa zařízení. 

2)  Co dělat, když mobilní aplikaci nemáte?

Pokud ještě nemáte mobilní aplikaci Raiffeisen bankovnictví, stáhněte si ji z Google Play nebo App Store a aktivujte ji v internetovém bankovnictví. Pokud do internetového bankovnictví nemáte přístup, podívejte se sem.

TIP:

Při aktivaci mobilní aplikace bankovnictví si rovnou aktivujte i RB klíč pro potvrzování plateb. Při placení jen jednoduše potvrdíte notifikaci, kterou v aplikaci obdržíte.