Podrobnosti k přihlášení a přístupovým údajům do internetového bankovnictví, k výběru hotovosti, službě Informuj mě a k uživatelskému nastavení obecně.
Přihlášení a přístupové údaje
Nedaří se mi přihlásit do aplikace Mobilní eKonto. Co mám dělat?
Nasadili jsme novou verzi mobilního bankovnictví. Ověřte prosím, že ve svém telefonu máte povoleny automatické aktualizace. Pokud ne, a aplikace si aktualizujete ručně, proveďte aktualizace naší aplikace podle tohoto postupu.
Chci se přihlásit do nového internetového bankovnictví a nedaří se mi to. Co dělat?
Přihlašujte se výhradně přes www.rb.cz v modrém poli „Vstup na účet“ s ikonou zámečku. Nepoužívejte prosím jiné stránky, které můžete mít například uložené v „Oblíbených“ ani odkazy získané z vyhledávačů.
Jak si mohu změnit I-PIN a T-PIN?
Změnu I-PIN a T-PIN provedete v "Nastavení" (ozubené kolečko). V levém menu zvolte "Změna I-PINU a T-PINU".
Zapomněl jsem své přihlašovací údaje, jak je znovu získám?
V případě, že zapomenete I-PIN/T-PIN, je nutno zavolat na naše kontaktní centrum. Nutnou podmínkou pro odblokování je provést hovor z registrovaného čísla, na které Vám jsou zasílány autorizační SMS.
Pokud využíváte nátroj SIM Toolkit (PIN pro čtení šifrovaných SMS zpráv přímo v mobilním telefonu) je nutné, abyste navštívil kteroukoliv z našich poboček, kde vám rádi přístup do internetového bankovnictví obnovíme.
Výběr hotovosti
Jak mohu vybranou pobočku kontaktovat? Kde zjistím otevírací dobu vybrané pobočky?
Pracovní doba pobočky je zobrazena u vybrané pobočky v položce "Detail pobočky". Zde zjistíte i kontakt.
Jak zadám/zruším hlášení výběru hotovosti?
Hlášení výběru hotovosti zadáte v hlavním menu v sekci "ÚČTY". Zvolte požadovaný účet a poté v levém menu "Detail účtu". Následně klikněte na "Hlášenívýběru hotovosti". Zde můžete zadat nový výběr hotovosti, nebo zrušit již nahlášený výběr
Nahlášený výběr lze v internetovém bankovnictví zrušit dva pracovní dny před termínem. Při kratší lhůtě (stejný den nebo den před) je nutné pro zrušení nahlášeného výběru kontaktovat danou pobočku. Při nevyzvednutí nahlášeného výběru účtujeme náhradu nákladů na jeho přípravu.
V jakých měnách mohu nahlášení výběru hotovosti uskutečnit?
Vybrat můžete ve všech měnách, které má pobočka k dispozici.
Ostatní
Co uvidím v mých žádostech?
V "Moje žádosti" jsou k dispozici žádosti o produkty, které jste v minulosti odeslali. Pokud byla žádost podaná přes internetové bankovnictví, klikněte na šipku a dostanete se do detailu žádosti.
Co najdu v přehledu dokumentů?
V přehledu dokumentů jsou uloženy smlouvy k produktům uzavřeným s bankou elektronicky přes vaše internetové bankovnictví, seznam stažených dokumentů v rámci aktuálního přihlášení (např. výpisy, potvrzení o platbě), případně výpisy ze Citibank nebo Premium Way dokumenty.
Mám nastavena e-mailová upozornění "Informuj mě" a z jejich textu vyčítám data. Zůstanou v textovém formátu?
Upozornění budou nově v HTML formátu. Vyčítání textového formátu lze nahradit službou ePlatby - část Přehled plateb, kde je možné automatizovaně volat přehled transakcí. Výsledkem je pak HTML přehled, který lze využít podobně jako dříve textové notifikace. Navíc součástí je i čas transakce. Více informací k službě ePlatby naleznete zde. Pro zřízení této služby kontaktujte vaši pobočku nebo bankéře.