zavřít panel
Toto pole je povinné

Víte, že přes vyhledávání najdete i pobočky?
Stačí zadat město nebo adresu.

Možná, že hledáte...

V internetovém bankovnictví

Jste při nákupu vyzváni k zadání kódu pro potvrzení platby a vyhovuje vám jeho zobrazení v internetovém bankovnictví? Podívejte se, jak to funguje ve chvíli, když už do něj máte přístup a co je třeba udělat ve chvíli, kdy přístup ještě nemáte.

1)  Máte přístupové údaje do internetového bankovnictví?

V tom případě se stačí přihlásit do internetového bankovnictví a potvrzovací kód si vyzvednout. Kód si můžete zobrazit u kterékoli karty, se kterou na internetu platíte, a nepotřebujete k tomu žádná dodatečná práva k účtu, ke kterému byla karta vydaná.

TIP:

Pohodlněji si potvrzovací kód zobrazíte v mobilní aplikaci Raiffeisen bankovnictví. Najdete ji na Google Play nebo App Store. Po stažení je třeba aplikaci aktivovat v internetovém bankovnictví. Přihlašování do mobilního bankovnictví je rychlejší než do internetového a ke kódu se tak dostanete snadněji.  

Doporučujeme si po instalaci mobilního bankovnictví rovnou aktivovat i RB klíč pro potvrzování plateb. Nemusíte přepisovat žádný kód. Při placení jen jednoduše potvrdíte notifikaci, kterou v aplikaci obdržíte.

2)  Co když údaje pro přihlášení nemáte?

Připravili jsme pro vás několik různých situací, které můžou nastat ve chvíli, kdy nemáte do internetového bankovnictví přihlašovací údaje. Která z nich se vás týká?

a) Jsem majitelem účtu a do internetového bankovnictví potřebuji přístup pro sebe.

  • Přihlašovací údaje (to znamená klientské číslo a I-PIN) jste obdrželi při založení účtu.
  • Pokud se vám je nepodaří dohledat nebo jste je změnili a nedokážete se přihlásit, získáte je na kterékoliv pobočce Raiffeisenbank.

b) Jsem majitelem účtu a potřebuji přístup do internetového bankovnictví pro někoho jiného – tedy disponenta nebo držitele platebních karet k účtu

  • Držitelům debetních karet je třeba přístupové údaje zajistit a k tomu máte oprávnění pouze vy jako majitel daného účtu.
  • Nastavení přístupových údajů můžete sjednat na kterékoliv z našich poboček.
  • Pokud nechcete, aby držitel karty viděl detaily vašeho účtu (zůstatek, limity, transakce nebo úvěry), můžete požádat o omezené oprávnění pouze s náhledem na platební kartu.

c) Jsem držitelem platební karty k účtu, ale nejsem jeho majitelem a potřebuji přístup do internetového bankovnictví

  • Požádejte o zřízení přístupových údajů do internetového bankovnictví prostřednictvím majitele daného účtu. Nastavení přístupových údajů je možné provést na kterékoliv z našich poboček.

d) Jsem držitelem kreditní karty

  • První přihlášení do internetového bankovnictví můžete provést na úvodní stránce www.rb.cz po kliknutí na sekci ”Vstup na účet – Další aplikace – Kreditní karty registrace”.

e) Jsem držitelem dodatkové kreditní karty

  • Požádejte o zřízení přístupových údajů do internetového bankovnictví prostřednictvím hlavního držitele kreditní karty. Nastavení přístupových údajů je možné provést na kterékoliv z našich poboček.

 

V mobilním bankovnictví

Jste při nákupu vyzváni k zadání  kódu pro potvrzení platby a vyhovuje vám jeho zobrazení v mobilním bankovnictví? Podívejte se, jak to funguje ve chvíli, když už mobilní aplikaci používáte, a co je třeba udělat ve chvíli, kdy ji zatím nemáte aktivovanou.

1)  Používáte mobilní bankovnictví?

V tom případě se stačí přihlásit do mobilního bankovnictví a 3D Secure kód si vyzvednout. Kód si můžete zobrazit u kterékoli karty, se kterou na internetu platíte, a nepotřebujete k tomu žádná dodatečná práva k účtu, ke kterému byla karta vydaná..

 

TIP:

Aktivujte si potvrzování plateb RB klíčem přímo v aplikaci Raiffeisen bankovnictví. Nebudete muset přepisovat žádný kód a při placení jen jednoduše potvrdíte notifikaci, kterou obdržíte. 

RB Klíč aktivujete v nabídce Menu – Nastavení – Správa zařízení. 

2)  Co dělat, když mobilní aplikaci nemáte?

Pokud ještě nemáte mobilní aplikaci Raiffeisen bankovnictví, stáhněte si ji z Google Play nebo App Store a aktivujte ji v internetovém bankovnictví. Pokud do internetového bankovnictví nemáte přístup, podívejte se sem.