Pojištění KOMFORT Light

Balíček pojištění, se kterým si každodenní nakupování užijete komfortněji a bezpečněji.

  • Zajistí nejnižší cenu, prodlouží záruku a ochrání kartu proti zneužití
  • Balíček pojištění je v ceně O2 RB karty
  • Pojištěné jsou karty hlavní, dodatkové i bezkontaktní nálepky
  • Žádná spoluúčast klienta na plnění v rozsahu dle pojistných podmínek

 

POPIS PRODUKTU

Ve spolupráci s UNIQA pojišťovnou a.s. poskytujeme k Vaší O2 RB kartě balíček pojištění, který ochrání nejen kartu a Vaše osobní věci, ale zároveň garantuje nejnižší cenu a prodlouží záruku.

CO OBSAHUJE BALÍČEK POJIŠTĚNÍ KOMFORT LIGTH?
  • Pojištění prodloužené záruky
  • Garance nejnižší ceny
  • Pojištění zneužití karty
  • Pojištění osobních věcí
POJIŠTĚNÍ PRODLOUŽENÉ ZÁRUKY

Zajistí Vám o rok delší záruku na kartou zakoupené vybrané domácí spotřebiče a elektroniku. Podmínky pro Pojištění prodloužené záruky v Balíčku KOMFORT Light naleznete ZDE.

GARANCE NEJNIŽŠÍ CENY

Vrátí Vám rozdíl mezi kupní cenou movité věci zaplacenou O2 RB kartou oproti jiné, nižší, ceně, za kterou bylo možno stejnou věc pořídit v jiném místě až 20 dnů po uskutečnění nákupu. Územní platnost je ČR.

Pojištění se vztahuje na věci s minimální kupní cenou 500 Kč a minimální cenový rozdíl přesahující částku 300 Kč. Cenu nelze porovnávat s cenou akční, výprodejovou, internetovou, s cenou na kterémkoliv prodejním místě téhož prodejce či s případy, kdy je uplatněna jakákoliv sleva (př. zaměstnanecké či reklamní slevy, slevové kupony aj.).

Limit pojistného plnění činí 15 000 Kč na pojistnou událost, maximálně je možné uplatnit nárok na plnění za tři pojistné události během jednoho roku (maximální pojistné plnění za jeden rok je 45 000 Kč).

POJIŠTĚNÍ ZNEUŽITÍ KARTY A POJIŠTĚNÍ OSOBNÍCH VĚCÍ

Díky tomuto pojištění získáváte:

A) Pojištění karty proti zneužití

Ochrání Vás proti finančním ztrátám způsobeným zneužitím karty po ztrátě / odcizení karty a zneužití specifických dat o kartě, a to až do limitu:

  • 25 000 Kč pro neoprávněné transakce s použitím PIN kódu
  • 4 000 Kč pro ostatní neoprávněné transakce

Pojištění se vztahuje na neoprávněné transakce, které byly provedeny až 96 hodin před nahlášením ztráty, odcizení či zneužití karty a její blokací na NONSTOP infolince 800 900 900. Na uvedené transakce je třeba podat Reklamaci zaúčtované transakce.

B) Připojištění ztrát / nákladů souvisejících s událostí, při níž došlo ke ztrátě / odcizení pojištěné karty

Kryje náklady / ztráty způsobené ztrátou / odcizením osobních věcí (doklady, klíče, peněženky, mobilního telefonu aj.) současně se ztrátou / odcizením pojištěné karty.

CO BYSTE MĚLI VĚDĚT:
  • Poskytovatelem připojištění je UNIQA pojišťovna, a.s.
  • V případě pojistné události ji co nejdříve nahlásit na telefonním čísle 488 125 125.
  • Podrobné podmínky pro případ pojištění KOMFORT Light jsou popsány v platné Rámcové pojistné smlouvě uzavřené mezi Raiffeisenbank a UNIQA pojišťovnou a také ve Všeobecných pojistných podmínkách.
  • Pojištění zneužití karty a osobních věcí platí na celém světě.
  • Pojištění prodloužené záruky a garance nejnižší ceny platí v rámci ČR.

SPOJTE SE S NÁMI V POBOČCE

Navštivte jednu z našich poboček, naši bankéři se o vás postarají.

Všechny pobočky