Účet si můžete sjednat jednoduše online během 10 minut. K jeho založení budete potřebovat občanský průkaz, řidičský průkaz nebo pas, účet v jiné české bance vedený na vaše jméno a mobilní telefon s fotoaparátem a připojením k internetu.
Postupně vyplňte veškeré údaje v online žádosti a v bodě “Převod účtu” uveďte, které číslo účtu k nám chcete převést a jestli chcete váš původní účet dále používat nebo zrušit.
Papírování nechte na nás
Spojíme se za vás s vaší původní bankou a vy se nemusíte o nic dalšího starat. Váš aktuální zůstatek, trvalé platby a inkasa převedeme do 12 pracovních dnů.
Hotovo
Máte hotovo! A teď už si můžete jen užívat našich kvalitních služeb. Ne nadarmo jsme totiž byli 5x po sobě zvoleni jako Klientsky nejpřívětivější banka roku.
V případě sjednání převodu účtu online nebo přes mobilní aplikaci vám převedeme zůstatek na účtu, trvalé platby a inkasa a vyřídíme za vás rovnou i případné zrušení účtu u stávající banky.
V případě sjednání převodu účtu přes pobočku vám převedeme vše výše zmíněné, nebo si můžete vybrat co všechno chcete převést do Raiffeisenbank a zda chcete pomoci i se zavřením původního účtu.
Při sjednání převodu účtu přes mobilní aplikaci a online nezapomeňte požádat svého zaměstnavatele o zasílání výplaty na nový účet vedený u Raiffeisenbank a zároveň nezapomeňte kontaktovat třetí strany ohledně změny účtu pro zpracování převedených inkasních převodů.
Pokud stížnost nevyřešíme k vaší spokojenosti my, můžete kontaktovat Finančního arbitra, který sídlí na adrese Legerova 69, 110 00 Praha 1. Více informací získáte na webu www.finarbitr.cz.
Máte právo, kdykoliv považujete jednání banky za nesprávné, obrátit se na nás se stížností. Na koho se můžete obrátit a jak nás můžete kontaktovat najdete zde.