Víte, že přes vyhledávání najdete i pobočky?
Stačí zadat město nebo adresu.
První prosincový týden získávají klienti poslední verzi Raiffeisenbank mobilní aplikace pro letošní rok. Mezi novinky patří možnost přidat si profilovou fotografii, rozdělit útratu nebo přidat si na plochu telefonu widgety s častými příjemci.
Prosincová verze mobilní aplikace Raiffeisenbank přináší zase o krok příjemnější zážitek pro své uživatele. Po spuštění plateb na kontakt přišla banka s dalším usnadněním placení, konkrétně s možností rozdělení útraty. Po společné večeři či při plánování výletu může klient u odchozí transakce vybrat volbu „Rozdělit útratu“. Dále stačí jen uvést počet částí pro rozdělení a odeslat vygenerovaný QR kód.
Osobnější ráz přidá aplikaci nastavení profilové fotografie. Tu si do profilu mohou nahrát uživatelé rovnou z galerie, nebo se vyfotit na místě. Také možnost přidat si na plochu telefonu widget s příjemci dokáže lépe propojit každodenní život s použitím aplikace. V takovém widgetu se zobrazí první čtyři příjemci, po kliknutí na widget se uživatel autorizuje a může rovnou zadat platební příkaz bez nutnosti vyhledání příjemce ručně.
„Kromě novinek, jako je rozdělení útraty nebo přidání widgetů, se vždy snažíme do nových verzí zakomponovat i zpětnou vazbu klientů. V detailu pobočky jsme přidali možnost rovnou sjednat schůzku, protože uživatelé často nejprve vyhledávají pobočku na mapě. Stejně tak žádost o spořicí účet a změnu tarifu jsme pro klienty udělali přehlednější, abychom jejich uživatelský zážitek posunuli na další úroveň,“ okomentoval změny Digital Channels Expert Raiffeisenbank Filip Karbulka.
Další novinkou je suma čekajících plateb, která se nově bude zobrazovat v seznamu jako celková částka. Kromě toho si uživatelé nyní mohou přístup do aplikace obnovit za pomoci dvou dokladů bez samostatné aplikace RB klíč. Pokud tak uživatel ztratí telefon nebo si přístup zablokuje, obnoví si jej přímo v aplikaci Raiffeisen bankovnictví. Aplikace je také připravena na spuštění nového typu cestovního pojištění NAPLNO. To navíc bude propojeno s online chatem s lékařem, asistenční službou či zde bude možné rovnou nahlásit pojistnou událost.