zavřít panel
Toto pole je povinné

Víte, že přes vyhledávání najdete i pobočky?
Stačí zadat město nebo adresu.

V Mobilním eKontu Raiffeisenbank lze založit běžný a spořicí účet online

15. 3. 2021

Čerstvá verze mobilního bankovnictví Raiffeisenbank obsahuje několik nových užitečných funkcí. Patří k nim zejména založení běžného účtu online a možnost nahrát debetní a kreditní karty do Google Pay a Apple Pay ihned po jejich sjednání, díky čemuž klienti nemusí čekat na doručení těch plastových. V neposlední řadě Mobilní eKonto přebírá funkci samostatné aplikace RB klíč.

Nově lze v Raiffeisenbank založit běžný a spořicí účet přímo v mobilním bankovnictví. V krátkém čase po zpřístupnění založení účtu přes webové stránky přidává Raiffeisenbank další možnost, jak snadno, rychle a plně online založit běžný a spořicí účet.

„Je to další zjednodušení pro nové klienty, kterým nyní stačí stáhnout jednu aplikaci a za pár minut mají otevřený účet s plnohodnotným přístupem ke všem funkcím mobilního bankovnictví. Zároveň je to jedna z řady novinek pro tento rok v oblasti digitalizace služeb. V blízké budoucnosti bychom chtěli rozšířit možnost založení účtu online i pro malé a střední podnikatele,” říká Petr Šíma, manažer digitálních prodejů Raiffeisenbank.

Dalším vylepšením je možnost nahrání debetních a kreditních karet do mobilních peněženek Apple Pay a Google Pay ihned po jejich sjednání, což umožní klientům kartu používat ještě před tím, než obdrží její plastovou variantu poštou. Nově je také možné přidat karty MasterCard do Google Pay pohodlně přímo z aplikace a bez nutnosti zadávat karetní údaje.

Mobilní eKonto zároveň plně přebírá funkce samostatné aplikace RB klíč. Pomocí aplikace je tedy možné přihlašování a potvrzování operací v internetovém bankovnictví, potvrzování online plateb kartou v e-shopech pomocí 3D secure a ověření při volání na klientskou linku a při vkladu nebo výběru na pokladně pobočky.

Na rozdíl od ostatních vylepšení, která Raiffeisenbank ve své aplikaci pravidelně přináší, není tato funkčnost ihned dostupná všem klientům, kteří si stáhnou novou verzi. Aby bylo možné RB klíč v aplikaci používat, je nejprve nutné přejít na vyšší stupeň zabezpečení, které bude bankou zajištěno postupně a automaticky v průběhu následujících dvou měsíců. Nově příchozí klienti do banky mají tuto funkci dostupnou již několik týdnů.

„Nedávno jsme překonali hranici 333 tisíc klientů, kteří používají RB klíč. Díky jejich zpětné vazbě jsme zjistili, že se jim aplikace používá dobře, ale uvítali by, kdyby byla součástí mobilního bankovnictví. Tímto vylepšením jim vycházíme vstříc,” říká Jakub Večerka, expert na digitální kanály Raiffeisenbank.

Mezi další novinky, které nová verze aplikace nabízí, patří další funkce správy běžných účtů, jako je např. zobrazení a nastavení výpisů, možnost stažení potvrzení o provedené platbě z historie pohybů nebo informace o budoucím zůstatku na formuláři platby. Klienti mají také nově možnost požádat o převedení platebního styku do Raiffeisenbank bez zrušení původního účtu v jiné bance a rozdělení celkového limitu debetní karty mezi výběry z bankomatů a platby u obchodníků. V neposlední řadě si mohou sjednat další běžný účet.