Víte, že přes vyhledávání najdete i pobočky?
Stačí zadat město nebo adresu.
Poslali jste chybně platbu? Nevadí, pomůžeme vám, aby se vám peníze opět vrátily.
Pokud jste poslali peníze na chybný účet, je možné, že jste poslali peníze na účet, který neexistuje. Počkejte prosím 3 pracovní dny a zkontrolujte si váš účet, zda se vám platba nevrátila.
Pokud se Vám platba nevrátila ani po 3 pracovních dnech, pomůžeme vám s vrácením platby.
Abychom vám mohli pomoci s vrácením omylem odeslané platby, potřebujeme od vás VŽDY vyplnit a odeslat čestné prohlášení. Žádost bez vyplněného Čestného prohlášení není akceptována a nemůžeme Vám zajistit naši součinnost.
Pro jeho správné odeslání k nám do banky přes internetové bankovnictví využijte Návod pro odeslání čestného prohlášení.
Po obdržení čestného prohlášení vám pomůžeme získat platbu zpět. Banka v tomto případě vystupuje pouze jako zprostředkovatel při komunikaci s příjemcem platby. Nemůžeme vrácení platby nijak zařídit nebo si platby z účtu sami strhnout.
Pokud do čestného prohlášení vyplníte telefonní kontakt nebo email, předáme tyto informace příjemci platby a ten vás může kontaktovat a urychlit tak celý proces vrácení platby. Tyto informace nejsou ale povinné.
V případě, že by bylo v prohlášení něco chybného, vás budeme kontaktovat.
O oprávněnosti vaší žádosti a dalším postupu vás budeme informovat vložením informací do dokumentů ve vašem Internetovém bankovnictví
Vyberte typ čestného prohlášení a vyplňte ho.
Pokud do čestného prohlášení vyplníte váš telefonní kontakt nebo email, předáme tyto informaci příjemci platby a ten vás může kontaktovat a urychlit tak celý proces vrácení platby. Tyto informace nejsou ale povinné.