zavřít panel

Víte, že přes vyhledávání najdete i pobočky?
Stačí zadat město nebo adresu.

Možná, že hledáte...

PŘEVOD KLIENTŮ CITIBANK DO RAIFFEISENBANK ÚPĚŠNĚ UKONČEN

13. 2. 2017

Na začátku března 2016 došlo k přechodu vlastnických práv retailového bankovnictví české Citibank na Raiffeisenbank.

  • Objem depozit a investic převáděných klientů se navýšil o 20 %
  • Úspěšně převedeno více než 90 % klientů
  • Pětina klientů již považuje Raiffeisenbank za svou hlavní banku
     

Na začátku března 2016 došlo k přechodu vlastnických práv retailového bankovnictví české Citibank na Raiffeisenbank. Bezprostředně poté byl zahájen samotný proces převodu klientů a klientských produktů, tj. kreditních karet, účtů, investičních produktů či úvěrů do systémů Raiffeisenbank. Projekt byl úspěšně uzavřen ke konci roku 2016 s výsledky, které předčily očekávání.

V tento okamžik je integrace ukončena a bývalí retailoví klienti české Citibank jsou plně obsluhováni v systémech Raiffeisenbank, přičemž mohou využívat všechny výhody, které jim banka nabízí.

„Projekt skončil dříve, než jsme plánovali. Navíc počet klientů, stejně jako množství finančních prostředků, převedených v rámci integrace do Raiffeisenbank, výrazně předčil naše očekávání“, říká Vladimír Kreidl, člen představenstva Raiffeisenbank zodpovědný za oblast retailového bankovnictví a dodává: „Celkový objem depozit a investic pod správou převáděných klientů je dnes o 20 % vyšší, než byl k 1. 3. 2016. Zároveň jsme potěšeni, že bývalý klienti Citibank jsou u nás spokojeni a naše produktová nabídka je pro ně atraktivní. Například klientům, kteří měli pouze kreditní kartu, jsme již poskytli hypoteční úvěry v objemu 1,2 miliardy korun.“

Raiffeisenbank se dlouhodobě soustředí na kvalitu zákaznického servisu, což se odrazilo i ve spokojenosti převedených klientů. V prosinci 2016 banka ve spolupráci s výzkumnou agenturou Ipsos uskutečnila průzkum mezi klienty, kteří přišli ze Citi pouze s kreditní kartou a zjišťovala jejich spokojenost a plány do budoucna.

Z výsledku průzkumu vyplynulo, že více než polovina klientů (53 %) nezaznamenala po přechodu do Raiffeisenbank výraznější změny. Nejvíce si klienti všímali vstřícnosti personálu na pobočkách i call centru Raiffeisenbank a uvítali též větší dostupnost pobočkové sítě.

Pětina oslovených klientů již nyní považuje Raiffeisenbank za svoji hlavní banku.