zavřít panel

Víte, že přes vyhledávání najdete i pobočky?
Stačí zadat město nebo adresu.

Možná, že hledáte...

PUCCINI? A VÝHODNĚ!

16. 8. 2017

Raiffeisenbank odměňuje klienty bonusovou sazbou za řádné splácení úvěru.

V pondělí 21. srpna 2017 startuje nová reklamní kampaň Raiffeisenbank. Divákům se opět představí charizmatický detektiv Artur a jeho půvabná kolegyně Viktorie. Kampaň propaguje aktuální bonusovou sazbu za řádné splácení úvěru a její kreativa  je založena na slovní hříčce.

Raiffeisenbank nadále pokračuje v prémiovém černobílém stylu, který ji už čtyři roky odlišuje  od bankovní konkurence. V novém spotu diváky o výhodnosti půjčky informuje Viktorie, která  si prostřednictvím svého nového audio systému užívá poslech árie Nessun dorma ze slavné Pucciniho opery Turandot. Vlivem hlasité hudby Viktorie přeslechne význam Arturových slov, čímž dá vzniknout drobné slovní hříčce pracující s podobností slov „Puccini“ a „Půjčí mi“.

„Věříme, že si díky malé slovní hříčce budou klienti naši nabídku na výhodnou půjčku pamatovat a že ji následně budou i hojně využívat,“ říká Michaela Kuželová, manažerka marketingové komunikace Raiffeisenbank.

Televizní kampaň odstartuje 21. srpna 2017 a bude podpořena plakáty na pobočkách, rámečky v metru a dalšími aktivitami v průběhu celého podzimu. „Pro potřeby online prostředí jsme si pohráli s formátem videa. Klasické převzetí TV spotu jsme nahradili selfie videem s oběma herci natočeným na mobilní telefon. Působí tak více autenticky a svým zpracováním odpovídá potřebám této cílové skupiny,“ dodává Michaela Kuželová.  

Kampaň vznikla pod režisérskou taktovkou Tomáše Řehořka, produkci zajistila společnost Armada Films a za kreativní stránkou opět stojí reklamní agentura MADE BY VACULIK.

Nový TV spot
Online kampaň
Aktuální nabídka úvěrů s úrokovou sazbou již od 4,9 %