Uživatelské nastavení

Přihlášení a přístupové údaje

Nedaří se mi přihlásit do aplikace Mobilní eKonto. Co mám dělat?

Nasadili jsme novou verzi mobilního bankovnictví. Ověřte prosím, že ve svém telefonu máte povoleny automatické aktualizace. Pokud ne, a aplikace si aktualizujete ručně, proveďte aktualizace naší aplikace podle tohoto postupu.

Chci se přihlásit do nového internetového bankovnictví a nedaří se mi to.
Co dělat?

Přihlašujte se výhradně přes www.rb.cz v modrém poli „Vstup na účet“ s ikonou zámečku. Nepoužívejte prosím jiné stránky, které můžete mít například uložené v „Oblíbených“ ani odkazy získané z vyhledávačů.

Proč se mi nezobrazí produkty v Mobilním bankovnictví?

Vaše produkty uvidíte pouze v aktualizované verzi mobilního bankovnictví, proto je potřeba nejprve provést aktualizaci na vašem telefonu. Pokud máte nastaveny automatické aktualizace, nemusíte se o nic starat. Pokud aktualizace provádíte manuálně, otevřete si přesný postup.

Zapomněl jsem své přihlašovací údaje, jak je znovu získám?

V případě, že zapomenete I-PIN/T-PIN, je nutno zavolat na naše kontaktní centrum. Nutnou podmínkou pro odblokování je provést hovor z registrovaného čísla, na které Vám jsou zasílány autorizační SMS.

Pokud využíváte nátroj SIM Toolkit (PIN pro čtení šifrovaných SMS zpráv přímo v mobilním telefonu) je nutné, abyste navštívil kteroukoliv z našich poboček, kde vám rádi přístup do internetového bankovnictví obnovíme.

Jak si mohu změnit I-PIN a T-PIN?

Změnu I-PIN a T-PIN provedete v  "Nastavení" (ozubené kolečko). V levém menu zvolte "Změna I-PINU a T-PINU"

Proč po přihlášení do internetového bankovnictví nevidím
účty, ke kterým mám dispozice?

Nově si účty, ke kterým máte dispoziční práva v internetovém bankovnictví zobrazíte tak, že v šedé horní liště, kde je uvedeno vaše jméno šipkou přepnete na název majitele jiného účtu.V mobilním bankovnictví stačí v levém horním rohu rozkliknout menu, kde vedle jména šipkou rozbalíte seznam majitelů účtů a vyberete z něj.

Služba Informuj mě

Chci dostávat informace o pohybech na účtu pomocí SMS nebo mailem.
Jak si je nastavím?

Nastavte si službu Informuj mě přes ozubené kolečko (nastavení) vpravo nahoře ve vašem internetovém bankovnictví. Po rozkliknutí kolečka zvolte v levém menu "Informuj mě", poté "Nové nastavení". Zde vyberte typ služby, který chcete nastavit a klikněte na "Pokračovat". Informace pomocí SMS jsou zpoplatněné, informování e-mailem je zdarma.

Můžu si změnit telefonní číslo pro všechna upozornění Informuj mě
najednou?

Telefonní číslo je potřeba změnit u  každého upozornění Informuj mě zvlášt. Bankovnictví si však pamatuje telefonní čísla, která byla pro službu Informuj mě již nastavena. Nemusíte tedy kontakt pokaždé zadávat, stačí jej vybrat z již zadaných dostupných kontaktů.

V aplikaci nového internetového bankovnictví vidím jiná nastavení upozornění Informuj mě, než jsem měl ve staré aplikaci. Jak mi to vysvětlíte?

V rámci převodu jsme zachovali upozorňování na vámi nastavené události podle vašich původních podmínek. Pouze z upozornění Informuj mě o zůstatku, u kterého bylo nastaveno více podmínek (nad částku, pod částku, snížení o částku, zvýšení o částku), vzniklo nově více samostatných nastavení. Upravte si prosím tato upozornění podle svých potřeb.

Výběr hotovosti

Jak zadám/zruším hlášení výběru hotovosti?

Hlášení výběru hotovosti zadáte v hlavním menu v sekci "ÚČTY". Zvolte požadovaný účet a poté v levém menu  "Detail účtu". Následně klikněte na "Hlášení výběru hotovosti". Zde můžete zadat nový výběr hotovosti, nebo zrušit již nahlášený výběr

Nahlášený výběr lze v internetovém bankovnictví zrušit dva pracovní dny před termínem. Při kratší lhůtě (stejný den nebo den před) je nutné pro zrušení nahlášeného výběru kontaktovat danou pobočku. Při nevyzvednutí nahlášeného výběru účtujeme náhradu nákladů na jeho přípravu.

V jakých měnách mohu nahlášení výběru hotovosti uskutečnit?

Vybrat můžete ve všech měnách, které má pobočka k dispozici.

Jak mohu vybranou pobočku kontaktovat? Kde zjistím otevírací dobu vybrané pobočky?

Pracovní doba pobočky je zobrazena u vybrané pobočky v položce "Detail pobočky". Zde zjistíte i kontakt.

Ostatní

Co uvidím v mých žádostech?

V "Moje žádosti" jsou k dispozici žádosti o produkty, které jste v minulosti odeslali. Pokud byla žádost podaná přes internetové bankovnictví, klikněte na šipku a dostanete se do detailu žádosti.

Co najdu v přehledu dokumentů?

V přehledu dokumentů jsou uloženy smlouvy k produktům uzavřeným s bankou elektronicky přes vaše internetové bankovnictví, seznam stažených dokumentů v rámci aktuálního přihlášení (např. výpisy, potvrzení o platbě), případně výpisy ze Citibank nebo Premium Way dokumenty.

Kde v novém internetovém bankovnictví najdu stavební spoření?

Informace o stavebním spoření v internetovém bankovnictví již nezobrazujeme. Pro správu svého účtu můžete využít speciální aplikaci přímo od Raiffeisen stavební spořitelny, která nabízí rozšířené možnosti jako např. správa výpisů nebo modelování vašeho spoření. Aplikaci naleznete na adrese: https://www.rsts.cz/internet-servis/.