Poslali jste platbu omylem nebo na špatný účet? Pomůžeme vám, aby se vám peníze vrátily.
Jak postupovat
Počkejte 3 pracovní dny. Pak zkontrolujte, jestli se platba sama nevrátila zpět na váš účet.
Pokud platba po 3 pracovních dnech nepřišla zpět, požádejte o její vrácení. O vrácení omylem zaslané platby - požádejte jednoduše v mobilním bankovnictví, - nebo vyplňte čestné prohlášení a pošlete nám ho přesinternetové bankovnictví, nebo předejte na pobočce.
Zprostředkujeme vám komunikaci s příjemcem platby. Jakmile od vás obdržíme žádost přes mobilní bankovnictví nebo vyplněné čestné prohlášení, zprostředkujeme vám komunikaci s příjemcem platby. Vrácení platby nemůžeme garantovat ani částku po nezamýšleném příjemci vymáhat.
Kdy řešit omylem zaslanou platbu přímo s příjemcem
platby účtů do ČNB (kód banky 0710) např. Finanční úřady, ČSSZ, Zdravotní pojišťovny aj. je třeba řešit s konkrétním úřadem přímo - kontakty dle čísel účtu jsou volně k dispozici na internetu
platby z nezrušených trvalých příkazů
platba je odeslána na účet příjemce duplicitně
platba je odeslaná v chybné výši
platba je odeslána s chybným symbolem
platba je odeslána s chybnou splatností
odesílatel zná příjemce platby
Kdy řešit s Policií ČR
platby, které mají sloužit jako např. provize ke zprostředkování úvěru, který se následně nezrealizuje