Začíná „druhé dějství“ – již druhou sezónu je Raiffeisenbank generálním partnerem Národního divadla

Mon Sep 10 00:00:00 CEST 2018

Nadcházející divadelní sezóna bude v Národním divadle opět spojena se značkou Raiffeisenbank.

Poté, co se banka stala v minulém roce generálním partnerem Národního divadla, chce i nadále podporovat a rozvíjet kvalitní uměleckou tvorbu, kterou Národní divadlo na všech svých scénách přináší.

Raiffeisenbank letos své partnerství podpoří kreativní kampaní odrážející hodnoty, které představují pojítko mezi oběma institucemi – důraz na výjimečný výkon, preciznost a spolehlivost. Za produkcí a kreativní stránkou kampaně stojí agentura LOOSERS, která si k natáčení televizního spotu přizvala režisérku Lenku Záthureckou a k nafocení plakátů oslovila fotografa Gorana Tačevski.

Generálním partnerem Národního divadla je Raiffeisenbank od září 2017. V partnerství bude banka pokračovat v následujících dvou divadelních sezónách (2018/2019 a 2019/2020) s možností prodloužení spolupráce i na další období.

Ukázka spotu