Seznamte se s mobilní aplikací, která vám nabízí řadu chytrých funkcí. Své účty můžete snadno ovládat prostřednictvím vašeho telefonu.
U všech služeb spojených s mobilním bankovnictvím klademe velký důraz na zabezpečení. Aplikaci je potřeba pro konkrétní zařízení nejprve aktivovat v internetovém bankovnictví. Díky dvoufaktorové autentizaci se nemusíte obávat o své finance.
Naše mobilní bankovnictví je dostupné pro telefony s operačním systémem Android a iOS. Pro jeho aktivaci je třeba mít přístup do internetového bankovnictví.
Mobilní aplikaci stáhněte z Google Play, z App Store nebo načtením QR kódu.
Přihlaste se do svého internetového bankovnictví a postupujte dle návodu. V případě, že potřebujete s aktivací mobilního bankovnictví názorněji poradit, připravili jsme pro vás návodná videa.
Po aktivaci aplikace ji můžete začít naplno využívat. Prozkoumejte všechny funkce a výhody.
Změnu můžete provést přímo v aplikaci Mobilní eKonto. Klikněte na symbol menu a v položce NASTAVENÍ zvolte Změna S-PIN.