Účty a výpisy

Běžné a spořicí účty

K čemu je Můj název účtu (karty)?

Můj název účtu (karty) je určen pro vaše vlastní pojmenování. Pro jednoduchost jej na začátku nastavujeme například jako BĚŽNÝ OSOBNÍ ÚČET, SPOŘICÍ ÚČET nebo DEBETNÍ KARTA. Pokud máte více účtů nebo karet, můžete si je tak pro sebe odlišit vlastním pojmenováním. Toto pojmenování se vám bude zobrazovat všude v aplikaci, kde se daný účet vyskytuje. (Stále však budeme zobrazovat pro přehlednost i číslo účtu.) Na oficiálních dokumentech jako jsou výpisy nebo potvrzení o platbě vlastní název není uveden.

V hlavním menu klikněte na sekci "ÚČTY" a zvolte v přehledu běžný účet, u kterého chcete upravit vlastní název. V levém menu vyberte "Detail účtu", poté "Detail a nastavení" pro zobrazení obrazovky s nastavením účtu. Můj název účtu upravíte kliknutím na odkaz "Změnit" v příslušném řádku.

Mohu si změnit tarif na běžném účtu? Od kdy je změna tarifu platná?

Tarif lze změnit v detailu nastavení jednotlivého účtu. V hlavním menu přejděte do sekce "ÚČTY" zvolte v přehledu běžný účet, u kterého chcete tarif změnit. V levém menu vyberte "Detail účtu", poté "Detail a nastavení". Tarif změníte kliknutím na odkaz "Změnit" v příslušném řádku. Změna bude platná od prvního dne následujícího měsíce.

Kde mohu aktivovat/blokovat měnové složky?

Měnové složky se aktivují a blokují v nastavení každého jednotlivého účtu. V hlavním menu klikněte na sekci "ÚČTY" zvolte v přehledu běžný účet, u kterého chcete aktivovat novou měnovou složku. V levém menu vyberte "Detail účtu", poté "Detail a nastavení". V dolní části zobrazené stránky je přehled měnových složek, které můžete využívat. Měnovou složku aktivujete kliknutím na odkaz "Změnit" v příslušném řádku. Pokud byste chtěli aktivovat měnovou složku, kterou v přehledu nenajdete, navštivtě pro aktivaci kteroukoliv naši pobočku.

Co u funkcionality "Blokovat měnové složky" znamená
stav "blokovaný"?

Stav "blokovaný pro příjmy" znamená, že na tuto měnovou složku vám nikdo nemůže poslat platbu.

"Blokovaný pro výdaje" znamená, že vám sice peníze na měnovou složku přijít mohou, ale nemůžete je platbou odeslat z měnové složky pryč.

"Blokovaný" znamená, že na danou měnovou složku nelze přijímat žádné platby a ani z ní žádné platby odesílat.

Co je to služba Inteligentní spoření? Kde si mohu aktivovat/deaktivovat Inteligentní spoření?

Služba Inteligentní spoření umožňuje automatický převod peněz mezi běžným a spořicím účtem, díky čemuž můžete lépe zhodnocovat vaše finance. Pokud zůstatek běžného účtu stoupne nad určený limit, přebytek se automaticky převede na spořicí účet. Naopak, pokud zůstatek běžného účtu klesne pod určitou úroveň, doplní se zpět peníze ze spořicího účtu. Službu můžete nastavit v hlavním menu v sekci "ÚČTY", kde zvolte účet, na kterém chcete službu nastavit. V levém menu vyberte "Detail účtu" a následně "Inteligentní spoření".

Můžu si aktivovat další spořicí účet?

Spořicí účet aktivujete přes nabídku pomocí tlačítka "OTEVŘÍT". Nabídku najdete na hlavní stránce v přehledu účtů nebo v přehledu nabídek. Spořicí účet můžete otevřít v CZK a pro eKonto Exclusive také v EUR.

Výpisy

Kde najdu výpisy ke svým účtům? V jakém formátu a jak výpisy stáhnu?

Výpisy zobrazíte kliknutím na sekci "ÚČTY" v horní navigaci. Vyberte vámi požadovaný účet a následně "Výpisy" v levém menu. Pokračujte na "Přehled výpisů". Položky, které se vám za zvolené období zbrazí můžete kliknutím na "Exportovat" stáhnout ve formátu pdf.

Kde a jak si mohu nastavit frekvenci nebo způsob zasílání výpisů?

Výpisy je možné získávat třemi různými způsoby: Zasílání výpisů do aplikace internetového bankovnictví je zahrnuto vždy. Pokud zvolíte pouze tuto možnost, pak ještě jednou za rok dostanete shrnující papírový výpis poštou, což je naše zákonná povinnost. Dalšími možnostmi jsou kombinace internetového bankovnictví a e-mailu s výpisem v pdf (zdarma) nebo kombinace internetového bankovnictví a papírového výpisu poštou (zpoplatněná volba).

Pro nastavení v hlavním menu klikněte na sekci "ÚČTY". V přehledu zvolte vybraný běžný nebo spořicí účet. V levém menu pak vyberte "Výpisy", poté"Nastavení výpisů". Zobrazí se aktuální nastavení, které můžete upravit kliknutím na tlačítko "Změnit".

Jak získám starší výpis, který v internetovém bankovnictví nevidím?

Po přechodu do nového internetového bankovnictví se vám zobrazí měsíční výpisy za posledních 18 měsíců. Pokud potřebujete starší výpis, obraťte se prosím na kteroukoliv z našich poboček, kde vám rádi pomůžeme.

Proč na výpisu z účtu nevidím své úvěry?

Výpis z vašich úvěrových produktů se v internetovém bankovnictví ukládá v sekci "Půjčky a úvěry", odkud si ho můžete kdykoliv pohodlně stáhnout. Jestliže potřebujete papírový výpis, rádi vám ho vystavíme na kterékoliv z našich poboček.

Jsem bývalý klient Citibank. Kde najdu své výpisy?

Výpisy všech bývalých klientů Citibank jsou k zobrazení kliknutním v pravém horním poli na "Dokumenty". V levém menu klikněte na "Přehled dokumentů" a dále klikněte na "Výpisy ze Citibank".