Víte, že přes vyhledávání najdete i pobočky?
Stačí zadat město nebo adresu.
Raiffeisenbank se rozhodla zapojit do pomoci se zvládáním pandemie COVID-19 a nabídla Hygieně ČR 40 operátorů teplického kontaktního centra pro účely trasování osob. Telefonní bankéři Raiffeisenbank, kteří obvolávají kontakty poskytnuté ze strany hygienických stanic, během pár dnů vyřídili více než 1 000 hovorů.
"Zdraví obyvatel je prioritou nás všech. Z tohoto důvodu jsme se rozhodli část kapacit našeho call centra uvolnit tam, kde je to nyní nejvíce zapotřebí. Naši telefonní bankéři pomáhají s navoláváním kontaktů od hygienických stanic a trasováním osob, které přišly do kontaktu s někým pozitivně testovaným na COVID-19," sdělila Petra Kopecká, tisková mluvčí Raiffeisenbank.
Právě tzv. trasování osob, které přišly do kontaktu s člověkem pozitivně testovaným na COVID-19, je dnes z pohledu odborníků největším kapacitním problémem. Telefonní bankéři Raiffeisenbank pokryjí významnou část potřebné kapacity při trasování.
"Věříme, že i naši klienti tuto aktivitu uvítají a společně s námi se do akce zapojí tím, že budou i nadále co nejvíce využívat své mobilní a internetové bankovnictví a finance spravovat online. Děkujeme jim za to," doplňuje Kopecká.
Celý projekt spatřil světlo světa v rekordně krátké době. Svou pomocí Raiffeisenbank motivovala k podobnému zapojení i další banky.