TELEFON
+420 222 010 222
Internetové bankovnictví Equa bank je již nedostupné. Všechny vaše produkty a služby už najdete pouze v bankovnictví Raiffeisenbank.
Nezapomeňte na základní pravidla:
TIP: Ještě nemáte přístup do Raiffeisen mobilního nebo internetového bankovnictví? Zastavte se na jakékoliv naší pobočce a my vám rádi pomůžeme. Seznam všech poboček najdete zde.
Nezapomeňte! Před první online platbou si musíte aktivovat bankovnictví Raiffeisenbank, jinak vám po 14. listopadu nepůjde ověřit platby kartou na internetu.
Jak si aktivujete bankovnictví Raiffeisenbank zjistíte zde.
Pokud jste platby ověřovali pomocí E-PIN a SMS, tak vám ověřovací kód nebude chodit ve formě SMS. Pošleme vám ho do mobilního nebo internetového bankovnictví Raiffeisenbank. Kód si zobrazíte po úspěšném přihlášení.
Váš kód banky se změnil z 6100 na 5500. Všechny příchozí tuzemské platby i inkasa, směrované na původní kód banky 6100, pro vás budeme až do 15. 5. 2023 automaticky přesměrovávat na váš účet s kódem banky 5500. Máte tak dostatek času na případné změny. To nejdůležitější jsme vyřešili za vás.
Upozorňujeme, že od 14. 11. nelze na kód banky 6100 zasílat okamžité platby. Pro další využívání příchozích okamžitých plateb je třeba odesílateli platby oznámit změnu bankovního spojení a nadále platby směrovat už na kód banky 5500.
Platby a inkasa s původním kódem banky poznáte jednoduše podle přidaného textu v poznámce „Platba 6100“. V internetovém nebo mobilním bankovnictví stačí v historii pohybů nebo přehledu plateb napsat do fulltextového vyhledavače text „Platba 6100“.
Pozor! Speciální informace pro klienty se změněným číslem účtu najdete zde
Přechod klientů Equa bank do Raiffeisenbank se výplaty důchodů, nepojistných sociálních dávek či podpor v nezaměstnanosti nijak nedotkne - tisková zpráva
Můžete nás kontaktovat jako doposud, třeba na pobočce Equa bank, přes svého bankéře nebo zavolat na 222 010 222.