- Řízení rizikSlužby depozitáře a custody
- Nákup a prodej společnostiOstatní služby při transakcíchSlužby v oblasti udržitelnosti
Naše služby a produkty stále rozvíjíme tak, aby splňovaly nejvyšší bezpečnostní kritéria a nároky našich klientů. Abychom mohli naše produkty modernizovat i nadále, spouštíme nyní nový bankovní systém, který nám umožní pružně reagovat na požadavky našich klientů. Jeho nasazení pro vás bude znamenat změny u vámi využívaných produktů a služeb. Přečtěte si o nich více.
Moderní mobilní aplikace pro správu vašich financí
Možnost využívat nové internetové bankovnictví
Platby v rámci banky online kdykoliv, i o víkendech a svátcích
Připravili jsme novou, moderní verzi internetového bankovnictví a původní internetové bankovnictví budeme ukončovat. V případě, že nyní využíváte původní internetové bankovnictví, v nejbližší době obdržíte jeho oficiální písemnou výpověď.
Nové internetové bankovnictví vám nebude automaticky nastaveno a v případě, že o něj máte zájem, obraťte se na svého firemního poradce.
O nové internetové bankovnictví můžete svého firemního poradce požádat samozřejmě i v případě, že jste ho doposud nevyužívali.
Zprávy zasílané prostřednictvím služby Infoservice (např. informace o pohybech a zůstatcích na účtech) jsou navázány na internetové bankovnictví. S ukončením jeho provozu bude ukončena i tato služba. Nastavit si službu bude možné opět v novém internetovém bankovnictví.
Pokud přistupujete k účtu prostřednictvím aplikace Multicash nebo Xbusiness, nic se pro vás nezmění.
Za poslední den před převodem do nového bankovního systému obdržíte výpis s nulovým zůstatkem. Následující den bude opět celý zůstatek na výpisu zobrazen jako první příchozí platba.
Výpisy budeme nadále vystavovat v českém nebo anglickém jazyce. Výpisy v německém jazyce budou nahrazeny výpisy v jazyce anglickém.
Pokud přistupujete k výpisům prostřednictvím aplikací Multicash a X-Business, nic se pro vás nemění avýpisy budete mít nadále k dispozici i v německém jazyce.
Frekvence výpisů budou zachovány s následující výjimkou: výpisy s frekvencí 14 dní budou nahrazeny týdenními, výpisy s frekvencí 2 měsíce budou nahrazeny měsíčními.
Výše poplatků bude nově vyčíslena pouze v CZK, a proto bude cizoměnový poplatek, stanovený doposud v měně vašeho účtu, přepočten na CZK dle tabulky.
Účtování poplatků bude i nadále probíhat v měně účtu, ale vždy dojde k přepočtu výše poplatku nastaveného v CZK kurzem deviza střed platným v den účtování na měnu vašeho účtu. (Nominální výše zaúčtovaného poplatku se tedy může měnit.)
Upravujeme nastavení spořicích účtů tak, aby odpovídalo zaměření tohoto produktu – bezpečné zhodnocování financí. Z tohoto důvodu bude nově nastaveno odesílání prostředků pouze na vlastní účty.
Pokud jste využívali spořicí účet k transakcím mimo banku, poraďte se se svým firemním poradcem ohledně vhodného náhradního řešení.
Žádná změna se vás netýká, pokud máte veden pouze spořicí účet a nevlastníte žádný běžný účet, ke spořicímu účtu je vedena debetní platební karta nebo na spořicím účtu probíhají více než 4 transakce měsíčně. Tento účet vám zůstává ve stejné podobě jako nyní.
Úrok bude nově vypočítáván na základě roku o 365 dnech a dle skutečného počtu kalendářních dní uplynulých v příslušném úrokovém období.
Informace o převedení kontokorentu vám bude doručena písemně na vaši adresu.
Připravili jsme novou, moderní verzi internetového bankovnictví a původní internetové bankovnictví budeme ukončovat. V případě, že nyní využíváte původní internetové bankovnictví, v nejbližší době obdržíte jeho oficiální písemnou výpověď.
Nové internetové bankovnictví vám nebude automaticky nastaveno a v případě, že o něj máte zájem, obraťte se na svého firemního poradce.
O nové internetové bankovnictví můžete svého firemního poradce požádat samozřejmě i v případě, že jste ho doposud nevyužívali.
Zprávy zasílané prostřednictvím služby Infoservice (např. informace o pohybech a zůstatcích na účtech) jsou navázány na internetové bankovnictví. S ukončením jeho provozu bude ukončena i tato služba. Nastavit si službu bude možné opět v novém internetovém bankovnictví.
Pokud přistupujete k účtu prostřednictvím aplikace Multicash nebo Xbusiness, nic se pro vás nezmění.
V následujících měsících vám budou vydány nové debetní karty jako náhrada za stávající, a to buď:
Podrobnosti týkající se jednotlivých typů karet a jejich aktivace uvádíme v dalších záložkách.
Původní typy karet: Business GOLD VISA, VISA BUSINESS, VISA GOLD, MC BUSINESS, MC GOLD
Doporučené týdenní limit: Pro platby 500 000 Kč, Pro výběry z bankomatů 150 000 Kč
Změna v nastavení: S novou kartou lze využívat letištní salonek MC Lounge pouze za standardní poplatek.
Původní typy karet: VISA BUSINESS PREMIUM, VISA BUSINESS STANDARD, VISA CLASSIC
Doporučené týdenní limit: Pro platby 150 000 Kč, Pro výběry z bankomatů 50 000 Kč
Změna v nastavení: Cestovní pojištění ke kartě lze sjednat dle individuální potřeby.
Původní typy karet: MC BUSINESS PREMIUM, MC BUSINESS STANDARD, MC STANDARD MAESTRO, VISA BUSINESS ELECTRON
Doporučené týdenní limit: Pro platby 150 000 Kč, Pro výběry z bankomatů 50 000 Kč
Změna v nastavení: Cestovní pojištění ke kartě lze sjednat dle individuální potřeby.
Karty a PINy budou doručeny dle sjednaného způsobu doručení, tj. poštou na majitele účtu, poštou na korespondenční adresu držitele karty nebo bude možné vyzvednout si je osobně u vašeho firemního poradce.
Karty obdržíte neaktivní. Aktivovat je může každý držitel následující ráno, jakmile bude účet opět dostupný, prostřednictvím operátora na telefonní lince 800 900 900 dle instrukcí nebo s pomocí firemního poradce.
Nově budou u karet nastaveny pouze týdenní limity. Stávající výše týdenních limitů vám bude převedena beze změny. Pokud jste měli nastaveny denní limity, na nových kartách vám nastavíme doporučené týdenní limity. Pokud budete potřebovat limit jakkoliv upravit, obraťte se na telefonní linku 800 900 900 nebo na svého firemního poradce.
K původní kartě obdržíte po její deaktivaci závěrečný dopis. Pro novou kartu budete dostávat výpisy dle sjednaného způsobu doručování. Frekvence výpisů budou zachovány, s následující výjimkou: výpisy s frekvencí 14 dní budou nahrazeny týdenními, výpisy s frekvencí 2 měsíce budou nahrazeny měsíčními. Nově budou výpisy poskytovány pouze v českém a anglickém jazyce.
Bohužel nebude nadále možné mít kartu napojenou na více účtů (například na CZK a EUR účet). Karty budou nově napojeny pouze na váš hlavní účet. Pokud chcete kartu využívat také k dalším účtům, obraťte se na svého firemního poradce.
V následujících měsících vám budou vydány nové debetní karty jako náhrada za stávající, a to buď:
Podrobnosti týkající se jednotlivých typů karet a jejich aktivace uvádíme v dalších záložkách.
Navrhované změny v nastavení produktů a služeb uvedené výše budou účinné počínaje dnem převodu vašeho účtu či vašich účtů do nového bankovního systému, o kterém vás informujete v průvodní zprávě, pokud je do tohoto dne písemně neodmítnete. V případě, že navrhované změny odmítnete a změnou je dotčena smlouva o vedení účtu, smlouva o poskytnutí debetní karty, smlouva o službách přímého bankovnictví, případně smlouva o zvláštních podmínkách realizace platebních transakcí, můžete tuto smlouvu také písemně vypovědět. Výpověď je účinná doručením Raiffeisenbank a. s.