Pojištění KOMFORT LIGHT

Pojištění ke kreditní kartě O2 RB, se kterým si nakupování užijete komfortněji a bezpečněji.
Ochrání nejen kartu a vaše osobní věci, ale garantuje i nejnižší cenu a prodlouží záruku.

V ceně kreditní karty O2 RB

Pojištěné jsou karty hlavní, dodatkové i bezkontaktní nálepky.

Balíček pojištění

Zajistí nejnižší cenu, prodlouží záruku a ochrání kartu proti zneužití.

Žádná spoluúčast

na plnění v rozsahu dle pojistných podmínek.

Co obsahuje balíček pojištění KOMFORT LIGHT

Poskytovatelem pojištění je UNIQA pojišťovna, a.s.

  • Pojištění prodloužené záruky
  • Garance nejnižší ceny
  • Pojištění zneužití karty a pojištění osobních věcí

Pojištění prodloužené záruky

Zajistí vám o rok delší záruku na vybrané domácí spotřebiče a elektroniku zakoupené v ČR a placené kreditní kartou.  Podmínky pro Pojištění prodloužené záruky v Balíčku KOMFORT Light.

Garance nejnižší ceny

Platí v ČR. Vrátí vám rozdíl mezi kupní cenou movité věci zaplacenou O2 RB kartou oproti nižší ceně, za kterou bylo možné stejnou věc pořídit v jiném místě na území ČR až 20 dnů po uskutečnění nákupu.

Vztahuje se na věci s minimální kupní cenou 500 Kč a minimální cenový rozdíl větší než 300 Kč. Cenu nelze porovnávat s cenou akční, výprodejovou, internetovou, s cenou na kterémkoliv prodejním místě téhož prodejce nebo když je uplatněna jakákoliv sleva (např. zaměstnanecké či reklamní slevy, slevové kupony).

Limit pojistného plnění je 15 000 Kč na pojistnou událost, maximálně můžete uplatnit nárok na plnění za tři pojistné události během jednoho roku (maximální pojistné plnění je 45 000 Kč za rok).

Pojištění zneužití karty a osobních věcí

Platí po celém světě.

Pojištění karty proti zneužití

Ochrání vás proti finančním ztrátám při zneužití ztracené nebo odcizené karty a zneužití dat o kartě až do limitu:

  • 25 000 Kč pro neoprávněné transakce s použitím PIN kódu
  • 4 000 Kč pro ostatní neoprávněné transakce

Vztahuje se na neoprávněné transakce provenedé až 96 hodin před nahlášením ztráty, odcizení či zneužití karty a její blokací na NONSTOP lince +420 412 446 402. Na uvedené transakce je třeba podat Reklamaci zaúčtované transakce.

Připojištění ztrát a nákladů souvisejících se ztrátou nebo odcizením pojištěné karty

Kryje náklady způsobené ztrátou nebo odcizením osobních věcí (doklady, klíče, peněženky, mobilní telefon aj.) současně se ztrátou nebo odcizením pojištěné karty.

Jak nahlásit pojistnou událost

Podrobné podmínky a dokumenty

Rámcová pojistná smlouva o pojištění ke kreditním kartám O2 RB karta (balíček pojištění KOMFORT Light)
Všeobecné pojistné podmínky
Zpracování osobních údajů - UNIQA pojišťovna