zavřít panel
Toto pole je povinné

Víte, že přes vyhledávání najdete i pobočky?
Stačí zadat město nebo adresu.

Možná, že hledáte...

Nejlepší a klientsky nejpřívětivější bankou roku 2023 je opět Raiffeisenbank

2. 11. 2023

Raiffeisenbank je první bankou, která obhájila dvojité prvenství v obou hlavních kategoriích soutěže Hospodářských novin Visa Nejlepší banka 2023. Za posledních 10 let byla Raiffeisenbank vyhlášena potřetí nejlepší bankou roku, posedmé klientsky nejpřívětivější bankou roku a je současně první bankou, která obě ocenění v jednom roce získala třikrát.

„Na tento úspěch jsem nevýslovně hrdý. Vděčíme za něj především našim klientům a zaměstnancům, jimž tímto ze srdce děkuji,“ říká předseda představenstva a generální ředitel Raiffeisenbank Igor Vida. „Raiffeisenbank letos slaví 30 let od vstupu na český trh a za tuto dobu jsme se z banky s jednou pobočkou dokázali stát čtvrtou největší bankovní skupinou v České republice s vice než 1,9 milionem klientů. Poslední roky rosteme nejrychleji ze všech bank na českém trhu. Klienti Raiffeisenbank patří dlouhodobě k těm nejspokojenějším v České republice a v přímé spolupráci s nimi dnes vyvíjíme a testujeme většinu produktů a služeb. Řadíme se mezi lídry v digitalizaci českého bankovnictví i v oblasti ESG a odpovědného bankovnictví. Obhajobu vítězství ve dvou hlavních kategoriích nejobjektivnější podobné soutěže v České republice vnímám nejen jako objektivní ocenění výsledků naší dlouhodobé práce, ale především jako motivaci přinášet našim klientům ještě více a ještě lepších služeb,” shrnuje Igor Vida.

Do hodnoticích kritérií soutěže o Klientsky nejpřívětivější banku roku se promítají kvalita, rozvoj, šíře a dostupnost služeb, inovace, náklady pro klienty nebo kvalita komunikace. V soutěži o Nejlepší banku roku patří mezi kritéria také vývoj tržního podílu, stabilita banky a hospodářské výsledky. O výsledku v soutěži rozhodují data a objektivní srovnání všech kritérií.

Soutěž Visa Nejlepší banka probíhá letos už popatnácté. Data, která určují pořadí bank, jsou analyzována z dostupných sazebníků, výročních zpráv, ale i mystery shoppingů. Hodnotí se ze dvou pohledů, akcionářského a klientského, přičemž oba mají v celkovém hodnocení stejnou váhu.