Víte, že přes vyhledávání najdete i pobočky?
Stačí zadat město nebo adresu.
Raiffeisenbank pokračuje ve vylepšování svého mobilního bankovnictví. Vydává další verzi s novinkami jako je například nahrání platební karty do Apple Pay přímo z aplikace, chat, změnu kontaktních údajů klienta nebo sjednání nové debetní karty.
Na začátku června vydala Raiffeisenbank novou verzi aplikace pro zařízení s operačním systémem iOS, která nově umožňuje klientům nahrát debetní a kreditní karty do Apple Pay přímo z aplikace. Přidání karty do peněženky Wallet se tak stává jednodušším a bezpečnějším. V procesu přidání karty nemusí klienti vyplňovat její číslo a ani není potřeba její nahrání potvrzovat kódem z SMS zprávy.
Během tohoto týdne se na AppStoru a Google Play začne postupně objevovat další verze aplikace. Hlavní novinkou je chat, nový kanál zabezpečené komunikace klienta s bankou. Chatovat je možné až po přihlášení do aplikace a tím pádem můžou bankéři řešit veškeré dotazy klientů včetně otázek na zůstatky, konkrétní transakce apod.
„Poslední měsíce nás utvrdily v tom, jak důležitá je péče o klienty na dálku. Abychom jim umožnili s námi ještě lépe komunikovat, otevíráme pro ně nový zabezpečený komunikační kanál pro kontaktování našich bankéřů na zákaznické lince,” říká Filip Karbulka, manažer mobilního bankovnictví Raiffeisenbank.
Další novinkou, která ušetří klientům návštěvu pobočky je možnost změny kontaktních údajů v bance. Konkrétně se jedná o kontaktní adresu, telefon nebo e-mail. Chat i změnu údajů klienti najdou v komunikačním centru aplikace.
Nově mohou majitelé účtů také požádat o novou debetní kartu pro sebe, pro současné držitele karty a další osoby s přístupem na jejich účty (např. pro manžela nebo manželku), nebo si sjednat bezúročnou rezervu pro jejich běžný účet přímo v aplikaci.
„Snažíme se aplikaci neustále posouvat dál a klientům nabízet další nové zajímavé relevantní funkcionality v oblasti mobilního bankovnictví,“ doplňuje Karbulka.