K přehrání videa stačí kliknout na odkaz a souhlasit s marketingovými cookies. Kdykoliv si to rozmyslíte, nastavení změníte během chvilky na stránce politiky cookies.

Službu tlumočení na pobočce si můžete objednat prostřednictvím aplikace Tichá linka nebo prostřednictvím přiloženého formuláře.

SLUŽBA PRO NESLYŠÍCÍ A NEDOSLÝCHAVÉ

Na pobočkách Raiffeisenbank mohou neslyšící komunikovat s bankéři prostřednictvím aplikace DEAFCOM.

Objednejte se prostřednictvím formuláře

Kontaktujte nás

z pohodlí domova formulářem na této stránce.

Najdeme společně termín schůzky

od pondělí do pátku.

Setkáme se na pobočce

s kvalifikovanými online tlumočníky a našimi bankéři.

Mám zájem o služby pro neslyšící

Vyplňte, prosím formulář, my zjistíme kapacity bankéře a tlumočníka. Následně vás budeme kontaktovat a potvrdíme termín vaší návštěvy.

Nepovinné
Zadejte pobočku, která vám nejvíce vyhovuje nebo město.
Navrhovaný termín Po-Pá 9-17 hodin
Navrhovaný termín Po-Pá 9-17 hodin
Navrhovaný termín Po-Pá 9-17 hodin
Nepovinné
Nepovinné

Kde se můžeme setkat?

Chceme poskytovat plně funkční služby, rozšiřujeme je proto o nabídku pro neslyšící a nedoslýchavé. V současné době  jsme vybrali do testování dvě pobočky.Naši bankéři jsou připraveni se vámi setkat na těchto pobočkách:
 
PRAHA 1, Václavské náměstí 43, pasáž Jalta
PRAHA 4, Olbrachtova 2006/9
OSTRAVA Tesco Branch, Sjízdná 5554
Brno, Česká 12
Ostrava, Sjízdná 5554
Ostrava, Dlouhá 194/3
Praha 5, Nádražní 23
Praha 10, Švehlova 32
Praha 6, Dejvická 11
Praha 10, Moskevská 43
Mladá Boleslav, V Klementa 1459
České Budějovice, Náměstí Přemysla Otakara II.13
Zlín, Potoky 552