SLUŽBA PRO NESLYŠÍCÍ A NEDOSLÝCHAVÉ

Na všech pobočkách Raiffeisenbank mohou nyní neslyšící komunikovat s bankéři prostřednictvím aplikace Tichá linka. Aplikaci můžete využít už při sjednání schůzky na vámi vybrané pobočce Raiffeisenbank. Následně vám v průběhu jednání s našimi bankéři zajistí přepis komunikace nebo vizuální tlumočení znakového jazyka v reálném čase. Návod na instalaci a použití aplikace najdete v přiloženém videu.

Službu tlumočení na pobočce si můžete objednat prostřednictvím aplikace Tichá linka nebo prostřednictvím přiloženého formuláře.

Objednejte se prostřednictvím formuláře

  • 1.

    Kontaktujte nás

    z pohodlí domova formulářem na této stránce.

    Objednat
  • 2.

    Najdeme společně termín schůzky

    od pondělí do pátku na vybraných pobočkách.

  • 3.

    Setkáme se na pobočce

    s kvalifikovanými online tlumočníky a našimi bankéři.

Mám zájem o služby pro neslyšící

Vyplňte, prosím formulář, my zjistíme kapacity bankéře a tlumočníka. Následně vás budeme kontaktovat a potvrdíme termín vaší návštěvy.

Toto pole je povinné
Toto pole je povinné
Toto pole je povinné
Toto pole je povinné
Toto pole je povinné
Toto pole je povinné
Toto pole je povinné
Toto pole je povinné
Toto pole je povinné
Zadejte ve formátu +420777666555
Zadejte ve formátu +420777666555
Toto pole je povinné
Toto pole je povinné
Toto pole je povinné
Toto pole je povinné
Toto pole je povinné
Toto pole je povinné

Stáhněte si aplikaci Tichá linka

Aplikaci můžete využít už při sjednání schůzky na vámi vybrané pobočce Raiffeisenbank. 
 
 

apple     googleplay