Víte, že přes vyhledávání najdete i pobočky?
Stačí zadat město nebo adresu.
Raiffeisenbank představuje nový design svého hlavního webu.
Nová a moderní stránka rb.cz je plně responzivní pro všechna elektronická zařízení, a díky možnosti používat rozšířené komponenty nabízí atraktivní a strukturovanější obsah. Banka si od modernizace slibuje nové konverzní cesty k přímému prodeji a získání více kontaktů díky uživatelské přívětivosti.
Základem postupného faceliftu stávajícího webu bylo zavedení metody stavby stránek z komponent, jakými jsou bannery, kalkulačka nebo rozcestníky, které lze následně používat na libovolných stránkách napříč všemi weby. Tím se otevírají zcela nové možnosti prezentace obsahu.
„Při přípravách nové grafiky jsme se zaměřili především na jednoduchost a názornost. Novinkami je přehlednější menu, uspořádání jednotlivých sekcí webu a přehlednější obsah stránek díky stručným textům a bodovým odrážkám,“ uvádí manažerka marketingové komunikace Raiffeisenbank Michaela Kuželová.
„Výhodou nových stránek není pouze jejich modularita, ale zejména podpora výkonnosti. Díky lepší skladbě webu a uživatelské přívětivosti očekáváme vyšší aktivitu na všech zařízeních,” říká František Jirásek, Digital Marketing Specialist Raiffeisenbank.
Už loni Raiffeisenbank spustila nový web pro privátní klientelu, letos v květnu se přidaly stránky pro externí partnery a v červnu byly spuštěny stránky pro Premium RB Club.