Raiffeisenbank si na sociální sítě vybrala Triad Advertising, na nadlinku DDB

Wed Feb 27 00:00:00 CET 2019

Sociální sítě Raiffeisenbank bude nově spravovat slovenská agentura Triad Advertising. Tendr na nadlinkovou komunikaci banky vyhrála agentura DDB.

Spolupráce s Triad Advertising bude zahrnovat zejména tvorbu obsahové strategie a budování image značky na již fungujících profilech na Facebooku, Twitteru a LinkedInu. S novou agenturou banka zároveň plánuje spustit vlastní profil na Instagramu a začít tak více komunikovat na mladší cílovou skupinu.
„Na Facebooku se Raiffeisenbank pravidelně umisťuje na předních příčkách v počtu interakcí u vydávaných příspěvků, tento trend chceme dále zlepšovat a přicházet s co nejrelevantnějšími příspěvky. Stále nám jde o kvalitu komunikace s klientem ne o kvantitu počtu postů,” říká Hana Kovářová, ředitelka marketingu Raiffeisenbank.
Výběrového řízení na ATL agenturu se zúčastnilo šest subjektů včetně agentury Made By Vaculík, která vytvářela reklamní kampaně pro značku Raiffeisenbank po uplynulé dva roky. Aktuální koncept Artur a Viktorie banka úspěšně využívá již od roku 2014 a získala za něj mimo jiné dvě ceny v soutěži pro nejefektivnější reklamu Effie 2015 a 2016.
Raiffeisenbank ale vybrala pro další spolupráci pražskou agenturu DDB. Mezi její aktuální klienty patří McDonalds, Makro nebo pivovar Krušovice, v minulosti agentura spolupracovala například na kampaních pro ČSOB či Billu.
„Agentura DDB má velmi silný strategický background a zkušenosti s budováním značky. Společně máme v plánu vývoj nového dlouhodobého kreativního konceptu, který nám pomůže zachovat stávající positioning banky,” říká Kovářová.