Klíčové informace

Nové internetové bankovnictví začnou postupně využívat všichni klienti, kteří mají stávající eKonto s typickým modrým vzhledem nebo využívají Kreditní karty online. Přečtěte si nejdůležitější informace.

Kdy a jak

Klientům stávající internetové a mobilní bankovnictví vyměníme za novou aplikaci  postupně, v několika vlnách v průběhu roku 2017. O přesném termínu vás budeme informovat zprávou ve stávajícím internetovém bankovnictví a emailem.

Novou aplikaci dostanou nejdříve klienti, kteří mají pouze osobní účty. Pokud máte u Raiffeisenbank osobní a zároveň i firemní či podnikatelský účet, novou aplikaci dostanete společně pro všechny své účty v termínu pro firemní účty. O termínu nasazení nové aplikace pro firemní účty budeme včas předem informovat.

Abychom vás ve využívání služeb internetového bankovnictví co nejméně omezili, ke změně dojde vždy v nočních hodinách. Ve 20:00 vypneme vaše stávající eKonto a ráno se již přihlásíte do nového internetového i mobilního bankovnictví. U klientů využívajících Kreditní karty online k omezení služby nedojde. S každou vlnou, kdy budeme novou aplikaci distribuovat dalším klientům, pak proběhne krátká noční odstávka aplikací.

Co se změní na přihlašování

Vaše přihlašovací údaje (klientské číslo a I-PIN) zůstávají stejné.

Klienti, kteří měli modré eKonto, do internetového bankovnictví i nadále vstupují přes naše webové stránky.

Klienti, kteří využívali aplikaci Kreditní karty online, se budou nově přihlašovat také přes www.rb.cz.

Po zadání požadovaných údajů a kliknutí na tlačítko "Poslat kód" budete přesměrování na novou přihlašovací stránku, kde vše dokončíte.

Klikněte na odkaz a prohlédněte si, jak vypadá nová přihlašovací stránka.

Pro přihlášení do mobilního bankovnictví si v telefonu nejprve aktualizujte jeho verzi. Pokud máte nastaveny automatické aktualizace, nemusíte se o nic starat. Jestliže mobilní bankovnictví ještě nevyužíváte, můžete si ho zdarma nainstalovat. Návod najdete v častých dotazech.

Jak budete informováni

  • 1.

    Zpravodaj s novinkami

    Koncem května jste do e-mailu a schránky v internetovém bankovnictví obdrželi náš zpravodaj. Seznámili jsme vás v něm s hlavními inovacemi v internetovém bankovnictví a klíčovými informacemi o převodu.

  • 2.

    Upozornění ve stávajícím bankovnictví a připomínka

    Přibližně 10 dní před nasazením nové aplikace vám ve stávajícím internetovém bankovnictví zobrazíme zprávu. Dozvíte se přesné datum, pokyny k přihlášení a najdete zde odkaz na stránku s podpůrnými materiály. 7 dní  před převodem vám ještě na e-mail zašleme připomínku.

  • 3.

    Přivítání v novém bankovnictví

    Po prvním přihlášení do nového internetového bankovnictví vás přivítáme zprávou, jejímž prostřednictvím se dostanete na stránku s veškerými podpůrnými materiály.

 Podpůrné materiály a nejdůležitější změny

Internetové bankovnictví jsme navrhli tak, aby pro vás bylo jeho ovládání jednoduché a intuitivní. Pokud potřebujete názorněji poradit s orientací nebo chcete získat detailnější informace, využijte podpůrných nástrojů a dalších materiálů, které jsme pro vás připravili:

Novinky a změny

Zajímá vás, co nového jsme pro vás v novém internetovém bankovnictví připravili? Podívejte se na souhrn nových funkčností a nejpodstatnějších změn.

Videa a časté dotazy

V sekci dotazů najdete odpovědi na nejčastější otázky. V případě specifického dotazu, jsme vám k dispozici také na naší zákaznické lince.