zavřít panel
Toto pole je povinné

Víte, že přes vyhledávání najdete i pobočky?
Stačí zadat město nebo adresu.

Možná, že hledáte...

RAIFFEISENBANK SE STANE 100% VLASTNÍKEM RAIFFEISEN STAVEBNÍ SPOŘITELNY

22. 9. 2020

Raiffeisenbank a.s. odkoupí od společnosti Raiffeisen Bausparkassen Holding GmbH 90 procent akcií Raiffeisen stavební spořitelny a.s. Stane se tak 100% vlastníkem Raiffeisen stavební spořitelny. Obě smluvní strany se dohodly, že prodejní cena ani další detaily smlouvy nebudou zveřejněny. Dokončení transakce podléhá schválení České národní banky a očekává se v průběhu čtvrtého čtvrtletí letošního roku.

Raiffeisenbank aktuálně drží v Raiffeisen stavební spořitelně 10procentní podíl. Nákupem zbývajících 90 procent se stane jediným vlastníkem této společnosti. Cílem transakce je konsolidace struktury skupiny Raiffeisen v České republice.

„Naším základním strategickým cílem je růst. Posílení skupiny Raiffeisen v České republice je proto logickým krokem na této cestě,“ říká Igor Vida, generální ředitel Raiffeisenbank.

„Růst nám umožnuje poskytovat stále lepší služby klientům a zároveň být efektivní i na trhu s trvale klesajícími maržemi. Jen do vylepšení služeb pro naše klienty jsme v minulém roce investovali více než miliardu korun,“ doplňuje Igor Vida.

Raiffeisen stavební spořitelna je s 540 000 klienty, přibližným tržním podílem 17 % a ziskem kolem 0,5 miliardy Kč ročně velmi silným hráčem na trhu stavebního spoření. Byla založena již v roce 1993 jako vůbec první stavební spořitelna v České republice. Za 26 let na trhu poskytla klientům úvěry na bydlení v přibližné hodnotě 150 miliard Kč.

Raiffeisenbank v roce 2018 oslavila 25. výročí svého působení na českém trhu. Od banky se dvěma pobočkami a 39 zaměstnanci v roce 1993 se v průběhu let rozvinula v pátou největší a systémově významnou tuzemskou banku s aktivy převyšujícími 370 miliard korun.

Raiffeisenbank je komplexní a systémově významná banka poskytující profesionální, kvalitní a precizní bankovní služby. O své klienty se stará s respektem k jejich penězům, času, ale i prostředí, ve kterém se pohybují. Zároveň chce doručovat tu nejlepší zákaznickou zkušenost.