zavřít panel

Víte, že přes vyhledávání najdete i pobočky?
Stačí zadat město nebo adresu.

Možná, že hledáte...
Informaci o ukončení smlouvy ze strany banky a termínu zrušení běžného účtu jsme vám zaslali doporučeným dopisem nebo ji naleznete ve svém bankovnictví v sekci Dokumenty.

Po dobu výpovědní doby můžete účet používat, jak jste zvyklí. Po ukončení účtu už s ním nemůžete nakládat. Případný zůstatek vám vyplatíme v hotovosti na pobočce s pokladnou, a to nejdříve sedm pracovních dní od ukončení účtu.

Na co si dát pozor a jak postupovat

Výběr zůstatku a případná konverze měn

Doporučujeme si převést peníze jinam ještě před ukončením účtu. Máte-li na účtu více měn, můžete si zůstatek vypořádat v měně dle vašich potřeb. Všechny zůstatky měnových složek při rušení účtu převádíme na měnu hlavní.

Po ukončení účtu vám pošleme ukončovací výpis. Výplata případného zůstatku probíhá v hotovosti na pobočce s pokladnou. Případně můžete písemně (s ověřeným podpisem) nebo na kterékoli pobočce zažádat o bezhotovostní převod zůstatku ze zrušeného účtu na jiný účet.

Pravidelné platby a služby k učtu

Všechny budoucí platby, trvalé příkazy, inkasa nebo SIPO vám zdarma zrušíme spolu s účtem. To samé se stane i se službami jako Platby na kontakt nebo RB směnárna. Termín ukončení najdete ve výpovědi. Do té doby můžete s účtem libovolně nakládat tak, jak jste zvyklí.

Nahlaste změnu čísla účtu

Nezapomeňte nahlásit změnu svého čísla účtu zaměstnavateli, finančnímu úřadu, České správě sociálního zabezpečení a dalším organizacím.

Další produkty a služby

Pokud využíváte i další produkty, podívejte se na podrobnější informace přímo k nim.

Potřebujete poradit?

Volejte na klientskou linku 412 440 000 (každý den od 7 do 22 hodin).