Službu tlumočení na pobočce si můžete objednat prostřednictvím aplikace Tichá linka nebo prostřednictvím přiloženého formuláře.

SLUŽBA PRO NESLYŠÍCÍ A NEDOSLÝCHAVÉ

Na všech pobočkách Raiffeisenbank mohou nyní neslyšící komunikovat s bankéři prostřednictvím aplikace Tichá linka. Aplikaci můžete využít už při sjednání schůzky na vámi vybrané pobočce Raiffeisenbank. Následně vám v průběhu jednání s našimi bankéři zajistí přepis komunikace nebo vizuální tlumočení znakového jazyka v reálném čase. Návod na instalaci a použití aplikace najdete v přiloženém videu.

Objednejte se prostřednictvím formuláře

  • 1.

    Kontaktujte nás

    z pohodlí domova formulářem na této stránce.

    Objednat
  • 2.

    Najdeme společně termín schůzky

    od pondělí do pátku na vybraných pobočkách.

  • 3.

    Setkáme se na pobočce

    s kvalifikovanými online tlumočníky a našimi bankéři.

Mám zájem o služby pro neslyšící

Vyplňte, prosím formulář, my zjistíme kapacity bankéře a tlumočníka. Následně vás budeme kontaktovat a potvrdíme termín vaší návštěvy.

Toto pole je povinné
Toto pole je povinné
Toto pole je povinné
Toto pole je povinné
Toto pole je povinné
Toto pole je povinné
Toto pole je povinné
Toto pole je povinné
Toto pole je povinné
Zadejte ve formátu +420777666555
Zadejte ve formátu +420777666555
Toto pole je povinné
Toto pole je povinné
Toto pole je povinné
Toto pole je povinné
Toto pole je povinné
Toto pole je povinné

Kde se můžeme setkat?

Chceme poskytovat plně funkční služby, rozšiřujeme je proto o nabídku pro neslyšící a nedoslýchavé. V současné době  jsme vybrali do testování dvě pobočky.Naši bankéři jsou připraveni se vámi setkat na těchto pobočkách:
 
PRAHA 1, Václavské náměstí 43, pasáž Jalta
PRAHA 4, Olbrachtova 2006/9
OSTRAVA Tesco Branch, Sjízdná 5554
Brno, Česká 12
Ostrava, Sjízdná 5554
Ostrava, Dlouhá 194/3
Praha 5, Nádražní 23
Praha 10, Švehlova 32
Praha 6, Dejvická 11
Praha 10, Moskevská 43
Mladá Boleslav, V Klementa 1459
České Budějovice, Náměstí Přemysla Otakara II.13
Zlín, Potoky 552