Víte, že přes vyhledávání najdete i pobočky?
Stačí zadat město nebo adresu.
Podnikatelé a malé firmy
S ohledem na aktuální situaci vás prosíme, abyste v rámci ochrany zdraví dočasně omezili návštěvy poboček. Většinu bankovních činností již provedete z domova, přímo z vašeho mobilního či internetového bankovnictví. V případě možnosti vždy plaťte bezhotovostně kartou nebo mobilem. Pokud situace vyžaduje osobní návštěvu bankéře, předem si ověřte aktuální otevírací dobu pobočky.
Objevil se vám na účtu poplatek, u kterého si nejste jistí, za co je účtován? Abyste si ověřili, za co je poplatek účtován, přejděte do detailu daného účtu a rozklikněte si historii pohybů. Klikněte na řádek, kde je poplatek zobrazen, a dostanete se do detailu daného poplatku.
Oprávněnost účtování poplatku si můžete ověřit v platném ceníku.
Hledáte výpis k vašemu Běžnému účtu? Vše můžete obsloužit ve vašem Internetovém bankovnictví. Přejděte do detailu účtu a v levém menu vyberte sekci výpisy. Zde naleznete již sestavené výpisy a v sekci nastavení můžete zkontrolovat, jak se vám výpisy k účtu sestavují a jak vám jsou distribuovány. Nastavení si zde můžete také případně změnit.
Všechny tuzemské a zahraniční platby snadno zadáte sami v Internetovém bankovnictví. Také v Mobilním bankovnictví můžete zadat veškeré tuzemské platby a ze zahraničních plateb, SEPA úhrady. Je to opravdu jednoduché.
Chci si nainstalovat mobilní bankovnictví. Návod jak na to.
Mám problém s instalací. Kroky, co mám dělat?
Je to snadné.
Podívejte se zde, jak to zvládnout rychle a pohodlně.
Je to snadné. Podívejte se zde, jak to zvládnout rychle a pohodlně.
V internetovém bankovnictví na detailu Běžný účet zvolte možnost „historie pohybů“, dále použijte filtry pro vyhledávání přímo v historii plateb/pohybů. Hledat můžete dle poznámek, vs, čísla účtu apod. Stejně tak v mobilním bankovnictví po rozkliknutí záložky „Pohyby“.
Kartu snadno aktivujete v Internetovém nebo Mobilním bankovnictví pod detailem karty. Stačí kliknout na ikonu Aktivovat.
Kartu snadno zablokujete v Internetovém nebo Mobilním bankovnictví pod detailem karty. Stačí kliknout na Blokovat kartu a zvolit důvod blokace.
Nejde vám platit na internetu? Má vaše karta internetové platby povoleny? Nastavení vaší karty si můžete ověřit ve vašem Internetovém nebo Mobilním bankovnictví.
V Internetovém bankovnictví zvolte detail dané karty a v sekci limity najdete položku Internetové platby a jejich stav. Pokud vidíte stav plateb zakázaný, stačí kliknout na „změnit“ a internetové platby si povolit.
V Mobilním bankovnictví je to ještě snazší. V přehledu karet stačí přesunout „posuvník“ u položky Platby na internetu a potvrdit.
Podrobný návod, jak nastavit platby kartou na internetu a jak při nákupech postupovat (pdf)
Hledáte výpis k Vaší kreditní kartě? Najdete ho ve svém Internetovém bankovnictví v detailu kreditní karty. V levém menu stačí kliknout na sekci výpisy. V Mobilním bankovnictví v detailu kreditní karty, pod tlačítkem výpisy. Zobrazujeme Vám posledních 18 výpisů.
Jak dlouho můžu odměny čerpat? - 12 měsíců od jejich získání
Jak můžu odměny čerpat? - Velmi snadno v mobilním nebo internetovém bankovnictví
Za jaké transakce odměny získávám? - Záleží na typu karty - detail naleznete v programu výhod, link níže.
Kolik je maximální hodnota co můžu nasbírat v jednom období? - Opět - záleží na typu karty - detail naleznete v programu výhod, link níže.
Kde najdu kolik odměn teď mám? - Kdykoli v Internetovém nebo mobilním bankovnictví, pod detailem karty.
Nejprve je potřeba kontaktovat přímo obchodní místo s žádostí o vrácení peněz, kompenzaci nebo jinou formu dohody a vyčkat 30 dní. Teprve následně, pokud vám řešení nebude vyhovovat, transakci reklamujte. Po dobu omezené otevírací doby poboček Raiffeisenbank můžete využít možnost podání reklamace prostřednictvím e-mailu: info@rb.cz.
K reklamaci prosím doložte:
Pokud bude potřeba doplnit jiné informace či dokumenty, budou vás kontaktovat pracovníci našeho Karetního oddělení.
Volal vám někdo z Raiffeisenbank a nejste si jisti, zda to byl opravdu hovor z banky.
Dané telefonní číslo si můžete ověřit na našich stránkách.
Aktuální otevírací dobu najdete na našich stránkách.
Podrobné informace naleznete v oficiálním stanovisku
Opatření Uniqa pojišťovny související s nařízením vlády k pandemii Covid-19
V případě, že jste využili naší nabídky na pojištění úvěru od Uniqa pojišťovny a potřebujete nahlásit pojistnou událost, obracejte se, prosím, přímo na pojišťovnu Uniqa na kontaktech:
Na tomto odkazu naleznete odpovědi na případné další dotazy související s pojištěním Uniqa