Víte, že přes vyhledávání najdete i pobočky?
Stačí zadat město nebo adresu.
Aktuální divadelní sezóna je v Národním divadle opět spojena se značkou Raiffeisenbank. Poté, co jsme se stali v minulém roce generálním partnerem Národního divadla, chceme i nadále podporovat a rozvíjet kvalitní uměleckou tvorbu, kterou Národní divadlo na všech svých scénách přináší.
„Od partnerství si slibujeme to, že veřejnost, a především naši klienti, si budou Raiffeisenbank spojovat s kulturou a uměním. Vedle sportu, kde se plně vyhraňujeme směrem do golfového prostředí, je kultura a umění oblast, ke které mají naši klienti též blízko,“ říká generální ředitel Raiffeisenbank Igor Vida.
Naše partnerství s Národním divadlem jsme letos podpořili i novou marketingovou kampaní v rámci které vizualizujeme hodnoty, které má bankovní a divadelní svět společné: důraz na výjimečný výkon, preciznost a spolehlivost. Zkrátka: Kultura je to, co nás spojuje.