Autoasistence

Asistenční služby pro držitele pojištěné karty v případě nehody, poruchy, defektu, vandalismu, krádeže či živelné události (pojistná událost), jejichž následkem je vozidlo nepojízdné nebo nezpůsobilé k provozu na pozemních komunikacích podle příslušných předpisů,

Předmětem pojištění je poskytnutí pojistného plnění formou asistenčních služeb v rozsahu:

Technická pomoc

  • odstranění poruchy či defektu vozidla na vozovce nebo vyproštění zpět na silnici
  • odtažení vozidla a přeprava cestujících (max. 9. osob) do autorizovaného servisu či jiného zařízení do max. 30 km od místa události, není-li do 60 min. od příjezdu asistenční služby možné provést opravu přímo v místě události
  • uschování vozidla do doby převzetí vozu autoservisem v případě, že je cílový autoservis nebo dílna v době nehody či poruchy uzavřen, max. však po dobu 2 dnů
  • silniční asistence v případě nedostatku paliva -  dovoz paliva na místo odstavení vozidla. Cenu dovezeného paliva hradí držitel karty
  • silniční asistence/ odtažení vozidla a přeprava cestujících (max. 9 osob) do nejbližšího autorizovaného servisu či jiného zařízení v případě záměny paliva, k jeho přečerpání a  výměně za správný typ. Cenu paliva/přečerpání hradí držitel karty
  • silniční asistence v případě poškození pneumatiky, nelze-li pokračovat v jízdě. Cenu náhradních dílů a materiálu hradí držitel karty
  • silniční asistence či dovoz náhradních klíčů v případě uzamčených klíčů ve vozidle či ztráty klíčů. Výměnu zámků, cenu součástek a náhradních dílů hradí držitel karty

Technické informační služby


V rámci pojištění má oprávněná osoba právo obrátit se na asistenční centrálu se žádostí o:

  • vyhledání a sdělení kontaktu nejbližšího autorizovaného servisu
  • zajištění konferenčního hovoru s technickým specialistou asistenční centrály/ technikem autorizovaného servisu ke konzultaci

Náhradní doprava

V případech krádeže vozidla, nebo pokud během 6 hodin od momentu pojistné události není možné vozidlo uvést zpět do provozu, zajistí pojistitel prostřednictvím asistenční centrály: zapůjčení náhradního vozidla kategorie B (např. Škoda Fabia) po dobu tří po sobě bezprostředně následujících dnů, přičemž doba zapůjčení nesmí přesáhnout dobu opravy vozidla autorizovaným servisem. Předmětem krytí jsou náklady přistavení, zapůjčení vozidla. Náklady spojené s provozem zapůjčeného vozidla (např. pohonné hmoty) či vzniklou škodou pojistitel nehradí.


Jak pojištění funguje:

  • Dojde-li na vozidle držitele karty k pojistné události a je-li držitel karty v tom momentě ve vozidle (nemusí být řidičem), má nárok na poskytnutí asistenčních služeb. Držitel karty neprodleně informuje asistenční centrálu s nonstop provozem na tel. +420 221 586 533
  • Při kontaktování asistenční centrály sdělí držitel jméno a příjmení, identifikační údaje (datum narození a poslední čtyři čísla pojištěné kreditní karty), kontaktní telefonní číslo, model, barvu a RZ vozidla, místo, kde se nachází nepojízdné vozidlo, důvod nepojízdnosti vozidla atp.
  • Asistenční centrála poskytne dostupné služby pro řešení pojistné události


Co byste měli vědět:

  • Detailní podmínky asistence, plnění a výluky jsou popsány v Pojistných podmínkách (PP-RBAACZ-1210)
  • Nárok na plnění z pojištění nevzniká mimo jiné v případě úmyslného jednání nebo hrubé nedbalosti pojištěného, u speciálně upravených vozidel (např. závodní automobily, historická vozidla, vozidla taxislužby a další), při pravidelných úkonech souvisejících s běžným provozem, při nedostatcích v povinné výbavě, u pojistné události, která se stala mimo pozemní komunikaci atp.
  • Nárok na pojistné plnění nevzniká, pokud je organizace služeb zajištěna jinak než přes asistenční centrálu, nebo není-li organizace služeb předem odsouhlasena operátorem asistenční centrály.
  • Pojištění se vztahuje na škodné události nastalé na území České republiky a v zahraničí v zemích, které jsou součástí mezinárodní dohody o vzájemném uznání pojištění odpovědnosti za škody způsobené provozem motorového vozidla.

Rámcová pojistná o pojištění asistenčních služeb
Všeobecné pojistné podmínky Autoasistence

Výhody

  • Kompletní autoasistence, která se o Vás vždy postará v případě nenadálých komplikací na silnici
    • Odtah vozidla a přeprava cestujících do 30 km
    • Výměna a oprava poškozené pneumatiky
    • Zapůjčení náhradního vozu na 3 dny
    • Nastartování a dobití autobaterie
    • V případě nedostatku paliva jeho dovoz na místo
    • Práce mechanika
  • Služby jsou poskytovány v ceně karty DE LUXE – nic navíc za ně tedy neplatíte.
  • Služby jsou platné od okamžiku aktivace karty po celou dobu její platnosti, je-li karta aktivní (tzn. není například blokovaná).
  • Služby se vztahují na držitele hlavní i dodatkové karty. Podmínky pojištění a asistence pro hlavní a dodatkovou kartu jsou shodné
  • V případě pojistné události se na plnění v rozsahu dle pojistných podmínek nevztahuje žádná spoluúčast držitele karty.

Věříme, že s kreditními kartami Raiffeisenbank budete spokojeni, stejně jako s jejich nabídkou pojištění a asistence, které získáváte v ceně.

Podmínky získání

Služby jsou poskytovány v ceně karty.  Stačí aktivovat Vaší kartu, služby jsou poskytovány po celou dobu její platnosti.
Ke všem kartám Raiffeisenbank lze nad rámec těchto pojištění sjednat i výhodné volitelné pojištění na cesty a pro případ neschopnosti splácet. K EASY kartě je možné sjednat také pojištění zneužití karty (ostatní karty jej mají v ceně).

SPOJTE SE S NÁMI V POBOČCE

Navštivte jednu z našich poboček, naši bankéři se o vás postarají.

Všechny pobočky

Visual 1