Hlavní stránka

Hlavní stránka

Můžu si přeskládat obsah hlavní stránky?

Vzhled hlavní stránky je pevný a není možné jej přeskládat. Nicméně pokud máte více produktů jednoho typu, například více běžných účtů nebo kreditních karet, můžete si zvolit, který z nich uvidíte po přihlášení do aplikace. (Klikněte na hvězdičku v hlavičce pro nastavení takto preferovaného účtu, úvěru nebo karty.) Kromě toho je možnost přepínat mezi jednotlivými produkty nebo mezi měnovými složkami u běžného účtu.

K čemu slouží hvězdičky u mých produktů?

U všech vašich produktů v internetovém bankovnictví vidíte ikonu hvězdičky. Kliknutím na ni se stane daný produkt preferovaným a bude se vám ve všech přehledech i na hlavní stránce zobrazovat jako první. Preference můžete kdykoliv změnit novým kliknutím na hvězdičku.

Co jsou "Čekající položky" zobrazené v pravém menu? Lze tyto položky upravit?

Čekající položky upozorňují na důležité události na účtu jako jsou např. budoucí platby čekající na datum splatnosti, neprovedené platby za posledních 14 dnů (např. kvůli nedostatku prostředků na účtě) nebo požadavky čekající na další podpisy. Položky nelze z přehledu odstranit. Kliknutím na na sekci "Čekající položky" se zobrazí přehled čekajících platby nebo neprovedené platby. Pokud si přejete čekající platbu zrušit, je potřeba to udělat přímo v detailu dané platby.

Jde investovat přímo v internertovém bankovnictví?

V internetovém bankovnictví zobrazujeme pouze náhledy jednotlivých investic. K samotnému investování použijte tlačítko "Investovat" nebo "RBroker" na hlavní stránce. Tím se přepnete do aplikace WebDON/RBroker, kde již můžete přímo investovat.