TIP: Jak snadno a rychle potvrdit platbu
Využijte apku Raiffeisen bankovnictví. Při placení jen jednoduše potvrdíte platbu pohodlně přímo ve svém telefonu. Apku stáhnete na Google Play nebo App Store. Přečtete si, jak na to.
Jste při nákupu vyzváni k zadání kódu pro potvrzení platby a vyhovuje vám jeho zobrazení v internetovém bankovnictví? Podívejte se, jak to funguje ve chvíli, když už do něj máte přístup a co je třeba udělat ve chvíli, kdy přístup ještě nemáte.
Přihlaste se do internetového bankovnictví a zobrazí se potvrzovací kód. Ten si zkopírujte a vložte do obrazovky, kde jste byli vyzváni k zadání kódu. Tento postup použijete vždy, bez ohledu na to, jakou kartou na e-shopu zrovna platíte. Potvrzovací kód se vždy vztahuje k vaší aktuální platbě a má platnost 5 minut. Po této době už kód v internetovém bankovnictví nenajdete a musíte si vygenerovat nový.
Připravili jsme pro vás několik různých situací, které můžou nastat ve chvíli, kdy nemáte do internetového bankovnictví přihlašovací údaje. Která z nich se vás týká?
a) Jsem majitelem účtu a do internetového bankovnictví potřebuji přístup pro sebe.
b) Jsem majitelem účtu a potřebuji přístup do internetového bankovnictví pro někoho jiného – tedy disponenta nebo držitele platebních karet k účtu
c) Jsem držitelem platební karty k účtu, ale nejsem jeho majitelem a potřebuji přístup do internetového bankovnictví
d) Jsem držitelem kreditní karty nebo dodatkové kreditní karty
Jste při nákupu vyzváni k zadání kódu pro potvrzení platby a vyhovuje vám jeho zobrazení v mobilním bankovnictví? Podívejte se, jak to funguje ve chvíli, když už mobilní aplikaci používáte, a co je třeba udělat ve chvíli, kdy ji zatím nemáte aktivovanou.
V tom případě se stačí přihlásit do mobilního bankovnictví a 3D Secure kód si vyzvednout. Kód si můžete zobrazit u kterékoli karty, se kterou na internetu platíte, a nepotřebujete k tomu žádná dodatečná práva k účtu, ke kterému byla karta vydaná..
Pokud ještě nemáte apku Raiffeisen bankovnictví, stáhněte si ji z Google Play nebo App Store. Z bezpečnostních důvodů lze první aktivaci provést na dálku jen během založení účtu, dodatečně už ne. Aplikaci vám aktivujeme na kterékoli naší pobočce.