zavřít panel
Toto pole je povinné

Víte, že přes vyhledávání najdete i pobočky?
Stačí zadat město nebo adresu.

Možná, že hledáte...
Od 1. 7. již není možné odeslat platbu ani zrealizovat inkaso s kódem 6100.

Původní kód banky 6100 již není dostupný a všechny banky mají povinnost kód od 1. 7. vyjmout ze svých číselníků.

Připravili jsme pro vás jednoduchý přehled, jak vyřešit situace, pokud vám od 1. 7. nepřišla očekáváná platba na kód 6100 nebo ji potřebujete na kód 6100 odeslat.
Stejné informace platí i pro klienty, kterým bylo změněno celé číslo účtu.

Jsem příjemce platby s bankovním kódem 6100 a nepřišla mi

Pokud vám od 1. 7. nepřišla platba, je pravděpodobné, že nebyla provedena, protože již zanikl kód banky 6100.

Podívejte se, jak postupovat v konkrétních situacích:

  • Nepřišla mi mateřská případně jiný příspěvek v mateřství vyplácený ČSSZ (nejedná se o rodičovský příspěvek, který vyplácí Úřad práce).

Kontaktujte Českou správu sociálního zabezpečení (ČSSZ) a nahlaste změnu platebních údajů pro výplatu příspěvku.

  • Nepřišla mi nemocenská, ošetřovné či jiný příspěvek související s nemocí, vyplácený ČSSZ.

Kontaktujte Českou správu sociálního zabezpečení (ČSSZ) a nahlaste změnu platebních údajů pro výplatu příspěvku.

  • Nepřišel mi důchod.

Pokud se jedná o důchod (starobní, invalidní a vdovský, vdovecký nebo sirotčí) vyplácený ČSSZ a žádost jste vyřizovali po 15. 5. 2023, kontaktujte přímo Českou správu sociálního zabezpečení a nahlaste změnu platebních údajů. Všechny důchody a žádosti o ně evidované ČSSZ do 14. 5. 2023 jsme společně s ČSSZ přesměrovali na správná čísla účtů a bankovní kód 5500.

Pokud se jedná o jiný typ důchodu např. vojenský, ten je vyplácen Ministerstvem obrany a je třeba se spojit přímo s odesílatelem platby.

  • Nepřišla mi platba s kódem 6100, která byla z účtu odesílatele zrealizovaná.

Tato situace mohla nastat pouze u plateb se splatností 29. 6. případně 30. 6. Česká národní banka platby s kódem 6100 zrealizovala, pokud se dostali ke zpracování do 30. 6. cca 16:00. Platby s kódem 6100 zpracované 30. 6. od 16:00 do 23:59 budou na účet odesílatele automaticky vráceny.

  • Přišla mi SMS zpráva s upozorněním na příchozí platbu nebo inkaso na původní kód 6100.

Odesílatele platby, který použil kód banky 6100, dohledejte v mobilním nebo internetovém bankovnictví. Stačí v historii pohybů napsat do vyhledávání „Platba na 6100“. Po dohledání platby kontaktujte jejího odesílatele a nahlaste mu nové platební údaje.

  • Neprovedl se trvalý příkaz (z jiné banky) ve prospěch mého účtu s kódem 6100.

Každý měsíc mi chodila příchozí platba na účet s kódem 6100, ale tentokrát se mi nepřipsalo nic. Trvalé platby na účet s kódem banky 6100 byly pravděpodobně bankou odesílatele ukončeny spolu s ukončením platnosti kódu. Je nutné požádat odesílatele o nastavení nového trvalého příkazu na správné číslo účtu.

Potřebuji odeslat platbu na účet s kódem banky 6100

Platbu s kódem banky 6100 již nezadáte. Pokud takovou platbu potřebujete odeslat, nejdříve si s příjemcem platby potvrďte celé číslo účtu tzn. číslo před lomítkem, než automaticky změníte kód na 5500. U některých majitelů účtů s kódem 6100 došlo také ke změně čísla účtu a hrozí, že byste platbu zaslali jinému příjemci.

  • Nejde mi zadat platba s kódem banky 6100.

Od 1. 7. není již v číselníku bank tento kód k dispozici. Neměňte u takové platby automaticky kód na 5500, aniž byste si ověřili s příjemcem platby, že se mu nezměnilo také celé číslo účtu. Mohlo by se stát, že platba s původním číslem účtu a novým kódem 5500 dorazí na účet úplně jiného majitele. Těchto případů je málo, ale mohou nastat.

  • Mám nastavený trvalý příkaz na účet s kódem banky 6100, ale peníze neodešly.

Každý měsíc posílám platbu na účet s kódem 6100, ale tentokrát platba neproběhla. Pokud se jedná o trvalý příkaz nastavený v Raiffeisenbank, změnili jsme kód banky v příkazu automaticky. V případě, že se na straně příjemce změnilo celé číslo účtu, byl trvalý příkaz ukončen a je nutné si jej nastavit znovu na správné číslo účtu.

Platím inkasem a platba neproběhla
  • Nezrealizovalo se mi inkaso (např. ve prospěch energetických firem, telekomunikací, pojišťoven apod.). 
    Kontaktujte přímo společnost, která částku inkasuje, a nahlaste změnu platebních údajů.
Doposud jsem se nepřihlásil do mobilního a internetového bankovnictví Raiffeisenbank

Internetové a mobilní bankovnictví Equa bank je již nedostupné. Všechny vaše produkty a služby už najdete pouze v bankovnictví Raiffeisenbank. Ještě nemáte přístup do Raiffeisen mobilního nebo internetového bankovnictví? Zastavte se na jakékoliv naší pobočce a my vám rádi pomůžeme.

Seznam všech poboček najdete zde.

Doposud jsem se nepřihlásil do mobilního a internetového bankovnictví Raiffeisenbank

+420 222 010 222