Omylem zaslaná platba

Poslali jste platbu omylem nebo na špatný účet? Pomůžeme vám, aby se vám peníze vrátily.

 

Jak postupovat

  • Počkejte 3 pracovní dny.
    Pak zkontrolujte, jestli se platba sama nevrátila zpět na váš účet.
  •  Pokud platba po 3 pracovních dnech nepřišla zpět, požádejte o její vrácení.
    O vrácení omylem zaslané platby
    - požádejte jednoduše v mobilním bankovnictví,
    - nebo vyplňte čestné prohlášení a pošlete nám ho přes internetové bankovnictví, nebo předejte na pobočce.
  •  Zprostředkujeme vám komunikaci s příjemcem platby. 
    Jakmile od vás obdržíme žádost přes mobilní bankovnictví nebo vyplněné čestné prohlášení, zprostředkujeme vám komunikaci s příjemcem platby. Vrácení platby nemůžeme garantovat ani částku po nezamýšleném příjemci vymáhat.

Co dalšího byste měli vědět