Víte, že přes vyhledávání najdete i pobočky?
Stačí zadat město nebo adresu.
Jste při nákupu vyzváni k zadání kódu pro potvrzení platby a vyhovuje vám jeho zobrazení v internetovém bankovnictví? Podívejte se, jak to funguje ve chvíli, když už do něj máte přístup a co je třeba udělat ve chvíli, kdy přístup ještě nemáte.
V tom případě se stačí přihlásit do internetového bankovnictví a potvrzovací kód si vyzvednout. Kód si můžete zobrazit u kterékoli karty, se kterou na internetu platíte, a nepotřebujete k tomu žádná dodatečná práva k účtu, ke kterému byla karta vydaná.
Připravili jsme pro vás několik různých situací, které můžou nastat ve chvíli, kdy nemáte do internetového bankovnictví přihlašovací údaje. Která z nich se vás týká?
a) Jsem majitelem účtu a do internetového bankovnictví potřebuji přístup pro sebe.
b) Jsem majitelem účtu a potřebuji přístup do internetového bankovnictví pro někoho jiného – tedy disponenta nebo držitele platebních karet k účtu
c) Jsem držitelem platební karty k účtu, ale nejsem jeho majitelem a potřebuji přístup do internetového bankovnictví
d) Jsem držitelem kreditní karty
e) Jsem držitelem dodatkové kreditní karty
Jste při nákupu vyzváni k zadání kódu pro potvrzení platby a vyhovuje vám jeho zobrazení v mobilním bankovnictví? Podívejte se, jak to funguje ve chvíli, když už mobilní aplikaci používáte, a co je třeba udělat ve chvíli, kdy ji zatím nemáte aktivovanou.
V tom případě se stačí přihlásit do mobilního bankovnictví a 3D Secure kód si vyzvednout. Kód si můžete zobrazit u kterékoli karty, se kterou na internetu platíte, a nepotřebujete k tomu žádná dodatečná práva k účtu, ke kterému byla karta vydaná..
Pokud ještě nemáte mobilní aplikaci Raiffeisen bankovnictví, stáhněte si ji z Google Play nebo App Store a aktivujte ji v internetovém bankovnictví. Pokud do internetového bankovnictví nemáte přístup, podívejte se sem.