TELEFON
+420 222 010 222
Internetové a mobilní bankovnictví Equa bank je již nedostupné. Všechny vaše produkty a služby už najdete pouze v bankovnictví Raiffeisenbank.
Nezapomeňte na základní pravidla:
TIP: Ještě nemáte přístup do Raiffeisen mobilního nebo internetového bankovnictví? Zastavte se na jakékoliv naší pobočce a my vám rádi pomůžeme. Seznam všech poboček najdete zde.
Automatické přesměrování příchozích plateb a inkas směrovaných na původní kód banky 6100 bude ukončeno ke dni 30. 6. 2023. Po tomto datu nebudou platby a inkasa s kódem 6100 realizovány.
Nezapomeňte včas nahlásit změnu kódu banky těm, kteří vám posílají peníze.
Platby a inkasa s původním kódem banky poznáte jednoduše podle přidaného textu v poznámce „Platba na 6100“. V internetovém nebo mobilním bankovnictví stačí v historii pohybů napsat do fulltextového vyhledavače text „Platba na 6100“.
Nezapomeňte! Před první online platbou si musíte aktivovat bankovnictví Raiffeisenbank, jinak vám po 14. listopadu nepůjde ověřit platby kartou na internetu. Jak si aktivujete bankovnictví Raiffeisenbank zjistíte zde.
Placení kartou
Od 14. 11. vaše platební karta funguje jen pro korunový účet. Ke svým cizoměnovým účtům (měny na účtech zůstanou) si však můžete zdarma zažádat o novou kartu v Raiffeisen bankovnictví. Jaké máte možnosti ukazují následující příklady.
Honza má účet jen v korunách. Nic se pro něho nemění a nemusí nic dělat. | Karel má účet vedený v českých korunách a dolarech. Od 14. 11. bude mít pro každou měnu samostatný účet. Proto si k dolarovému účtu zažádá o novou platební kartu v bankovnictví Raiffeisenbank, kterou získá zdarma. | Jitka má účet v českých korunách a dolarech, ale chce mít jen jednu kartu pro oba účty. Po 14. 11. si v rámci účtu v bankovnictví aktivuje další měnu za 29 Kč/měsíčně. |
---|---|---|
Od 14. 11. je možné příchozí cizoměnové platby zasílat pouze na účet s identifikací Raiffeisenbank. |