Karty

Kreditní karty

V Raiffeisenbank vlastním pouze kreditní kartu a žádný jiný
produkt, mohu i tak využívat internetové a mobilní bankovnictví?

Ano, nová verze internetového a mobilního bankovnictví je k dispozici a zcela zdarma i pro klienty vlastnící pouze kreditní kartu od Raiffeisenbank.

Mohu přes nové internetové bankovnictví čerpat odměny

Ano, odměny kreditních karet typu Mall.cz a Life je možné nově čerpat prostřednictvím internetového bankovnictví. Tlačítko k čerpání odměn naleznete na detailu vaší kreditní karty v sekci Bonusový program, vedle pole s názvem Prémie k čerpání (za předpokladu, že zůstatek bodů k čerpání je alespoň 500). Zvolit si můžete buď způsob čerpání formou připsání peněz zpět na kartu, nebo formou předplacení poplatku za vedení karty na 1 rok (v tomto případě Vám k uhrazení ročního poplatku za vedení karty ve výši 600 Kč stačí pouze 500 bodů).

Mohu v internetovém bankovnictví požádat o dodatkovou kreditní kartu

Pokud si přejete vydat dodatkovou kreditní kartu, navštivte prosím kteroukoliv z našich poboček. Pro účely otevření nové dodatkové karty je třeba znát osobní údaje o budoucím držiteli této karty, ideální by tedy bylo, kdyby pobočku navštívil s vámi. Jestliže si chcete termín schůzky domluvit předem, zavolejte na naši NONSTOP infolinku 800 900 900.

Jak mohu zablokovat kreditní kartu?

Trvalou blokaci je možné provést pouze prostřednictvím bezplatné NONSTOP infolinky 800 900 900.

Co znamená položka Karetní blokace v levém Menu v detailu mé kreditní karty?

Pod touto položkou můžete vidět všechny transakce provedené vaší kreditní kartou, které dosud nebyly zaúčtovány. Po zaúčtování se příslušné transakce přesunou do položky „Historie pohybů“.

Provedl jsem přes internetové bankovnictví splátku kreditní karty. Proč nevidím aktualizovaný zůstatek?

Aktualizovaný disponibilní zůstatek vidíte vždy do hodiny od zaúčtování přijaté splátky.

Kdy uvidím splátku kreditní karty v pohybech?

Splátka převodem z účtu vedeného v Raiffeisenbank zadaná v pracovních dnech v době od 7:00 do 18:00 je zaúčtována do dvou hodin od provedení. Pokud splátku provedete o víkendu nebo po 18. hodině, bude připsána následující pracovní den. Splátka z účtu jiné banky je zaúčtována nejpozději následující pracovní den po odeslání.

Kde si mohu zobrazit výpisy ke kreditní kartě?

V hlavním menu přejděte do sekce "KARTY". V přehledu si zvolte vybranou kreditní kartu. V levém menu pak klikněte na položku "Výpisy". Zobrazí se seznam výpisů, který můžete libovolně filtrovat nebo stáhnout. Pokud jste držitel kreditní karty převedené ze Citibank, historii výpisů za poslední tři roky naleznete pod ikonou „Dokumenty“ po následném kliknutí na položku „Výpisy ze Citibank“ v levém menu.

Jak mohu přes internetové bankovnictví splácet svou kreditní kartu?

V případě, že máte v Raiffeisenbank vedený i běžný účet, pak stačí v detailu vaší kreditní karty kliknout na tlačítko „SPLÁTKA KARTY“ pod nabídkou v levé části obrazovky (pod položkou „Výpisy“). Následně si ve formuláři můžete zvolit splátku ve výši minimální splátky, celkové dlužné částky ke konci zúčtovacího období, či libovolné částky.

V případě, že běžný účet v Raiffeisenbank otevřený nemáte, naleznete dlužnou částku, číslo účtu a variabilní symbol pro splátku v detailu příslušné karty v sekci „Detaily vyúčtování“. Pro plnohodnotné využívání internetového bankovnictví včetně jednoduchého a intuitivního splácení vaší kreditní karty vám rádi představíme naši nabídku běžných účtů na NONSTOP infolince 800 900 900.

Mám na kreditní kartě v historii pohybů transakci s informací „I tuto
platbu můžete splácet v pravidelných měsíčních splátkách s nižší
úrokovou sazbou.“, co to znamená?

Transakce v minimální výši 2 000 Kč z aktuálního účetního období si můžete rozložit do pravidelných měsíčních splátek s výhodnější úrokovou sazbou v rámci splátkového programu typu Nákup na splátky. Délku splácení si můžete zvolit dle vašich preferencí. O vašem splátkovém programu máte neustálý přehled díky měsíčním výpisům vaší kreditní karty. Transakce nejvhodnější pro zařazení do programu Nákup na splátky vám označíme a nabídneme jejich rozložení přes internetové bankovnictví. Pokud chcete takto rozložit jinou než vybranou transakci, můžete tak učinit také bezplatně na NONSTOP infolince 800 900 900.

Debetní karty

Jak si zamknu debetní kartu?

V novém internetovém bankovnictví již tuto funkci nenabízíme. Plně ji nahrazuje možnost měnit kdykoliv a online limit transakcí debetní karty na nulu, případně zakázat internetové platby.

Lze zablokovanou debetní kartu znovu odblokovat? Jak ji přes
internetové bankovnictví zablokuju?

Jakákoliv blokace karty ze strany klienta je trvalá a nelze ji odvolat. Staráme se tak o bezpečí vašich financí. Je nutné s jistotou ošetřit situaci, kdy si nejste jisti, kde se vaše karta právě nachází a nemáte ji osobně pod kontrolou. V takové situaci vždy volejte naši bezplatnou NONSTOP Infolinku 800 900 900 nebo proveďte blokaci karty přímo v internetovém bankovnictví. Klikněte v navigaci na "KARTY" a vyberte kartu, kterou chcete zablokovat. V detailu vybrané karty vlevo dole klikněte na tlačítko "Blokovat kartu".

Kreditní a debetní karty

Mohu přes internetové bankovnictví povolit nebo zakázat platby
kartou na internetu?

Ano, u debetní karty je možné internetové platby povolit nebo zakázat přímo v internetovém bankovnictví. V hlavním menu přejděte do sekce "KARTY" zvolte v přehledu debetní kartu, u které chcete internetové platby povolit nebo zakázat. Zobrazí se její nastavení. Internetové platby povolíte nebo zakážete v sekci "Limity" kliknutím na odkaz "Změnit" v příslušném řádku.

U kreditní karty je možné internetové platby povolit či zakázat prostřednictvím bezplatné NONSTOP infolinky 800 900 900.