Raiffeisenbank splnila svůj závazek - je popáté v řadě Klientsky nejpřívětivější bankou roku

30. 10. 2019

Raiffeisenbank byla popáté v řadě vyhlášena Klientsky nejpřívětivější bankou roku.

V soutěži o Klientsky nejpřívětivější banku jsou jednotlivé bankovní domy hodnoceny na základě kritérií klientského pohledu, kterými jsou náklady na vedení účtu, sankční a mimořádné poplatky, sazby, šíře poskytovaných produktů a služeb, dostupnost banky a v neposlední řadě kvalita její komunikace s klienty.

„Po loňském vítězství jsme cítili velký závazek si toto prvenství udržet. Mám opravdu velkou radost, že nám se to podařilo a že jsme se opět umístili na první příčce v rámci klientského hodnocení,“ říká generální ředitel Raiffeisenbank Igor Vida a dodává: „Moc děkuji našim klientům za dlouholetou důvěru a samozřejmě také kolegyním a kolegům za skvělou práci, jejímž výsledkem je popáté v řadě získané ocenění Klientsky nejpřívětivější banka roku.“

Raiffeisenbank byla vůbec první vítěznou bankou oceněnou v rámci kategorie Klientsky nejpřívětivější banka roku. Na toto vítězství z roku 2010 pak navázala souvislou řadou ocenění v letech 2015, 2016, 2017, 2018 a 2019. V hlavní kategorii cen Hospodářských novin Nejlepší banka roku se Raiffeisenbank v posledních letech též umístila vždy na stupních vítězů, a to na třetím (2015), prvním (2016) a druhém místě (2017).

Ceny Hospodářských novin se letos vyhlašovaly již pojedenácté. Projekt má za cíl podpořit rozvoj bankovního a pojišťovacího sektoru, poskytnout veřejnosti ucelený obraz o finančním trhu a pomoci se snadněji orientovat v produktech a službách, které finanční instituce nabízejí. Prvenství získá jen ta banka, která dokáže nabídnout klientům nejvýhodnější produkty a služby, kvalitně s nimi komunikuje, je pro ně dostupná a současně vykazuje dobré hospodářské výsledky. V rámci ocenění se analyzuje celá řada číselných údajů. O výsledku tak rozhodují stovky objektivních dat a ukazatelů.

Více o soutěži na www.nejbanka.cz