zavřít panel

Víte, že přes vyhledávání najdete i pobočky?
Stačí zadat město nebo adresu.

Možná, že hledáte...

EKOMUNIKÁTOR

Načítání platebních příkazů přímo z účetního systému
Neustálý přehled o zadaných příkazech a jejich stavu
Stahování bankovních výpisů v souborech, které lze dále zpracovávat v účetních a ekonomických programech
Vysoká úroveň zabezpečení díky bezpečnostním certifikátům

Nahrazujeme službu eKomunikátor

Službu eKomunikátor nahrazujeme službou Hromadné platby, která je součástí nového internetového bankovnictví. V aplikaci můžete jednodušeji a přehledněji zadávat příkazy k úhradě z účetního systému nebo stahovat výpisy.

Více informací

Podrobnosti o produktu

eKomunikátor je jednoduchý nástroj, který slouží k propojení bankovního účtu s účetním systémem nebo ekonomickým programem.

Aplikace eKomunikátor umožňuje provádět následující operace:

  • zadat a podepsat dávku tuzemských příkazů k úhradě
  • zadat a podepsat dávku tuzemských příkazů k inkasu
  • zadat a podepsat dávku příkazů pro platby do zahraničí
  • zasílat do banky pokyny k výplatě poštovními poukázkami na adresu příjemce
  • sledovat hromadné platební příkazy zaslané do banky a stav jejich zpracování
  • stahovat výpisy z účtu ve formátech ABO nebo Gemini

Pro jednotlivé uživatele je možné nastavit individuální oprávnění a limity pro platební příkazy (např. jednorázový, denní nebo měsíční limit), stanovený seznam protiúčtů, na které mohou platit, atd.

Platební příkazy i bankovní výpisy lze z eKomunikátoru v přehledné formě vytisknout.

Jednotlivé platební příkazy, které se často opakují, můžete pojmenovat a uložit je jako vzor. Při další platbě už jen vyberete ze seznamu vzorových plateb požadovaný příkaz a odešlete ho ke zpracování.

Co potřebujete, abyste získali přístup do eKomunikátoru?

  • Počítač s operačním systémem Windows, který splňuje základní kritéria bezpečnosti
  • Připojení k internetu
  • Účetní systém podporující tvorbu platebních příkazů a import výpisů do účetního systému v ABO nebo GEMINI formátu

Aktualizace bezpečnostních certifikátů

V pravidelných časových intervalech dochází z bezpečnostních důvodů k aktualizaci certifikátů používaných k elektronickému podepisování dávek při vzájemné komunikaci mezi uživatelem a bankou. Pokud automatická obnova certifikátů neproběhla včas a úspěšně, je potřeba obnovit certifikáty manuálně. 

Návod na obnovu certifikátů pro aplikaci eKomunikátor

Aktuálně platné certifikáty

Další důležité informace a dokumenty ke stažení

Nainstalujte si eKomunikátor
Podporované formáty a datové struktury
Manuál eKomunikátoru