zavřít panel

Víte, že přes vyhledávání najdete i pobočky?
Stačí zadat město nebo adresu.

Možná, že hledáte...

Mobilní aplikace Raiffeisenbank přináší další vylepšení – nově umožňuje hlásit výběr hotovosti na pobočce nebo detailněji nastavit transakční histori

29. 5. 2025

Raiffeisenbank opět rozšiřuje funkce své mobilní aplikace, aby svým klientům nabídla ještě větší pohodlí při správě financí. Nově mohou uživatelé zadávat žádosti o výběr hotovosti na pobočce, nastavovat cílová data spoření nebo sledovat doručení nových kreditních karet. Další změny se týkají vylepšení přehlednosti a personalizace uživatelského rozhraní.

Hlavní novinkou je možnost naplánovat výběr hotovosti na pobočce přímo z mobilní aplikace. Klient si zvolí konkrétní pobočku s pokladnou, částku i formu hotovosti (bankovky/mince) a následně datum, kdy si hotovost vyzvedne. Vše přehledně ověří a potvrdí pomocí S-PINu. Výběr se zobrazí v sekci Schůzky a výběry na pobočce.

„Hlášení výběru v hotovosti sice nebudou používat stovky tisíc klientů, nicméně máme takové, kteří denně pracují s hotovostí a pro své podnikání potřebují konkrétní hodnoty bankovek a mincí. A ty si nyní díky hlášení výběru mohou předem zvolit,“ říká Vratislav Kříž, vedoucí týmu mobilního bankovnictví Raiffeisenbank.

V oblasti spoření aplikace nově umožňuje nastavit si datum pro dosažení spořicího cíle. U cílů, ke kterým je aktivováno tzv. Drobné spoření, je nyní tato informace viditelná díky novému štítku přímo v jejich přehledu.

Filtr transakční historie prošel redesignem a nově umožňuje detailnější nastavení, a to podle směru platby, časového období, částky, typu platby i kategorií.

Dalšími drobnými novinkami jsou také úprava detailu transakce v historii plateb, možnost přidat poznámku při sjednání schůzky na pobočce nebo sledování doručení kreditní karty přímo v jejím detailu.