Úvodní stránkaFiremní financeFirmyPřímé bankovnictvíSlužby pro běžné účty a balíčkyInternetové bankovnictví


Internetové bankovnictví

Internetové bankovnictví je služba, která Vám umožní pohodlně ovládat své účty přes internet 24 hodin denně.

Výhody

  • máte přehled
    • vždy máte zcela aktuální přehled o zůstatku na svých účtech
    • kdykoliv si zkontrolujete pohyby na účtech
    • jste okamžitě informováni o pohybu
  • je to pohodlné
    • bankovní služby máte k dispozici 24 hodin denně
    • k bankovním službám máte přístup z domova, z práce, ze zahraničí
    • nikam nemusíte, nikde nečekáte
  • uspoříte
    • úspora času – informace o účtu za pár vteřin, platební příkaz za minutu
    • úspora peněz – máte levnější bankovní operace
    • méně starostí – kdykoliv změníte trvalý příkaz, kdykoliv si dobijete mobilní telefon

Popis produktu

Internetové bankovnictví je služba, která Vám umožní pohodlně ovládat Vaše účty přes internet 24 hodin denně.

  • obsluhovat svůj účet přes internet zvládne skutečně každý; nemusíte být odborník a nepotřebujete žádné speciální vybavení, stačí připojení na internet
  • služby internetového bankovnictví nabízíme stávajícím i novým klientům běžných i spořicích účtů a termínovaných vkladů RB; můžete si je založit v kterékoliv pobočce RB
  • naše internetové bankovnictví mohou využívat i uživatelé s operačním systémem LINUX nebo klienti pracující s platformou Apple Macintosh, popř. uživatelé využívající alternativní internetové prohlížeče Mozilla Firefox, Opera apod

 

Rozsah internetového bankovncitví

Internetové bankovnictví nabízí svým uživatelům v současnosti následující informace a funkce:

  • informace o účtech
    • prohlížení a tisk aktuálních informací o zůstatcích na účtu
    • prohlížení a tisk (zúčtovaných) pohybů na účtu za posledních 12 měsíců
    • prohlížení a tisk dnešních (nezúčtovaných) pohybů na účtu
    • prohlížení, tisk a export výpisů z účtu za posledních 12 měsíců
    • vlastní pojmenování účtů
  • platební příkazy a žádosti o termínovaný vklad
    • podávání domácích (tuzemských) jednorázových příkazů k úhradě
    • podávání nových platebních příkazů z příkazů starších
    • podávání žádostí o založení trvalého příkazu k úhradě
    • změna a ukončování trvalých příkazů
    • podávání zahraničních příkazů k úhradě
    • podávání vnitrobankovních cizoměnových příkazů k úhradě
    • podávání žádostí o termínovaný vklad
    • navyšování, snižování a ukončování opakovaných termínovaných vkladů
    • podávání žádostí o dobití telefonů společnosti O2
    • podávání žádostí o SIPO, inkaso, GSM bankovnictví a telefonní bankovnictví
    • prohlížení a tisk odeslaných příkazů a žádostí za posledních 6 měsíců
    • zjištění aktuálního stavu zpracování odeslaných příkazů a žádostí
    • vlastní pojmenování příkazů a žádostí
    • zasílání SMS zpráv a e-mailů potvrzujících provedení příkazů a žádostí
  • investování
    • nákup a prodej investičních produktů společností Raiffeisen Capital Management a ČP Invest - více informací naleznete zde
  • služba Infoservis - objednávka SMS zpráv a e-mailů s informacemi o účtu
    • pravidelný zůstatek
    • pokles/navýšení zůstatku
    • informace o transakci
    • elektronický výpis z účtu
  • správa autentizačních metod
    • registrace podpisového certifikátu
    • správa SMS kódů
    • změna hesla pro přihlášení
  • vlastní seznam vzorů plateb
    • vlastní pojmenování
  • možnost sdílení s jinými uživateli
  • bankovní (veřejné) informace
    • prohlížení a tisk aktuálního kurzovního lístku banky
    • prohlížení a tisk aktuálních úrokových sazeb termínovaných vkladů
  • individuální zabezpečená komunikace s bankou
    • vytváření zpráv pro banku
    • podávání předdefinovaných i volných žádostí
    • prohlížení zpráv z banky

 

Jaké je zabezpečení

Služba internetového bankovnictví splňuje současná nejpřísnější bezpečnostní kritéria.

  • přístup k Vašemu účtu je zabezpečen přihlašovacím jménem a heslem
  • k potvrzování příkazů se používá podpisový certifikát chráněný samostatným heslem nebo jednorázový SMS kód zasílaný na Váš mobilní telefon

Přečtěte si více o bezpečnosti zde.

 

Související dokumenty:

  • Ceník produktů a služeb pro fyzické osoby podnikatele a právnické osoby naleznete zde.
  • Produktové podmínky přímého bankovnictví (v PDF) najdete zde.

 

Související služby:

Jak produkt získat

  • běžný účet (Profikonto, Benefitkonto, Dualkonto apod.)
  • technické podmínky
    • počítač připojený na internet
    • internetový prohlížeč podporující standard HTML 4.0 a SSL 3.0
    • pro podepisování příkazů buď
      • mobilní telefon aktivovaný v síti libovolného českého mobilního operátora (metoda SMS kódů), nebo
      • podporu Javy v prohlížeči (metoda podpisový certifikát)

ke zřízení internetového bankovnictví je nutné navštívit kteroukoliv pobočku Raiffeisenbank a podepsat smlouvu o zřízení služeb přímého bankovnictví





Vedlejší navigace